The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Twe - Vit - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Twe - Vit (/showthread.php?tid=1395)

Pages: 1 2

Twe - Vit - Ekslem - 24-11-2006

Vermoedelijke opstelling FC Twente:
Boschker; Wilkshire/Niemeyer, Wielaert, Zomer, Heubach; El Ahmadi, Bakkal, Engelaar; Kennedy, N’Kufo en Touma.

Vermoedelijke opstelling Vitesse:
Wapenaar; Verhaegh, Sansoni, Sprockel, Fränkel; Kaya, Janssen, Benson; Pryor, Lazovic en Esajas.

- Treesong - 24-11-2006

Hup!

[Image: kennedys_dallas1.jpg]

- Ekslem - 24-11-2006

Ik hoop t niet!

- Treesong - 24-11-2006

Ekslem Wrote:Ik hoop t niet!

Okee, deze hup! is voor joe... :wink:

[Image: soundos_copy.jpg]

- Bredanaar - 24-11-2006

Aisha, Aisha ecoute moi :-({|=

- Peter - 24-11-2006

1-2. Bakkal, Lazovic, Janssen.

- Aukinho - 24-11-2006

doe maar 5-1 ofzo.

hup bakkal!
hup kennedy!

- Frits - 24-11-2006

ik denk 3-1

Kufo
Kennedy
el Hamadi (i hope)

- FC Petr - 24-11-2006

Een overwinning:

0-1 Lazovic =D>

- Frits - 24-11-2006

Goed nieuws voor FC Twente en trainer Fred Rutten. De oefenmeester kan vanavond 'gewoon' een beroep doen op Luke Wilkshire. Eerder deze week was het nog onduidelijk of Wilkshire mee kon doen, want de Australiër liep in het duel tegen Ajax een enkelblessure op. Wilkshire is hersteld en zal naar alle waarschijnlijkheid in de basis beginnen tegen de Arnhemmers.

Rutten kan nog altijd geen beroep doen op Georgie Gakhokidze, Patrick Gerritsen, Niels Oude Kamphuis en Dmitri Shoukov. Het viertal kampt al langere tijd met blessures en verkeren nog steeds in de lappenmand. Bij Vitesse moet trainer Aad de Mos alleen Gill Swerts missen. Remco van der Schaaf en Ruud Knol zijn weer fit, maar beginnen vanavond op de bank.

- Frits - 24-11-2006

niet dat ze de nul houden Smile

2 of 3 punten voor Luke (mits hij niet scoort)

- FC Petr - 24-11-2006

Ik baal hier wel een beetje van.

- Guest - 24-11-2006

Zal wel een 1-1 stand worden. Ik heb deze wedstrijd maar links laten liggen.

- kuiper - 24-11-2006

Hup Wilkshire!!!

Beloon de moed dat ik je heb opgesteld. :Big Grin

- FC Wageningen - 24-11-2006

kuiper Wrote:Beloon de moed dat ik je heb opgesteld. :Big Grin
Icon_question

- kuiper - 24-11-2006

Waar kom je vandaan??

[Image: junecoversm.jpg]

- Kleine Jan - 24-11-2006

Kennedy =D>

Kleine Jan Wrote:Kennedy =D>
Wie heeft 'm niet!

- de nieuwe - 24-11-2006

FC Wageningen Wrote:
Kleine Jan Wrote:Kennedy =D>
Wie heeft 'm niet!
Ik Sad

- FC Petr - 24-11-2006

Ik natuurlijk niet. Icon_evil

- Lamme Lennie - 24-11-2006

Ok, nu mag Niemeyer wel even invallen [-o<

- de nieuwe - 24-11-2006

Lamme Lennie Wrote:Ok, nu mag Niemeyer wel even invallen [-o<
done

- de nieuwe - 24-11-2006

2-0 renneger....

- FC Petr - 24-11-2006

Feli tukkerland.
Erg matig, deze wedstrijd. Sad

- centre court - 24-11-2006

Ook matig als je geen twente-spelers hebt. #-o

- Tukker_Rulez - 25-11-2006

Goede eerste helft, matige tweede. Twee geel voor Twente en twee voor Vitesse, allemaal onzinnig. Luinge vond zichzelf een tijdje lang belangrijker dan de wedstrijd. Maar goed al met al een boeiende wedstrijd. Tweede helft was wel ploeteren, maar daar zeur ik verder niet over. Het kan niet altijd feest zijn. Nu hopen dat Feyenoord zondag punten verspeelt bij NEC.

- Balthazar - 25-11-2006

Tukker_Rulez Wrote:Goede eerste helft, matige tweede. Twee geel voor Twente en twee voor Vitesse, allemaal onzinnig. Luinge vond zichzelf een tijdje lang belangrijker dan de wedstrijd. Maar goed al met al een boeiende wedstrijd. Tweede helft was wel ploeteren, maar daar zeur ik verder niet over. Het kan niet altijd feest zijn. Nu hopen dat Feyenoord zondag punten verspeelt bij NEC.

Helaas heb ik deze wedstrijd moeten missen, maar gelukkig is het geen 7-1 geworden (vretje :lol: )

Nou heb ik wel mijn keeperstrainer diploma :Big Grin

- Vret Mien Gras - 25-11-2006

Balthazar Wrote:
Tukker_Rulez Wrote:Goede eerste helft, matige tweede. Twee geel voor Twente en twee voor Vitesse, allemaal onzinnig. Luinge vond zichzelf een tijdje lang belangrijker dan de wedstrijd. Maar goed al met al een boeiende wedstrijd. Tweede helft was wel ploeteren, maar daar zeur ik verder niet over. Het kan niet altijd feest zijn. Nu hopen dat Feyenoord zondag punten verspeelt bij NEC.

Helaas heb ik deze wedstrijd moeten missen, maar gelukkig is het geen 7-1 geworden (vretje :lol: )

Nou heb ik wel mijn keeperstrainer diploma :Big Grin

Haha ja.
Ik heb een uitstekende eerste helft van FCT gezien met mooie combinaties en leuke kansjes. De tweede helft begon Vitesse sterker en kwam FCT flink onder druk te staan. Gelukkig kunnen die rijnhoeren niet voetballen waardoor we de tweede goal konden maken.
Tijdens de ereronde langs VakP was Orlando de man die een toegeworpen stringetje van de grond raapte met een brede grijns op zijn smoel. Engelaar voelt zich helemaal thuis in Twente :Big Grin

- Vret Mien Gras - 25-11-2006

En wie is het nu wel met mij eens dat Luinge FCT gewoon vies benadeeld? Het moet nu toch meerdere mensen zijn opgevallen die de wedstrijd op tv hebben gezien?