The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Heracles Almelo - NAC Breda - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Heracles Almelo - NAC Breda (/showthread.php?tid=1334) Pages:
1
2
|
Heracles Almelo - NAC Breda - Peter - 16-11-2006 Diba, Petö en Tamerus ontbreken op de training Anouar Diba was vanochtend niet aanwezig op de training. Hij was gisteren in Marokko voor het oefenduel tegen Gabon. Volgens Ernie Brandts speelde de aanvaller niet. Dat zal hij morgen in almelo wél doen, indien hij uiteraard fit en op tijd terugkeert uit Marokko. Op de groepstraining waren verder Gertjan Tamerus, die wel wat loopoefeningen deed, en Tamás Petö, die herstelt van een kijkoperatie aan zijn knie, de afwezigen. Kurt Elshot deed wel mee aan de groepstraining, maar schijnt nog niet wedstrijdfit te zijn. -- Die is dus, integenstelling tot Farfan, mss niet op tijd terug van zn interland. :razz: - D'r an met de lippe - 16-11-2006 We moeten een keer weer punten gaan pakken anders komt de degradatiestreep wel angstvallig dichtbij. Hierna moeten we naar Excelsior en daarna ontvangen wij Roda en Sparta. Het moet de komende weken dus gebeuren, te beginnen morgen. Als we morgen verliezen moeten we naar Excelsior in de wetenschap dat we al 6 wedstrijden niet meer hebben gewonnen en ook nog eens geen enkel uitdoelpunt hebben gemaakt dit seizoen (eigen goal Groningen was het enige). Dan ligt de druk wel erg hoog en dat kunnen wij voorkomen door morgen de 3 punten in Almelo te houden. Het wordt een zenuwslopende strijd denk ik, ik heb er in ieder geval enorm veel zin in! Laat ze maar komen, wij zijn niet bang voor NAC! :8: - Sjaak - 17-11-2006 NAC zal vanavond in almelo Tamerus, Petö en Elshot moeten missen. De drie zijn nog steeds geblesseerd of herstellende van een blessure. Met Kurt Elshot gaat het overigens goed. Het zal niet lang meer duren voordat hij volledig hersteld is. Verder is Patrick Mtiliga weer helemaal fit. Alleen conditioneel is hij nog niet helemaal top, dus hij start met een plek op de bank. Hoogstwaarschijnlijk zullen de geelzwarten daarom in de volgende formatie aantreden tegen heracles: Doel: Zoetebier Defensie: Stam, Penders, Zwaanswijk en Zonneveld Middenveld: De Graaf, Mathijssen en Van Gessel Aanval: Diba, Leonardo en Slot - Kezmania - 17-11-2006 Hup Penders, hup De Graaf ![]() - Ekslem - 17-11-2006 Kezmania Wrote:Hup het Leed, hup De Graaf - goa - 17-11-2006 Kezmania Wrote:Hup Penders, hup De Graaf - Ricochan - 17-11-2006 goa Wrote:Kezmania Wrote:Hup Penders, hup De Graaf pak een rode kaart - Tripplexxx - 17-11-2006 Wordt weer zo'n typische vrijdagavondkutwedstrijdwaarjebijinslaapvalt ![]() - Sjaak - 17-11-2006 Tripplexxx Wrote:Wordt weer zo'n typische vrijdagavondkutwedstrijdwaarjebijinslaapvalt Nee ik verwacht eerlijk gezegd weer eens (lees: voor het eerst) spektakel; we sluiten de avond af met een 2-3 of 3-4 eindstand. - Treesong - 17-11-2006 Sjaak Wrote:Tripplexxx Wrote:Wordt weer zo'n typische vrijdagavondkutwedstrijdwaarjebijinslaapvalt Gelukkig, het wordt dus 0-0 - Ricochan - 17-11-2006 Prima uitslag. - harry_bierdop - 17-11-2006 D'r an met de lippe... zal Schilder gewoon in de basis staan of zit ie weer op de bank zoals vorige week? Ik stel liever Schilder op als het Leed, maar het leed speelt zeker! - Ricochan - 17-11-2006 harry_bierdop Wrote:D'r an met de lippe... zal Schilder gewoon in de basis staan of zit ie weer op de bank zoals vorige week? Kan jij nog steeds je team wijzigen dan? - Kezmania - 17-11-2006 Ricochan Wrote:harry_bierdop Wrote:D'r an met de lippe... zal Schilder gewoon in de basis staan of zit ie weer op de bank zoals vorige week? Jij niet meer dan :eeeek: ? - Aukinho - 17-11-2006 hup zonneveld en hup mtiliga :oops: (hopen dat hij invalt) - goa - 17-11-2006 Aukinho Wrote:hup zonneveld en hup mtiliga :oops: (hopen dat hij invalt) Ik heb het je gezegd! - harry_bierdop - 17-11-2006 Ricochan Wrote:harry_bierdop Wrote:D'r an met de lippe... zal Schilder gewoon in de basis staan of zit ie weer op de bank zoals vorige week? profcoach! - Aukinho - 17-11-2006 goa Wrote:Aukinho Wrote:hup zonneveld en hup mtiliga :oops: (hopen dat hij invalt) klopt, maar dat las ik donderdag pas :wink: - D'r an met de lippe - 17-11-2006 harry_bierdop Wrote:D'r an met de lippe... zal Schilder gewoon in de basis staan of zit ie weer op de bank zoals vorige week? Een late reactie, maargoed, beter te laat dan nooit hé. Het is geheel onduidelijk of Schilder speelt. Hij heeft niet veel meegetraind ivm Jong Oranje maar dat geldt ook voor Klavan, en laat dat nu net degene zijn die vorige week op Schilder zijn plaats begon. Heracles is de laatste tijd aan het schuiven met de opstellingen dus ik durf je niet te zeggen of Schilder zal spelen. Ik prefereer zelf: Biseswar Everton Hofstede Klavan Maas Tanghe Looms Bosnar Smit Boakye Piecke - Bor de Wolf - 17-11-2006 Tripplexxx Wrote:Wordt weer zo'n typische vrijdagavondkutwedstrijdwaarjebijinslaapvalt Ja, maar de spanning zit wel in het feit dat in deze wedstrijd het verschil wordt gemaakt voor CM. - D'r an met de lippe - 17-11-2006 Haha, en ik zit hier al half te stressen achter de pc. Belangrijke wedstrijd vanavond, voor ons maar ook voor NAC niet geheel onbelangrijk. Straks maar eens vertrekken, biertje pakken in stadion en we zien het allemaal wel. D'r an met de lippe! - Treesong - 17-11-2006 Geen Klavan =D> - Lamme Lennie - 17-11-2006 Treesong Wrote:Geen Klavan =D> Jammer, die had leuke minpunten opgeleverd. - de nieuwe - 17-11-2006 Treesong Wrote:Geen Klavan =D>Wie wel ? - FC Petr - 17-11-2006 Quansah & Maas =D> - FC Petr - 17-11-2006 Geen Daelemans =D> - de nieuwe - 17-11-2006 FC Petr Wrote:Geen Daelemans =D> ![]() - FC Petr - 17-11-2006 de nieuwe Wrote:FC Petr Wrote:Geen Daelemans =D> Heb jij 'm? Er zijn er ook veel met Klavan, dus niet getreurd. :wink: - de nieuwe - 17-11-2006 Ja, ik gok op Daelemans. Zit ie wel op de bank ? En wat is er met Klavan ? (heb trouwens ook Quansah) - FC Petr - 17-11-2006 Klavan heeft net de interland wedstrijd Estland-Wit Rusland gespeeld, dus misschien licht geblesseerd. ![]() |