The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Trainingsresultaten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Footstar.org (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=21)
+---- Thread: Trainingsresultaten (/showthread.php?tid=1360)



- Lamme Lennie - 13-12-2006

T00L Wrote:nee, teamtraining scheelt 15% :p

in een human team zonder team training: 75%
in een human team met team training: 100%
in een bot team: 90%

We zitten nu eenmaal in een human team, in dit geval wel 25% dus.


- Forever - 13-12-2006

Box Brother Wrote:
Birger Wrote:Is ook zo box..

Lekker dan :roll:

ach we hebben al een keer extra poen gekregen. En we mogen ook wel 1 keer in de week teamtraining doen. En extra salaris (2000 ipv 500) Dus het wordt wel aardig gecompenseerd. Daarnaast zijn er ook keepers die van hun manager een PT3 cadeau hebben gekregen. Maar over het geheel mogen we zeker niet klagen.

Nog een weekje of 15 en de PT3 is binne. :razz:


- Box Brother - 14-12-2006

Quote:The player Sjaak Born has raised to 1 on the Agility (GK) skill

Hoppa.... alle keepersskills nu op 1 .... waarschijnlijk 4 weken voordat de eerste naar 2 gaat maar goed, zouden keepers ook strength en speed moeten trainen ?


- Forever - 14-12-2006

Box Brother Wrote:
Quote:The player Sjaak Born has raised to 1 on the Agility (GK) skill

Hoppa.... alle keepersskills nu op 1 .... waarschijnlijk 4 weken voordat de eerste naar 2 gaat maar goed, zouden keepers ook strength en speed moeten trainen ?

Volgens het global forum van footstars niet. Misschien dat in de toekomst (zei de admin) strength wel wat belangrijker voor keepers ging worden. Maar nooit zo belangrijk als voor de andere spelers


- Marshall - 14-12-2006

Hoppa: Harold naar technique 3!!! Nu zowel finishing als technique op 3!
Next: short passes, positioning and heading


- Vietjes - 15-12-2006

Hop, en ook de korte pass naar 2. Ik vermoed dat ik de juiste skills aan het trainen ben want de waarde van Eddy stijgt gestaag. Zonder beste potten op de mat te leggen is Ed nu meer dan een ton waard en is nu the most valuable player of the squad.


- Devlin - 15-12-2006

centjes zijn weer binnen, als het goed is kunnen de meesten nu naar personal trainer level 2 upgraden!


- Legion - 15-12-2006

600 te kort. Is er nog een kerstgratificatie?


- T00L - 15-12-2006

Nope.

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=409715#409715">viewtopic.php?p=409715#409715</a><!-- l -->


- Vietjes - 15-12-2006

hehe, heb er lang op moeten wachten maar dan toch......


- Legion - 15-12-2006

T00L Wrote:Nope.

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=409715#409715">viewtopic.php?p=409715#409715</a><!-- l -->

Het is niet eerlijk Calimero


- Mukkus - 15-12-2006

Tackling 2 Very Bad
Short Passes 1 Very Bad
Speed 2 Very Bad
Strength 1 Very Bad


- Marshall - 15-12-2006

You have hired a better Personal Trainer

Vietjes, ben ook lekker aan het poppen maar zak alleen maar in waarde, begrijp er geen bal van... Stond eerst op 106k, nu 100k Sad
NB. Na de 8.00uur training morgen sta ik gewoon op 89% Tool!


- T00L - 15-12-2006

het peilmoment is vanavond marsh, dus wat je morgen doet is niet interessant voor het bepalen van de basis/wissels Wink

ik dacht overigens dat ik, met 65% fitnes (trainingsschema aangepast deze week, en vergeten om de midweekse fitnes training in te passen), verreweg de laagste conditie zou hebben.. maar dat viel nog alleszins mee:

Quote:MC Henk Lips 17 48% 100% 100%

kom op Gitter, ff iets meer fitnes doen Wink


- Mukkus - 15-12-2006

Ik ook, heb net een fitnesstraining achter de rug, morgen volgen er nog 2. Bij Milad zit dat wel goed!


- Lamme Lennie - 15-12-2006

Marshall Wrote:You have hired a better Personal Trainer

Vietjes, ben ook lekker aan het poppen maar zak alleen maar in waarde, begrijp er geen bal van... Stond eerst op 106k, nu 100k Sad
NB. Na de 8.00uur training morgen sta ik gewoon op 89% Tool!

Ik haal je in Marsh :razz:
Hier ook mijn PT geupgrade!


- Bocaloca - 16-12-2006

15/12/06
The player Christiaan de Bruin has raised to 2 on the Short Passes skill


- Vietjes - 17-12-2006

Eddy heeft toch ook maar wat tijd in het krachthonk doorgebracht, met een raise naar 1 als resultaat.


- Mukkus - 17-12-2006

Milad naar 2 op strength.....


- Fred Naaigaren - 17-12-2006

Mukkus Wrote:Milad naar 2 op strength.....

Cas ook.


- Marshall - 17-12-2006

T00L Wrote:het peilmoment is vanavond marsh, dus wat je morgen doet is niet interessant voor het bepalen van de basis/wissels Wink

Lekker handig... Ik train standaard op zaterdag fitness om de fitness zo optimaal mogelijk te hebben voor de wedstrijd, word je daar ook nog eens voor gestraft :roll:

Overigens short passes ook naar 1. Morgen speed en daarna heading...


- Lamme Lennie - 17-12-2006

Precies, er zijn veel personen die zaterdag voor de wedstrijd nog 2 keer fitness meepakken. Wellicht kan daar toch rekening mee gehouden worden. Als je fitness nou op vrijdag <60 is, dan is het redelijk duidelijk dat deze tijdens de wedstrijd nog niet optimaal is.


- Nr. 12 - 17-12-2006

Fred Naaigaren Wrote:
Mukkus Wrote:Milad naar 2 op strength.....

Cas ook.

Giel van der Poel, heeft met zijn broer adri mee getrained. Hij is ook naar strenght 2 gegaan.


- Bocaloca - 18-12-2006

18/12/06
The player Christiaan de Bruin has raised to 2 on the Speed skill


- T00L - 18-12-2006

Marshall Wrote:
T00L Wrote:het peilmoment is vanavond marsh, dus wat je morgen doet is niet interessant voor het bepalen van de basis/wissels Wink

Lekker handig... Ik train standaard op zaterdag fitness om de fitness zo optimaal mogelijk te hebben voor de wedstrijd, word je daar ook nog eens voor gestraft :roll:

Overigens short passes ook naar 1. Morgen speed en daarna heading...

volgens mij traint zo'n beetje iedereen 2x fitness voor de wedstrijd, dus dan blijft je conditie nog steeds lager dan die van de spelers die al een hogere conditie hadden.
Daarbij is de vrijdagavond als meetpunt ook uit praktische overwegingen gekozen. Ik kan nou eenmaal niet garanderen dat ik op zaterdag voor 15.00 achter de pc zit om een opstelling te maken.

last but not least wil een lage conditie op vrijdag ook zeggen dat je van zondag t/m vrijdag waarschijnlijk weinig tot niks aan fitness getraind hebt en je dus bij zo'n beetje elke training de penalty krijgt. lijkt me ook niet wenselijk

PS. 85-90% fitness voor de wedstrijd vind ik niet zo optimaal mogelijk Wink


- gittermaster - 18-12-2006

ik train wekelijks 3 x fitness en blijft bij mij een drama. Heb nu Strength ingebouwd en hoop nu iets langer fit te blijven, ga deze week zelfs 6 x fitness trainen om ff op 100% te komen, de "4" afgelopen wedstrijd was voor mij het dieptepunt. Ik moet gewoon weer op 100% komen.


- Marshall - 18-12-2006

T00L Wrote:volgens mij traint zo'n beetje iedereen 2x fitness voor de wedstrijd, dus dan blijft je conditie nog steeds lager dan die van de spelers die al een hogere conditie hadden.
"volgens jou" zou even gestaafd moeten worden maar nog altijd blijft gelden dat je daarmee wel op een hoger % kan komen dan de door jou gelegde grens en dat is hetgeen wat ik bedoel...

T00L Wrote:Daarbij is de vrijdagavond als meetpunt ook uit praktische overwegingen gekozen. Ik kan nou eenmaal niet garanderen dat ik op zaterdag voor 15.00 achter de pc zit om een opstelling te maken.
Snap ik maar leg die %grens dan anders...

T00L Wrote:wil een lage conditie op vrijdag ook zeggen dat je van zondag t/m vrijdag waarschijnlijk weinig tot niks aan fitness getraind hebt en je dus bij zo'n beetje elke training de penalty krijgt. lijkt me ook niet wenselijk
Is ook niet wenselijk maar is wel hetgeen waar de speler zelf voor kiest, heeft niks van doen met zijn % voor de wedstrijd. Als een speler ervoor kiest om een extra 'gewone' training in te lassen in plaats van fitness maar hij op zaterdag voor de wedstrijd genoeg traint om boven de door jou gestelde grens te komen dan heb jij toch niks van doen met het feit of hij wel of niet een penalty in training krijgt? Ik zie ook regelmatig meer voordeel bij een 3trainingendag (dus back2back) dan eentje af te wisselen met fitness om zo boven de 90% uit te komen. Is toch mijn keuze?


- Vietjes - 18-12-2006

Marshall Wrote:
T00L Wrote:volgens mij traint zo'n beetje iedereen 2x fitness voor de wedstrijd, dus dan blijft je conditie nog steeds lager dan die van de spelers die al een hogere conditie hadden.
"volgens jou" zou even gestaafd moeten worden maar nog altijd blijft gelden dat je daarmee wel op een hoger % kan komen dan de door jou gelegde grens en dat is hetgeen wat ik bedoel...

T00L Wrote:Daarbij is de vrijdagavond als meetpunt ook uit praktische overwegingen gekozen. Ik kan nou eenmaal niet garanderen dat ik op zaterdag voor 15.00 achter de pc zit om een opstelling te maken.
Snap ik maar leg die %grens dan anders...

T00L Wrote:wil een lage conditie op vrijdag ook zeggen dat je van zondag t/m vrijdag waarschijnlijk weinig tot niks aan fitness getraind hebt en je dus bij zo'n beetje elke training de penalty krijgt. lijkt me ook niet wenselijk
Is ook niet wenselijk maar is wel hetgeen waar de speler zelf voor kiest, heeft niks van doen met zijn % voor de wedstrijd. Als een speler ervoor kiest om een extra 'gewone' training in te lassen in plaats van fitness maar hij op zaterdag voor de wedstrijd genoeg traint om boven de door jou gestelde grens te komen dan heb jij toch niks van doen met het feit of hij wel of niet een penalty in training krijgt? Ik zie ook regelmatig meer voordeel bij een 3trainingendag (dus back2back) dan eentje af te wisselen met fitness om zo boven de 90% uit te komen. Is toch mijn keuze?

Ge zijt helemaal correct Marshall. Dat de coach de fitness wil reguleren, ala, maar de trainingskeuze voor de andere stats en de frequentie daarvan lijkt me idd vrij aan speler.


- Vietjes - 18-12-2006

Tenzij jij natuurlijk als spits 9 maal in de week op gooien gaat trainen... :wink:


- Marshall - 18-12-2006

Ingooien valt toch ook onder gooien?