![]() |
opstelling - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: opstelling (/showthread.php?tid=1359) |
opstelling - Adder - 18-11-2006 Tool, misschien is het handig, als je bij de volgende wedstrijden aangeeft, welke 3 gaan invallen. daar kan je dan evt. je training op afstemmen.( fitness, side trainen.) - T00L - 18-11-2006 dat is toch geheel wedstrijd onafhankelijk? maar goed, ik zal voor elke wedstrijd wel een topic maken wie er in de basis staan enzo ![]() - Adder - 18-11-2006 T00L Wrote:dat is toch geheel wedstrijd onafhankelijk? je kan toch van te voren aangeven bij het spel wie er invalt en in welke minuut? Althans dat dacht ik. opstelling hoeft niet, want die kan je zo zien. - T00L - 18-11-2006 ja dat kan ik idd aangeven, maar wat heeft dat met je training te maken? die staat nl los van de wedstrijd - gittermaster - 22-11-2006 he Tool, bij de opstelling van de oegenpot zie ik op linksbuiten een verdediger staan.. Bewust gedaan? - T00L - 22-11-2006 Legion is toch gewoon linkerwinger? Het enige 'vreemde' is dat er 2 linkspoten op rechts staan, maar dat kan niet anders - Legion - 22-11-2006 Ik heb nog niet gespeeld dus misschien dat ik dan nog als verdediger in het spel sta. Ik concentreer me op de linkerkant in ieder geval. Na speed en positioning is nu technique aan de beurt - gittermaster - 22-11-2006 hmm, er staat echt D RC en in de spits staat er D R. Maar wellicht dat dat niets uitmaakt. Viel me alleen op. - Marshall - 22-11-2006 Legion Wrote:Ik heb nog niet gespeeld dus misschien dat ik dan nog als verdediger in het spel sta. Ik concentreer me op de linkerkant in ieder geval. Na speed en positioning is nu technique aan de beurt Quote:Wingers Dit is het aan te raden lijstje volgens menigeen Legion... Ik zou dus eerder dribbling of (allerbelangrijkste!! ![]() - Legion - 22-11-2006 Mee eens. Ik wilde alleen qua technique van de 100% teamtraining profiteren. Short passes komen eraan. Crosses is inderdaad wel het beste voor wingers - Marshall - 22-11-2006 Technique kost je ook 5 trainingen om te uppen hoor dus dan zou je elke week moeten trainen. Lijkt me beter om direct de belangrijkste stat te uppen (immers nog 2 dagen crosses trainen en je hebt al skill 1) - T00L - 22-11-2006 Marshall Wrote:Dit is het aan te raden lijstje volgens menigeen Legion... Ik zou dus eerder dribbling of (allerbelangrijkste!! Crosses lijken me pas interessant worden als onze spitsen kunnen koppen ![]() - Marshall - 22-11-2006 T00L Wrote:Marshall Wrote:Dit is het aan te raden lijstje volgens menigeen Legion... Ik zou dus eerder dribbling of (allerbelangrijkste!! Koppen lijkt me pas interessant als onze wingers kunnen 'crossen' ![]() - Devlin - 24-11-2006 is de opstelling voor morgen al bekend? bij the starting eleven staan volgens mij nog dezelfde 11 als tijdens de friendly... - T00L - 24-11-2006 nope, zodra ik die vastgesteld heb komt er ook weer een apart topic voor de wedstrijd. basis 11 wordt vanavond ergens vastgesteld. - Lamme Lennie - 01-12-2006 Is de opstelling voor morgen al bekend? - T00L - 01-12-2006 ben ermee bezig. was bijna klaar, totdat m'n pc ineens uit zichzelf besloot om opnieuw op te starten... - Marshall - 07-12-2006 Tool, is het zo dat degenen die zondag gespeeld hebben en afgelopen woensdag gespeeld of ingevallen hebben/zijn komende zondag niet spelen? Kan ik er even rekening mee houden met mijn having fun/conditietraining namelijk... - T00L - 07-12-2006 degenen die de afgelopen 2 wedstrijden in de basis stonden, zullen normaalgesproken de wedstrijd erop op de bank beginnen. je loopt nog steeds het risico om na rust ingebracht te worden, als je collega spitsen hun conditie niet goed genoeg bij zouden houden - Marshall - 07-12-2006 Prima, dan zeg ik bij deze vast toe dat zaterdag compleet fitness getraind wordt en ik dus ook de having fun oversla (moraal nog altijd 100% dus...). Bij de wedstrijd moet ik dus rond de 89% staan als het goed is (zaterdagochtend training) - Bocaloca - 07-12-2006 ah dan heb ik dus rust zondag? - Marshall - 07-12-2006 Zondag heb je altijd rust Boca, of tenminste afhankelijk van de door je zelf ingestelde trainingen.... ![]() - Bocaloca - 07-12-2006 Marshall Wrote:Zondag heb je altijd rust Boca, of tenminste afhankelijk van de door je zelf ingestelde trainingen.... :razz: bijdehand - Marshall - 07-12-2006 Nee, gewoon feitje... - Legion - 07-12-2006 Misschien kan de opstelling alvast gemaakt worden dan kan iedereen zijn trainingsschema qua fitness optimaal maken : ![]() - Marshall - 07-12-2006 Ach, lijkt me uberhaupt handig om zaterdagochtend 2x fitness te trainen of je nou speelt of niet. Ik train daarna ofwel having fun (na de wedstrijd een biertje drinken vink wel leuk) ofwel een 3e keer fitness (voor de 30%) - Lamme Lennie - 08-12-2006 Opstelling al bekend? - T00L - 08-12-2006 nee, dan was er nl een apart topic geweest :p |