The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FOOTSTAR - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Footstar.org (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=21)
+---- Thread: FOOTSTAR (/showthread.php?tid=1319)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37


- Saartje - 16-11-2006

en dan issie nu weer bezet !
ik lees nu dat boca die heeft.... Sinds wanneer hebben cheerleaders rugnummers ? [Image: cheer2.gif]

Dan geven we Boca gewoon 4... :Big Grin


- Bocaloca - 16-11-2006

Saartje Wrote:en dan issie nu weer bezet !
ik lees nu dat boca die heeft.... Sinds wanneer hebben cheerleaders rugnummers ? [Image: cheer2.gif]

Dan geven we Boca gewoon 4... :Big Grin

Boca heeft nummer 23
fred heeft 2. LL heeft 3


- Saartje - 16-11-2006

hmmmmmmmm, is er een overzicht over wie wat heeft ?

en ik zie ook dat er al 11 spelers zijn ?


- Marshall - 16-11-2006

Of we starten gewoon, bij meer dan 11 spelers, een FC Competitiejeugdteam op Big Grin


- T00L - 16-11-2006

Hoe wil je dat dan doen Marsh?

Lijkt mij praktisch om voorlopig alle spelers in dit team te 'verzamelen'.
Zodra we richting de 16-17 spelers gaan, dan zou er dan een 2e team gekocht kunnen worden waar dan bv de helft naar verhuist


- T00L - 16-11-2006

Saartje Wrote:hmmmmmmmm, is er een overzicht over wie wat heeft ?

en ik zie ook dat er al 11 spelers zijn ?

in ieder geval:

1. Box
2. Fred
3. LL
7. Vietjes
9. Marshall
10. T00L
11. Devlin
12. Nr. 12
13. Adder
23. Boca


- Marshall - 16-11-2006

Gaan we ook friendlies spelen? Kunnen we weer flagchasen! Big Grin
En wanneer betalen ze loon uit? Income nog altijd 0,- Sad


- Birger - 16-11-2006

Loon wordt vrijdag betaald, en is wekelijks.

Ik zal mijn manager een mailtje sturen om FC CT te accepteren (als het nog niet te laat is)


- Marshall - 16-11-2006

Okiedokie, thanks Birger! Snap nog altijd niet hoe ik op -10k kom

Ik was me nog even aan het afvragen hoe dat nou zat met interactions en het nut ervan en dit kom ik tegen:

Interactions with Teammates
This is a key feature of the game. If you don't relate positively with your teammates your morale is likely to decrease over time. Everyday at 0:00 (server time) your average level of relationship with your teammates is checked in order to update your player morale accordingly. You can know this value by visiting the Player >> Relationships option available on the top menu. The lower the value, the more your morale is likely to drop. And, on the other hand, if the value is high enough, you'll get a morale bonus instead.


De meesten in het team doen het al maar niet iedereen, dusssss: Even interacten jongens! Straks een mobieltje kopen en bellen maar!
NB. "Ask for an autograph" gebruiken als eerste ipv greet, bonus is groter Wink


Mijn lijssie:

Ed van Meerte Janse FC CT Friend (66%)
Sjaak Born FC CT Friend (64%)
Onno van den Berg FC CT Friend (43%)
Eddy Kloppenberg FC CT Friend (40%)
Wiebe van IJperen FC CT Friend (17%)
Giel van de Poel FC CT Friend (8%)

Edje en Sjaak zijn mijn homies! Wink :8:


- Vietjes - 16-11-2006

Volgens mij is het ook mogelijk ons tenue een kleurtje te geven. Klopt dat T00L?


- Vietjes - 16-11-2006

Marshall Wrote:Okiedokie, thanks Birger! Snap nog altijd niet hoe ik op -10k kom

Ik was me nog even aan het afvragen hoe dat nou zat met interactions en het nut ervan en dit kom ik tegen:

Interactions with Teammates
This is a key feature of the game. If you don't relate positively with your teammates your morale is likely to decrease over time. Everyday at 0:00 (server time) your average level of relationship with your teammates is checked in order to update your player morale accordingly. You can know this value by visiting the Player >> Relationships option available on the top menu. The lower the value, the more your morale is likely to drop. And, on the other hand, if the value is high enough, you'll get a morale bonus instead.


De meesten in het team doen het al maar niet iedereen, dusssss: Even interacten jongens! Straks een mobieltje kopen en bellen maar!
NB. "Ask for an autograph" gebruiken als eerste ipv greet, bonus is groter Wink


Mijn lijssie:

Ed van Meerte Janse FC CT Friend (66%)
Sjaak Born FC CT Friend (64%)
Onno van den Berg FC CT Friend (43%)
Eddy Kloppenberg FC CT Friend (40%)
Wiebe van IJperen FC CT Friend (17%)
Giel van de Poel FC CT Friend (8%)

Edje en Sjaak zijn mijn homies! Wink :8:

Shit, wat zijn die percentages hoog bij jou! Wij zijn toch gelijk begonnen en m'n beste vriend Harold :wink: zit pas op 40%

EDIT: zie het al, moet effe bijsocializen :wink:


- Marshall - 16-11-2006

Veel interacten mijn beste! Veel interacten! Ik investeer graag in mijn vriendschapsbanden! Wink


- Vietjes - 16-11-2006

Marshall Wrote:Veel interacten mijn beste! Veel interacten! Ik investeer graag in mijn vriendschapsbanden! Wink

:lol: :lol:


- Vietjes - 16-11-2006

Vietjes Wrote:
Marshall Wrote:Veel interacten mijn beste! Veel interacten! Ik investeer graag in mijn vriendschapsbanden! Wink

:lol: :lol:

Ik heb trouwens nog 2 "maten" vanuit m'n PVV Tilburg tijd. Het zijn een stelletje plakkers wat ik kom mooi niet meer van ze af :x


- Marshall - 16-11-2006

Niet antwoorden en het zakt automatisch terug naar 0%. Moet namelijk van beide kanten in geinvesteerd worden anders zakt het terug. Dussss... dagelijks even een praatje maken met je teamgenoten Wink


- Birger - 16-11-2006

Elke dag om 0:00 (steeds speltijd) worden alle interacties weer gereset, en dan kan je opnieuw beginnen Big Grin
Als de interacties langs beide kanten komen, gaat het vrij snel naar 100%. (vanaf 25% komt er een hoop bij, en op 50% ook weer eentje).
Als het van 1 kant maar komt, dan kan het wel ff duren (weekje)
vanaf ze op 100% staan, is het vrij makkelijk te onderhouden. elke dag zakt het dan 2%, en moet je gewoon ff op iedereen klikken 'go out with friends'. En dan is dat weer geregeld Smile

HEt gemiddelde is belangrijk, afhankelijk daarvan stijgt of zakt je moraal.
Voor het gemiddelde is enkel het percentage van je teamgenoten belangrijk overigens Wink


- Adder - 16-11-2006

T00L Wrote:
Fred Naaigaren Wrote:Ik moet nog wel even wachten op de geboorte van mijn nieuwe ik, maar bij deze wil ik graag nr. 1 reserveren.
Ruud Geels had tijdens het WK 74 per slot van rekening ook rugnummer 1, dus waarom altijd die keeper dat nummer geven. :wink:
Mocht het om technische reden niet lukken mij nr. 1 te geven, dan is nr. 2 wel okay.

Nr 1 gaat niet lukken.
De "technische" reden is dat Box em al geclaimd heeft, via msn Wink
Dat wordt dan dus nr 2 voor jou en daardoor weer automatisch nr 3 voor boca.

@Adder: In plaats van welke skill zou je heading willen zien dan?


van mij persoonlijk mag dribbling weg, maar ik kan mij voorstellen dat anderen dit weer wel willen.
Die andere skills staan wel vast, denk ik.


- Marshall - 16-11-2006

Dribbling is voor spitsen wel weer handig juist lijkt me... Heading is enkel interessant wanneer de wingers ook crosses gaan passen (of specifiek voor Boca voor de douche na de wedstrijd Wink) dus is daarvan afhankelijk maar kan wel onderscheidend zijn omdat velen dit juist niet zullen trainen vanwege dit punt...


- Birger - 16-11-2006

wij hebben een dag heading hoor


- Vietjes - 16-11-2006

Marshall Wrote:Dribbling is voor spitsen wel weer handig juist lijkt me... Heading is enkel interessant wanneer de wingers ook crosses gaan passen (of specifiek voor Boca voor de douche na de wedstrijd Wink) dus is daarvan afhankelijk maar kan wel onderscheidend zijn omdat velen dit juist niet zullen trainen vanwege dit punt...

Het lijkt mij effectiever om een dag Game Vision in te lassen. Dit is een belangrijke skill voor alle linies. Dit ipv dribbling


- Bocaloca - 16-11-2006

Marshall Wrote:Dribbling is voor spitsen wel weer handig juist lijkt me... Heading is enkel interessant wanneer de wingers ook crosses gaan passen (of specifiek voor Boca voor de douche na de wedstrijd Wink) dus is daarvan afhankelijk maar kan wel onderscheidend zijn omdat velen dit juist niet zullen trainen vanwege dit punt...

hebben we ook een dames kleedkamer dan :8:


- Adder - 16-11-2006

Vietjes Wrote:
Marshall Wrote:Dribbling is voor spitsen wel weer handig juist lijkt me... Heading is enkel interessant wanneer de wingers ook crosses gaan passen (of specifiek voor Boca voor de douche na de wedstrijd Wink) dus is daarvan afhankelijk maar kan wel onderscheidend zijn omdat velen dit juist niet zullen trainen vanwege dit punt...

Het lijkt mij effectiever om een dag Game Vision in te lassen. Dit is een belangrijke skill voor alle linies. Dit ipv dribbling

vind ik ook goed.
Met het risico een beerput open te trekken....
Ruud van Nistelrode kan totaal niet dribbelen, maar scoort wel aan de lopende band.
Dus een spits hoeft niet te kunnen dribbelen. Alleen maar afmaken.


- Vietjes - 16-11-2006

Vietjes Wrote:
Marshall Wrote:Dribbling is voor spitsen wel weer handig juist lijkt me... Heading is enkel interessant wanneer de wingers ook crosses gaan passen (of specifiek voor Boca voor de douche na de wedstrijd Wink) dus is daarvan afhankelijk maar kan wel onderscheidend zijn omdat velen dit juist niet zullen trainen vanwege dit punt...

Het lijkt mij effectiever om een dag Game Vision in te lassen. Dit is een belangrijke skill voor alle linies. Dit ipv dribbling

Game Vision schijnt idd toch wel een major skill te zijn voor alle veldspelers. Ik stel voor om een dag GV in te lassen


- Bocaloca - 16-11-2006

de dag voor de wedstrijd?


- Vietjes - 16-11-2006

Bocaloca Wrote:de dag voor de wedstrijd?

Vrijdag dus? Ik vind het prima. Effe afwachten wat de rest ervan vindt


- Vietjes - 16-11-2006

Hmmm, ons team wordt door toch wel een aantal vreemde eenden bekenen. Men krijgt lucht van ons!! :Big Grin


- Vietjes - 16-11-2006

Heren, ik heb de indruk dat er nog iets te weinig aan de relaties wordt gedaan. Klik de groene velden effe door bij iedere teammaat zodat de onderlinge vriendschap op een hoger peil komt en het teammoraal opgeveizeld wordt. (zie eerdere opmerkingen van Birger)


- Box Brother - 16-11-2006

ik klik mij een ongeluk

Quote:Harold van Merkenstein FC CT Friend (64%) [Interact]
Aart van Rooijen RS Friend (60%) [Interact]
Ed van Meerte Janse FC CT Friend (58%) [Interact]
Eddy Kloppenberg FC CT Friend (49%) [Interact]
Onno van den Berg FC CT Friend (24%) [Interact]
Wiebe van IJperen FC CT Friend (17%) [Interact]
Barnaba Bremmer Emme Friend (15%) [Interact]
Giel van de Poel FC CT Friend (12%) [Interact]
Adriaan Zomer PVV Tilburg Friend (10%) [Interact]



- Vietjes - 16-11-2006

Box Brother Wrote:ik klik mij een ongeluk

Quote:Harold van Merkenstein FC CT Friend (64%) [Interact]
Aart van Rooijen RS Friend (60%) [Interact]
Ed van Meerte Janse FC CT Friend (58%) [Interact]
Eddy Kloppenberg FC CT Friend (49%) [Interact]
Onno van den Berg FC CT Friend (24%) [Interact]
Wiebe van IJperen FC CT Friend (17%) [Interact]
Barnaba Bremmer Emme Friend (15%) [Interact]
Giel van de Poel FC CT Friend (12%) [Interact]
Adriaan Zomer PVV Tilburg Friend (10%) [Interact]

Jij ook al :Big Grin


- Marshall - 16-11-2006

Bocaloca Wrote:
Marshall Wrote:Dribbling is voor spitsen wel weer handig juist lijkt me... Heading is enkel interessant wanneer de wingers ook crosses gaan passen (of specifiek voor Boca voor de douche na de wedstrijd Wink) dus is daarvan afhankelijk maar kan wel onderscheidend zijn omdat velen dit juist niet zullen trainen vanwege dit punt...

hebben we ook een dames kleedkamer dan :8:

Kijk, dat zijn de betere reacties dan Xtragaap4de Wink