![]() |
YP 19/11 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: YP 19/11 (/showthread.php?tid=1363) |
YP 19/11 - Sjeffer - 19-11-2006 Tering, je zal deze als 17-jarige in week 1 hebben. Op deze manier ben ik echter ook niet ontevreden. Rieme Apeldoorn (140777930) 19 jaar, redelijk in vorm, gezond Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider. Specialiteit: Snel Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 2 330 Loon: 900 ââ¬/week Eigenaar: Sjeffer Utd Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: matig Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitstekend Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos - Box Brother - 19-11-2006 Quote:Huub Evers (140826024) Zelfs Sjaak Born is op dit moment beter :wink: - Mukkus - 19-11-2006 Lekkere spelert, Sjeffert! Bij mij weer net niks.... Godert Bolsius TSI = 370, 19 jaar, redelijk in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: redelijk Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos - Mac - 19-11-2006 Mark Bokelaar (140860734) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.] 17 jaar, redelijk in vorm, gezond Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: flag Nederland Total Skill Index (TSI): 260 Loon: 520 ââ¬/week Eigenaar: SkandalouZ Scoring Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: zwak Vleugelspel: matig Verdedigen: matig Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig denk niet eens dat ik m er opzet - Bakke - 19-11-2006 Mark Bokkelul Mac... Eens kijken wat er hier uit rolt. Ach, het valt niet tegen. Quote:Steef Wijffelaars (140872244) - Lamme Lennie - 19-11-2006 Lekker hoor Sjeffer! Hier zoals gewoonlijk weer bagger. - Birger - 19-11-2006 Lamme Lennie Wrote:Lekker hoor Sjeffer! Hier zoals gewoonlijk weer bagger. - Jansoe - 19-11-2006 Birger Wrote:Lamme Lennie Wrote:Lekker hoor Sjeffer! Hier zoals gewoonlijk weer bagger. - Guest - 19-11-2006 Mooie pull sjeffer =D> Hier een gaat wel pulletje. Gaat in ieder geval een poging proberen op de tl. einoud Rouvoet (140857026) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.] 17 jaar, redelijk in vorm, gezond Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider. Specialiteit: Snel Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 320 Loon: 580 ââ¬/week Eigenaar: Dredevils Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: zwak Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk Scoren: slecht Spelhervatting: zwak - gittermaster - 19-11-2006 mooie pull Sjef.. Ik mag ook niet klagen, al had ik m ook liever in de eerste week gehad... Ga ik zeker doortrainen op passing. Jacobus Bloemen (140911660) 17 jaar, redelijk in vorm, gezond Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is. Hij heeft niet-bestaand ervaring en is een matig leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 1 690 Loon: 800 ââ¬/week Eigenaar: gittermaster Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: redelijk Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig Scoren: goed Spelhervatting: matig - Nr. 12 - 19-11-2006 Hoeveel zal ik krijgen voor deze? ivm zijn leeftijd? Timon Bosgoed (140916762) 19 jaar, redelijk in vorm, gezond Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Specialiteit: Snel Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 1 610 Loon: 700 ââ¬/week Eigenaar: TSVV Merlijn Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: slecht Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak |