The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Nieuw seizoen - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17) +---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18) +---- Thread: Nieuw seizoen (/showthread.php?tid=1413) |
Nieuw seizoen - Lamme Lennie - 27-11-2006 Ongelooflijk zeg. Waar het sterkste team in mijn divisie afgelopen jaar hoogstens 42* haalde, zijn er nu 2 teams bijgekomen die 50+ halen :eeeek: Daarmee zijn meteen de kansen op promotie verkeken, aangezien ik net over de 40* haal. Beetje jammer, aangezien ik na 1 jaar stilstand dit jaar wilde promoveren. - Bocaloca - 27-11-2006 sterren zeggen niets - Forever - 27-11-2006 Bocaloca Wrote:sterren zeggen niets sterren zeggen iets, niet alles. ![]() - Mukkus - 27-11-2006 Bij mij komt in ieder geval een half botteam uit III mijn divisie 'versterken'. - Antidote - 27-11-2006 Mijn Divisie is geeindigd op plaats 56 van alle divisie VI. Hierbij is ook een bot-team meegerekend. Er komen nu 3 teams bij die sterker zijn dan hun voorgangers, dus ik heb zo'n vermoeden dat ik het record van Marsh ga verbreken. - gittermaster - 27-11-2006 mijn VI is 520e van de 1024. Gemiddelde VI dus... - Birger - 27-11-2006 Als 110 van de 250 V's.. vrij gemiddeld dus ![]() de daler is een deftige ploeg, net als de stijgers. 1 van de stijgers is echter niet echt actief en laatste login dateerd al van 6/11..dus met wat geluk 2 bots, en al zeker geen onmiddellijke degradatie ![]() - Lamme Lennie - 29-11-2006 Helaas tegen een ander team uit de VII in de beker die net iets lager staat. Zeer lastige wedstrijd en ook nog eens uit :| - Marshall - 30-11-2006 Antidote Wrote:Mijn Divisie is geeindigd op plaats 56 van alle divisie VI. Hierbij is ook een bot-team meegerekend. NEEEEEEEEE!!!!!!!!!! ![]() - Mukkus - 30-11-2006 Mukkus Wrote:Bij mij komt in ieder geval een half botteam uit III mijn divisie 'versterken'. Helaas, volgens zijn persbericht: Quote:02-10-2006 Op naar de IV En het is: Spaarnestad, nationaal kampioen, seizoen 13. - Bakke - 03-12-2006 Het bestuur van HimmelsblÃÂ¥ IF heeft de volgende doelstellingen bepaald: Quote:*Bij de eerste drie eindigen. - T00L - 04-12-2006 Mijn doelstellingen: * Meedraaien in de middenmoot van m'n divisie * Een seizoen lang hetzelfde blijven trainen, dus eens een keer niet switchen ![]() * Daaruitvolgend m'n middenveld flink pimpen. Verdediging kan nog wel een tijdje mee, aanval lijkt ook nog niet aan vervanging toe. * Kwalificeren voor de beker van volgend seizoen, doordat ik uit de IX kom mag ik dit seizoen niet meedoen * Stadion verder uitbreiden * 2e ronde CT-cup? - Marshall - 04-12-2006 Mijn doelstellingen: * Tot het eind meedoen om kampioenschap * De top 3 spitsen op wonderbaarlijk * Team klaar maken voor vervangingen het seizoen hierna * Beker thuis spelen * Financien winstgevend * 2e ronde CT-cup! - Bocaloca - 04-12-2006 De mijne: * Rustig in de VI meedraaien met mijn jonge garde * Stadion vergroten. * Werelklasse keeper aanschaffen. * Bovennatuurlijk spits vervangen door reusachtig met passen * Goddelijk CA - gittermaster - 04-12-2006 Bocaloca Wrote:De mijne: ga jij een ff snel je gedicht maken..... ![]() - Mukkus - 04-12-2006 * Alles op de beker. * Reorganisatie (salarissen terugbrengen, nederlanders, etc,etc.) * Passen en spelhervatting trainen. * Degradatie naar de V. Die laatste gaan we iig geval halen! - gittermaster - 04-12-2006 Quote:Die laatste gaan we iig geval halen!:lol: - Antidote - 04-12-2006 Ga alvast aftrappen met doelstellingen voor komend seizoen. - Kampioen worden in VI - Winnen van CT Cup - min. 5 Ronde beker - nog een (potentiele) U20 speler vinden - huidige U20 speler 10 wedstrijden speelt - 75% Nederlandse spelers - gittermaster - 04-12-2006 - Overleven in de VI zou ik te makkelijk vinden, dus ga ik voor het "linkerrijtje" - Beker moet dit seizoen eens wat beter gaan, laten we zeggen.. 4e ronde - Vol seizoen passing blijven trainen en zodoende minimaal 2 briljante passers in dienst hebben. - Trainer vervangen - Minimaal 3 vlaggetjes van "kleine" landen erbij. (50 users of minder) - Nr. 12 - 04-12-2006 TSVV Merlijn heeft het volgende opgesteld; - niet degraderen - 2de ronde beker - eerste 10.000 TSI speler - 4 wonderbaarlijke vleugelspelers trainen of 2 wonderbaarlijke CM bezitten - stadion verbouwen t/m 20.000 plaatsen. (dit is al in volle gang) - Lachen om mijn (potentiele) U20 speler H. Baardmans - Guest - 04-12-2006 Kampioen worden en zo niet, dan is dit mijn laatste seizoen! - Birger - 04-12-2006 dat is een duidelijke doelstelling dre.. veel succes! - Marshall - 04-12-2006 Dre Wrote:Kampioen worden en zo niet, dan is dit mijn laatste seizoen! Minder om de frustraties maar zo begin ik er ook meer en meer over te denken... De drive om er actief mee bezig te zijn is een beetje weg... - Guest - 04-12-2006 Thanks Briger. Yep dit seizoen is alles of niets. Als het nu niet lukt, lukt het nooit. Volgende week even een nieuwe coach aanstellen en dan moeten de spelers maar het laten zien. - gittermaster - 07-12-2006 gittermaster Wrote:- Overleven in de VI zou ik te makkelijk vinden, dus ga ik voor het "linkerrijtje"zucht - Legion - 07-12-2006 Doelstelling UCW2002 - fun houden in het spelletje - Bocaloca - 07-12-2006 Legion Wrote:Doelstelling UCW2002 gaat lastig worden zeker :8: - Depor - 07-12-2006 Legion Wrote:Doelstelling UCW2002 Same here... - Fred Naaigaren - 07-12-2006 Doelstellingen FC Kralingen: -Proberen Michael Verlinden te behouden -Niet failliet gaan Als deze combinatie lukt, dan ben ik al blij genoeg. - Birger - 10-12-2006 doelstelling Track United: -Behoud -240 Hatstats -60* -4e ronde beker -alles klaarmaken voor de switch naar ??? training -naar 2 van de volgende landen: Al Yaman, Cote d'Ivoire, Sakartvelo, Uman doelstelling Bahrain: -Goed doen in SNC -Nadenken over een al dan niet 3e termijn -Eens een verrassende overwinning boeken -55* -200 Hatstats |