The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Twe - Vit - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Twe - Vit (/showthread.php?tid=1395) Pages:
1
2
|
Twe - Vit - Ekslem - 24-11-2006 Vermoedelijke opstelling FC Twente: Boschker; Wilkshire/Niemeyer, Wielaert, Zomer, Heubach; El Ahmadi, Bakkal, Engelaar; Kennedy, Nââ¬â¢Kufo en Touma. Vermoedelijke opstelling Vitesse: Wapenaar; Verhaegh, Sansoni, Sprockel, Fränkel; Kaya, Janssen, Benson; Pryor, Lazovic en Esajas. - Treesong - 24-11-2006 Hup! - Ekslem - 24-11-2006 Ik hoop t niet! - Treesong - 24-11-2006 Ekslem Wrote:Ik hoop t niet! Okee, deze hup! is voor joe... :wink: - Bredanaar - 24-11-2006 Aisha, Aisha ecoute moi :-({|= - Peter - 24-11-2006 1-2. Bakkal, Lazovic, Janssen. - Aukinho - 24-11-2006 doe maar 5-1 ofzo. hup bakkal! hup kennedy! - Frits - 24-11-2006 ik denk 3-1 Kufo Kennedy el Hamadi (i hope) - FC Petr - 24-11-2006 Een overwinning: 0-1 Lazovic =D> - Frits - 24-11-2006 Goed nieuws voor FC Twente en trainer Fred Rutten. De oefenmeester kan vanavond 'gewoon' een beroep doen op Luke Wilkshire. Eerder deze week was het nog onduidelijk of Wilkshire mee kon doen, want de Australiër liep in het duel tegen Ajax een enkelblessure op. Wilkshire is hersteld en zal naar alle waarschijnlijkheid in de basis beginnen tegen de Arnhemmers. Rutten kan nog altijd geen beroep doen op Georgie Gakhokidze, Patrick Gerritsen, Niels Oude Kamphuis en Dmitri Shoukov. Het viertal kampt al langere tijd met blessures en verkeren nog steeds in de lappenmand. Bij Vitesse moet trainer Aad de Mos alleen Gill Swerts missen. Remco van der Schaaf en Ruud Knol zijn weer fit, maar beginnen vanavond op de bank. - Frits - 24-11-2006 niet dat ze de nul houden 2 of 3 punten voor Luke (mits hij niet scoort) - FC Petr - 24-11-2006 Ik baal hier wel een beetje van. - Guest - 24-11-2006 Zal wel een 1-1 stand worden. Ik heb deze wedstrijd maar links laten liggen. - kuiper - 24-11-2006 Hup Wilkshire!!! Beloon de moed dat ik je heb opgesteld. : - FC Wageningen - 24-11-2006 kuiper Wrote:Beloon de moed dat ik je heb opgesteld. : - kuiper - 24-11-2006 Waar kom je vandaan?? - FC Wageningen - 24-11-2006 - Kleine Jan - 24-11-2006 Kennedy =D> - FC Wageningen - 24-11-2006 Kleine Jan Wrote:Kennedy =D>Wie heeft 'm niet! - de nieuwe - 24-11-2006 FC Wageningen Wrote:IkKleine Jan Wrote:Kennedy =D>Wie heeft 'm niet! - FC Petr - 24-11-2006 Ik natuurlijk niet. - Lamme Lennie - 24-11-2006 Ok, nu mag Niemeyer wel even invallen [-o< - de nieuwe - 24-11-2006 Lamme Lennie Wrote:Ok, nu mag Niemeyer wel even invallen [-o<done - de nieuwe - 24-11-2006 2-0 renneger.... - FC Petr - 24-11-2006 Feli tukkerland. Erg matig, deze wedstrijd. - centre court - 24-11-2006 Ook matig als je geen twente-spelers hebt. #-o - Tukker_Rulez - 25-11-2006 Goede eerste helft, matige tweede. Twee geel voor Twente en twee voor Vitesse, allemaal onzinnig. Luinge vond zichzelf een tijdje lang belangrijker dan de wedstrijd. Maar goed al met al een boeiende wedstrijd. Tweede helft was wel ploeteren, maar daar zeur ik verder niet over. Het kan niet altijd feest zijn. Nu hopen dat Feyenoord zondag punten verspeelt bij NEC. - Balthazar - 25-11-2006 Tukker_Rulez Wrote:Goede eerste helft, matige tweede. Twee geel voor Twente en twee voor Vitesse, allemaal onzinnig. Luinge vond zichzelf een tijdje lang belangrijker dan de wedstrijd. Maar goed al met al een boeiende wedstrijd. Tweede helft was wel ploeteren, maar daar zeur ik verder niet over. Het kan niet altijd feest zijn. Nu hopen dat Feyenoord zondag punten verspeelt bij NEC. Helaas heb ik deze wedstrijd moeten missen, maar gelukkig is het geen 7-1 geworden (vretje :lol: ) Nou heb ik wel mijn keeperstrainer diploma : - Vret Mien Gras - 25-11-2006 Balthazar Wrote:Tukker_Rulez Wrote:Goede eerste helft, matige tweede. Twee geel voor Twente en twee voor Vitesse, allemaal onzinnig. Luinge vond zichzelf een tijdje lang belangrijker dan de wedstrijd. Maar goed al met al een boeiende wedstrijd. Tweede helft was wel ploeteren, maar daar zeur ik verder niet over. Het kan niet altijd feest zijn. Nu hopen dat Feyenoord zondag punten verspeelt bij NEC. Haha ja. Ik heb een uitstekende eerste helft van FCT gezien met mooie combinaties en leuke kansjes. De tweede helft begon Vitesse sterker en kwam FCT flink onder druk te staan. Gelukkig kunnen die rijnhoeren niet voetballen waardoor we de tweede goal konden maken. Tijdens de ereronde langs VakP was Orlando de man die een toegeworpen stringetje van de grond raapte met een brede grijns op zijn smoel. Engelaar voelt zich helemaal thuis in Twente : - Vret Mien Gras - 25-11-2006 En wie is het nu wel met mij eens dat Luinge FCT gewoon vies benadeeld? Het moet nu toch meerdere mensen zijn opgevallen die de wedstrijd op tv hebben gezien? |