The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Perez - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Perez (/showthread.php?tid=1429) Pages:
1
2
|
Perez - de nieuwe - 30-11-2006 Gezien dit voorval aardig uit de klauwen dreigt te gaan lopen, is het wellicht een eigen topic waard: Quote:Minimale straf FIFA dreigt voor Perez Een behoorlijke straf voor een "slip of the tongue". - Hoef - 30-11-2006 Vooral dat wereldwijd stadionverbod :roll: - Balthazar - 30-11-2006 Hoef Wrote:Vooral dat wereldwijd stadionverbod :roll: Dat gaat inderdaad wat ver. Maar ik denk dat de Fifa ook pro ajax is. Dus dat Perez de thuis wedstrijden van Aek Athene best mag bezoeken. :razz: - waf - 30-11-2006 als ze minimaal 5 wedstrijden moeten geven zullen ze idd wel precies 5 wedstrijden geven. :razz: ik had los van deze instructie al gezegd dat ik 5 wedstrijden normaal vind (en nee, niet omdat het een ajakkessied is). ook de knvb moet door de uefa gestraft worden, zij hebben immers geprobeerd dit in de doofpot te stoppen. dat stadionverbod slaat idd nergens op, hoewel ik blij ben dat deze racist niet naast me komt zitten in de kuip op 2de kerstdag. :wink: - Bumme - 30-11-2006 Ik (als Ajacied) kan me prima vinden in deze straf! Wat Kenneth deed dat ken net ! - recreantb - 30-11-2006 Perez moet gewoon zn smoel houwe en voetballen, net als die Sleutelhanger.. arrogante 020ers ![]() - Bumme - 30-11-2006 recreantb Wrote:Perez moet gewoon zn smoel houwe en voetballen, net als die Sleutelhanger.. arrogante 020ers Dit heeft helemaal niets met arrogant zijn te maken..........dit is: Dom van Sneijder en triest, zielig en ziekmakend van Perez. - recreantb - 30-11-2006 het heeft wel met arrogantie te maken... ze zijn zo overtuigd van zichzelf dat ze het gevoel hebben (gekregen) dat niemand of niets ze meer de les zal lezen.. FOUT!!!!! Daarom: keihard aanpakken - gittermaster - 30-11-2006 :roll: - Marshall - 30-11-2006 Gelukkig wordt hier het (voor)oordeel over Nijmegenaren nog eens duidelijk naar voren gebracht... - recreantb - 30-11-2006 Marshall Wrote:Gelukkig wordt hier het (voor)oordeel over Nijmegenaren nog eens duidelijk naar voren gebracht... Hahahahahahahaha, staat nog altijd 1-0 dit seizoen he.. en de tweede komt eraan! - Ad Wim - 30-11-2006 Pfff, ook dit nog, wat een ellende :| - Kezmania - 30-11-2006 Ad Wim Wrote:Pfff, ook dit nog, wat een ellende :| Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten, dus niet zo zeuren. - Ad Wim - 30-11-2006 waf Wrote:ik had los van deze instructie al gezegd dat ik 5 wedstrijden normaal vind (en nee, niet omdat het een ajakkessied is). ook de knvb moet door de uefa gestraft worden, zij hebben immers geprobeerd dit in de doofpot te stoppen.De KNVB heeft uiteindelijk het laatste oordeel en die zullen wel zwichten voor de machtige FIFA. Maar de FIFA weet niet dat Perez inmiddels zijn excuses heeft aangeboden en publiekelijk door het slijk gehaald is. De KNVB kan derhalve nog besluiten om die discriminatieregel niet toe te passen. - Kezmania - 30-11-2006 Ad Wim Wrote:waf Wrote:ik had los van deze instructie al gezegd dat ik 5 wedstrijden normaal vind (en nee, niet omdat het een ajakkessied is). ook de knvb moet door de uefa gestraft worden, zij hebben immers geprobeerd dit in de doofpot te stoppen.De KNVB heeft uiteindelijk het laatste oordeel en die zullen wel zwichten voor de machtige FIFA. Maar de FIFA weet niet dat Perez inmiddels zijn excuses heeft aangeboden en publiekelijk door het slijk gehaald is. De KNVB kan derhalve nog besluiten om die discriminatieregel niet toe te passen. Ach gossie, dus ik sla je het ziekenhuis, bied vervolgens mijn welgemeende excuses aan. De plaatselijke kranten krijgen dat te horen en springen er bovenop, halen me door het slijk enz. Denk je nou echt dat de politie en de rechter nu zeggen: "niet meer doen he" en me vervolgens laten gaan :roll: - Fabian - 30-11-2006 recreantb Wrote:het heeft wel met arrogantie te maken... ze zijn zo overtuigd van zichzelf dat ze het gevoel hebben (gekregen) dat niemand of niets ze meer de les zal lezen.. FOUT!!!!! :lol: dit soort dom volk doet mij weer grijnzen! - harry_bierdop - 30-11-2006 Marshall Wrote:Gelukkig wordt hier het (voor)oordeel over Nijmegenaren nog eens duidelijk naar voren gebracht... Associeer ik jou ook met de Petr's van het forum :roll: ? - kuiper - 30-11-2006 Kezmania Wrote:Ad Wim Wrote:waf Wrote:ik had los van deze instructie al gezegd dat ik 5 wedstrijden normaal vind (en nee, niet omdat het een ajakkessied is). ook de knvb moet door de uefa gestraft worden, zij hebben immers geprobeerd dit in de doofpot te stoppen.De KNVB heeft uiteindelijk het laatste oordeel en die zullen wel zwichten voor de machtige FIFA. Maar de FIFA weet niet dat Perez inmiddels zijn excuses heeft aangeboden en publiekelijk door het slijk gehaald is. De KNVB kan derhalve nog besluiten om die discriminatieregel niet toe te passen. Ja hoor!! Kijk maar naar die jongens van de Telegraaf. Even wat mediadruk en ze gaan bezwijken. - Treesong - 30-11-2006 Nu is het hopen dat Kenneth a.s. zondag z'n zoontje wil zien voetballen bij FC Bal op het Dak en dan aan de poort wordt geweigerd door een grote neger... "Sorry, meneer Perez... orders van de Fifa..." :razz: - harry_bierdop - 30-11-2006 Treesong Wrote:Nu is het hopen dat Kenneth a.s. zondag z'n zoontje wil zien voetballen bij FC Bal op het Dak en dan aan de poort wordt geweigerd door een grote neger... "Sorry, meneer Perez... orders van de Fifa..." :razz: Kivuvu aan de deur, die is toch vrij zondag :wink: - de nieuwe - 30-11-2006 waf Wrote:ook de knvb moet door de uefa gestraft worden, zij hebben immers geprobeerd dit in de doofpot te stoppen.=D> - recreantb - 01-12-2006 recreantb Wrote:het heeft wel met arrogantie te maken... ze zijn zo overtuigd van zichzelf dat ze het gevoel hebben (gekregen) dat niemand of niets ze meer de les zal lezen.. FOUT!!!!! 5 duels en 12.500 euro, belachelijk laag!!!! - Bocaloca - 01-12-2006 Stel je niet zo aan man. Pak je teddybeer en ga spelen - Flixieluv - 01-12-2006 recreantb Wrote:recreantb Wrote:het heeft wel met arrogantie te maken... ze zijn zo overtuigd van zichzelf dat ze het gevoel hebben (gekregen) dat niemand of niets ze meer de les zal lezen.. FOUT!!!!! Kappen met janken, man. - Berend Botje - 01-12-2006 Wil iedereen aub nu eens ophouden met ôkeihard aanpakkenô of ôkeihard straffenô of`ôkeihard zus` te zeggen en schrijven? Het lijkt stoer, maar het slaat nergens op, het zijn loze kreten. Zaken dienen aangepakt of bestraft te worden volgens de normen van de wet, wat heeft dat met ôkeihardô te maken? - waf - 01-12-2006 Berend Botje Wrote:Wil iedereen aub nu eens ophouden met ôkeihard aanpakkenô of ôkeihard straffenô of`ôkeihard zus` te zeggen en schrijven? Het lijkt stoer, maar het slaat nergens op, het zijn loze kreten. Zaken dienen aangepakt of bestraft te worden volgens de normen van de wet, wat heeft dat met ôkeihardô te maken? voor het uitdelen van straffen geeft de wet doorgaans max. straffen. de ene straf is harder dan de ander. als mij zoon vervelend is zet ik hem in de hoek. sommige vaders lopen naar school en steken hun zoon dood. ik vind doodsteken harder straffen dat in de hoek zetten. aan dat gevoel kun je uitdrukking geven door te spreken over straffen, megastraffen, gigastraffen,keiharde straffen en sissystraffen. van wie z'n zus wordtie van jou keihard trouwens? :razz: - recreantb - 01-12-2006 Berend Botje Wrote:Wil iedereen aub nu eens ophouden met ôkeihard aanpakkenô of ôkeihard straffenô of`ôkeihard zus` te zeggen en schrijven? Het lijkt stoer, maar het slaat nergens op, het zijn loze kreten. Zaken dienen aangepakt of bestraft te worden volgens de normen van de wet, wat heeft dat met ôkeihardô te maken? ja, ze moeten een daad stellen! En dan staat half ajax-nederland en Voetbal Insaaiax en Studio Ajax weer op hun achterste poten en dan krijgt ie maar 5 wedstrijden... Witteboordencriminaliteit is het!!!!! - waf - 01-12-2006 recreantb Wrote:Berend Botje Wrote:Wil iedereen aub nu eens ophouden met ôkeihard aanpakkenô of ôkeihard straffenô of`ôkeihard zus` te zeggen en schrijven? Het lijkt stoer, maar het slaat nergens op, het zijn loze kreten. Zaken dienen aangepakt of bestraft te worden volgens de normen van de wet, wat heeft dat met ôkeihardô te maken? doe eens normaal man. 5 wedstrijden en 12.500 (!!!) boete is meer dan passend en ik vind het terecht dat hij heeft laten meewegen dat hij sorry gezegd heeft. - Berend Botje - 01-12-2006 waf Wrote:Berend Botje Wrote:Wil iedereen aub nu eens ophouden met ôkeihard aanpakkenô of ôkeihard straffenô of`ôkeihard zus` te zeggen en schrijven? Het lijkt stoer, maar het slaat nergens op, het zijn loze kreten. Zaken dienen aangepakt of bestraft te worden volgens de normen van de wet, wat heeft dat met ôkeihardô te maken? Fijn te lezen dat je me weer eens niet begrijpt (of niet wilt begrijpen?). - harry_bierdop - 01-12-2006 recreantb Wrote:Berend Botje Wrote:Wil iedereen aub nu eens ophouden met ôkeihard aanpakkenô of ôkeihard straffenô of`ôkeihard zus` te zeggen en schrijven? Het lijkt stoer, maar het slaat nergens op, het zijn loze kreten. Zaken dienen aangepakt of bestraft te worden volgens de normen van de wet, wat heeft dat met ôkeihardô te maken? Sorry hoor jongens! Ik vind 5 wedstrijden wel genoeg :wink: ! Red ie dan 30 dec? |