Training 17-11 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Training 17-11 (/showthread.php?tid=1341) |
Training 17-11 - Bocaloca - 17-11-2006 aankoop van gister naar uitstekend pm. WInger naar uitmuntend pm en laatste der mohikanen naar bovennatuurlijk pm en staat op de TL - gittermaster - 17-11-2006 een prima training om voorlopig vleugelspel af te sluiten en passing te gaan trainen. 3 stijgers, waaronder mijn pareltje Urbain. Urbain Pradeau (95230775) 19 jaar, matig in vorm, gezond Ik spreek Français! Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: France Total Skill Index (TSI): 20 680 Loon: 4 176 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: gittermaster Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: uitstekend Passen: goed Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: waardeloos Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht Tomas Björkén (123423050) 18 jaar, redelijk in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel spelen Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider. Nationaliteit: Sverige Total Skill Index (TSI): 2 460 Loon: 816 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: gittermaster Waarschuwingen: 0 Fysiek: licht geblesseerd Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: goed Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: slecht Scoren: slecht Spelhervatting: zwak Allen Oxenham (131701632) 17 jaar, redelijk in vorm, gezond Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider. Specialiteit: Snel Nationaliteit: Argentina Total Skill Index (TSI): 2 860 Loon: 864 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: gittermaster Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: goed Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: matig Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos - Nr. 12 - 17-11-2006 Ik mag ook deze week niet klagen. Lóránt Nyitrai: Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op vleugelspel steeg hij van uitstekend naar formidabel. Jesper Josefsson: Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van vleugelspel van goed naar uitstekend. - Caput Superior - 17-11-2006 Twee popperts: Don Blikman (93912347) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.] 19 jaar, matig in vorm, gezond Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is. Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: flag Nederland Total Skill Index (TSI): 5 300 Loon: 1 820 ââ¬/week Eigenaar: Fysio Force Matches Players Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: slecht Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak Scoren: briljant Spelhervatting: redelijk en Thijs den Bogaard (94629812) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.] 20 jaar, uitstekend in vorm, gezond Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider. Specialiteit: Snel Nationaliteit: flag Nederland Total Skill Index (TSI): 7 260 Loon: 1 920 ââ¬/week Eigenaar: Fysio Force Matches Players Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: waardeloos Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos Scoren: briljant Spelhervatting: matig Kan ik in ieder geval mn beste trainee verkopen om te proberen te zorgen dat ik niet keihard degradeer in de 6e... - Antidote - 17-11-2006 Quote: Serge Spaan: Quote:Ralph van den Akker: Quote:George Maftei: Quote:Khaleel Hasan: Quote:Izudin Balaban: Zo zou ik het elke week wel willen zien. - T00L - 17-11-2006 0 nada niks - Birger - 17-11-2006 T00L Wrote:0 nada niks - Sjeffer - 17-11-2006 Birger Wrote:T00L Wrote:0 nada niks - Devlin - 17-11-2006 3 skilltrades gestegen op passen, 2 naar redelijk en 1 naar goed - Box Brother - 17-11-2006 vleugelspeler met uitmuntend vleugel naar goed pm ... twijfel nog... - Bakke - 17-11-2006 Je hoort mij niet klagen. PM +1 (de eerste stijger in wéken) TSI +8510/-1340 Vorm +7/-4 De enige stijger gaat vanavond op de TL, eens kijken of hij iets oplevert. Zo niet, dan niet. Quote:Juraj MalkoÄ - Vietjes - 17-11-2006 Een skillertje naar matig passen. M'n wingtrainees willen maar niet poppen op de pass :x - Mac - 19-11-2006 Beorn Beukenkamp: Zag zijn mate van scoren toenemen van mythisch naar magisch. Dick Waelemans: Zijn beoordeling op het gebied van scoren steeg van mythisch naar magisch. Roland Danielsson: Zag zijn mate van scoren toenemen van wereldklasse naar bovennatuurlijk. Dick for NT!! - Jansoe - 19-11-2006 1 naar wereldklasse scoren en een klaverjasser naar goed - Jansoe - 01-12-2006 Flikker kaal........ |