The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Trainingsresultaten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Footstar.org (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=21)
+---- Thread: Trainingsresultaten (/showthread.php?tid=1360)



- Depor - 29-06-2007

Quote:The player Joep Segeren has raised to 19 on the Finishing skill


Nog een weekje en dan geen finishen meer! Techniek here I come!


- Vietjes - 29-06-2007

Kloppenberg naar 13 op spelinzicht.


- Depor - 05-07-2007

The player Joep Segeren has raised to 5 on the Technique skill


- Nr. 12 - 05-07-2007

Kracht naar acht


- gittermaster - 06-07-2007

06/07/07
De speler Henk Lips is gestegen naar 5 op Kracht.


- Box Brother - 06-07-2007

handling (GK) naar 5


- Antidote - 06-07-2007

The player Wilfred Souer has raised to 5 on the Strength skill


- Depor - 06-07-2007

Quote:The player Joep Segeren has raised to 20 on the Finishing skill

En de eerste speler in CT die iets gemaxed heeft!


- Mukkus - 06-07-2007

Depor Wrote:
Quote:The player Joep Segeren has raised to 20 on the Finishing skill

En de eerste speler in CT die iets gemaxed heeft!

Van Pijperen maxed elke week 3 spelers, dus zo bijzonder is dat niet.


- Depor - 06-07-2007

Jaloers? Wink


- Mukkus - 06-07-2007

Depor Wrote:Jaloers? Wink

Nee hoor, ik blijf zo ver mogelijk bij die Pijperen vandaan.


- Adder - 06-07-2007

Mukkus Wrote:
Depor Wrote:Jaloers? Wink

Nee hoor, ik blijf zo ver mogelijk bij die Pijperen vandaan.

Hmmm....misschien toch ff de opstelling aanpassen. :wink:


- El Parasito - 06-07-2007

Adder Wrote:
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:Jaloers? Wink

Nee hoor, ik blijf zo ver mogelijk bij die Pijperen vandaan.

Hmmm....misschien toch ff de opstelling aanpassen. :wink:

Hoezo? Hij doet het alleen voor de teambuilding. :wink: Een positief iets dunkt mij.


- Birger - 07-07-2007

07/07/07
The player Ben Van Wijmeersch has raised to 2 on the Long Shots skill

06/07/07
The player Ben Van Wijmeersch has raised to 6 on the Technique skill

03/07/07
The player Ben Van Wijmeersch has raised to 4 on the Game Vision skill


- Fred Naaigaren - 08-07-2007

Zojuist de coach naar level 4 opgekrikt.


- Depor - 09-07-2007

The player Joep Segeren has raised to 6 on the Technique skill


- Forever - 10-07-2007

Lenigheid naar 4. Nu alle skills weer in het groen. :razz:

Komt er een kleine financiele beloning voor zijn ijverig trainen. Want er zijn al keepers met een personal trainer op 6. En anderen met een salaris van 12k, die hard op weg zijn. Ik moet in dit tempo een klein echt jaartje wachten om op 5 te komen. Mijn concurenten gaan uitlopen. :cry: Behalve Sjaak natuurlijk, maar dat is een collega. Wink


- T00L - 10-07-2007

volgens mij zouden we eerst het stadion flink pimpen, zodat daarna iedereen flink omhoog kan met salaris


- Forever - 10-07-2007

T00L Wrote:volgens mij zouden we eerst het stadion flink pimpen, zodat daarna iedereen flink omhoog kan met salaris

Het was ook meer dat ik over 2 weken op vakantie ben voor 3 weken. En nu de tijd heb om te onderhandelen. Wink En dat zal wel voor meer spelers gelden. Hetzelfde als we besluiten om de teamtraining aan te passen. Dan kan dat beter nu gedaan worden. Dan over een week of 2. Wanneer (ik inschat) de meeste op vakantie zijn.


- Mac - 10-07-2007

bovendien kunnen er geen eenmalige bonussen gegeven worden he.
Bovendien moeten wij allemaal wachten om op 5 te komen...ik kom nog maar 90 000 te kort Tongue


- T00L - 10-07-2007

ik mag nog 3 a 4 weken wachten voor ik PT4 aan kan schaffen :S


- Forever - 10-07-2007

Mac Wrote:bovendien kunnen er geen eenmalige bonussen gegeven worden he.
Bovendien moeten wij allemaal wachten om op 5 te komen...ik kom nog maar 90 000 te kort Tongue

Het gaat mij er ook meer om dat de keepers het veel meer van hun pt moeten hebben. Ik ga er vanuit dat veldspelers wel de helft van de teamtrainingen mee kunnen pakken. Wij trainen steeds apart.


- T00L - 10-07-2007

daarom hebben de keepers in het begin toch ook een (flinke) extra bonus gekregen?


- Adder - 10-07-2007

keepers kunnen ook wat aan kracht doen hoor. Uitlopen heb ik ze nog niet zien doen.


- Forever - 10-07-2007

T00L Wrote:daarom hebben de keepers in het begin toch ook een (flinke) extra bonus gekregen?

Dat klopt. En daar ben ik nog steeds blij mee. Maar een 10.000 extra is in verhouding tot een 90.000 die er nodig zijn voor een pt 5 niet zo veel meer.


- Forever - 10-07-2007

Adder Wrote:keepers kunnen ook wat aan kracht doen hoor. Uitlopen heb ik ze nog niet zien doen.

Voor keepers lijkt mij dat niet nuttig. Heel af en toe heb ik maar 1 procentjes fitness in een wedstrijd verloren. En dan moet ik aardig veel ballen op goal hebben gehad.


- Birger - 10-07-2007

Forever Wrote:
T00L Wrote:daarom hebben de keepers in het begin toch ook een (flinke) extra bonus gekregen?

Dat klopt. En daar ben ik nog steeds blij mee. Maar een 10.000 extra is in verhouding tot een 90.000 die er nodig zijn voor een pt 5 niet zo veel meer.

een pt5 helpt niet meer zooo veel hoor (is ook met afnemende percentages)
betwijfel dus of het geld dat je'r moet insteken wel rendabel is..


- Adder - 10-07-2007

Forever Wrote:
T00L Wrote:volgens mij zouden we eerst het stadion flink pimpen, zodat daarna iedereen flink omhoog kan met salaris

Het was ook meer dat ik over 2 weken op vakantie ben voor 3 weken. En nu de tijd heb om te onderhandelen. Wink En dat zal wel voor meer spelers gelden. Hetzelfde als we besluiten om de teamtraining aan te passen. Dan kan dat beter nu gedaan worden. Dan over een week of 2. Wanneer (ik inschat) de meeste op vakantie zijn.

teamtraining staat pas een week. Vooralsnog is er geen enthousiasme om 3x kracht en 3 xtackling te krijgen( lees althans geen reacties daarop).
Nieuwe contracten bied ik wel half Augustus aan, dus jullie hebben nog wel ff.....
Verwacht niet de jackpot, want ik had al gezegd dat ik de club sowieso financieel gezond wil houden.


- Forever - 10-07-2007

Adder Wrote:
Forever Wrote:
T00L Wrote:volgens mij zouden we eerst het stadion flink pimpen, zodat daarna iedereen flink omhoog kan met salaris

Het was ook meer dat ik over 2 weken op vakantie ben voor 3 weken. En nu de tijd heb om te onderhandelen. Wink En dat zal wel voor meer spelers gelden. Hetzelfde als we besluiten om de teamtraining aan te passen. Dan kan dat beter nu gedaan worden. Dan over een week of 2. Wanneer (ik inschat) de meeste op vakantie zijn.

teamtraining staat pas een week. Vooralsnog is er geen enthousiasme om 3x kracht en 3 xtackling te krijgen( lees althans geen reacties daarop).
Nieuwe contracten bied ik wel half Augustus aan, dus jullie hebben nog wel ff.....
Verwacht niet de jackpot, want ik had al gezegd dat ik de club sowieso financieel gezond wil houden.

Oke, Ik vind tackling (3x) wel een goed idee. Kracht (3x) zie ik minder nut van in. Omdat ik graag onze middenvelders hierin beter zie worden.


- Dre - 10-07-2007

pffff PT 5 ,6 . Ik zit nog steeds op PT 3. Nog 8000 en dan kan ik eindelijk eens een PT 4 aanschaffen.