![]() |
Training 1 december - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Training 1 december (/showthread.php?tid=1441) |
Training 1 december - Bakke - 01-12-2006 1 stijger, precies de goede! Quote:Len Dirven 1 week - Bocaloca - 01-12-2006 een hoop conditie stijgingen - Herman2608 - 01-12-2006 Had nog 1 weekje winger getrained met 1 stijger: Enzo Claes (73032425) 23 jaar, redelijk in vorm, gezond Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is. Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider. Specialiteit: Technisch Nationaliteit: België Total Skill Index (TSI): 24 260 Loon: 3 048 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Dublin Bay Packers Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: formidabel Passen: matig Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: redelijk Scoren: matig Spelhervatting: redelijk Doelpunten in carrière: 17 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 De komende twee weken wordt er conditie getraind want dat is hard nodig. - Jansoe - 01-12-2006 Een centrale verdediger had ik van de week als IM laten spelen om hem training te geven op passen. Hij is gestegen naar goed passen. - Legion - 01-12-2006 Ghitã Schiopu TSI = 39 290, 20 jaar, goed in vorm Heeft slecht ervaring en is een matig leider [Koppen] Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: goed Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: zwak - gittermaster - 01-12-2006 19 stijgers... Had ik dat maar elke week. - Antidote - 01-12-2006 Voor het eerst in seizoenen maar weer een conditie training afgelegd. 22 stijgingen waarvan 4 spelers met 2 stappen omhoog en 3 naar formidabel. - Lamme Lennie - 01-12-2006 Conditie getraind met 17 stijgingen. Vorm bij 5 mensen vooruit, en bij 10 achteruit. Valt me alleszins mee. - Birger - 01-12-2006 19 jarige naar wereldklasse PM 18 jarige naar briljant PM - gittermaster - 01-12-2006 Lamme Lennie Wrote:Conditie getraind met 17 stijgingen. Vorm bij 5 mensen vooruit, en bij 10 achteruit. Valt me alleszins mee.Komt volgende week nog wel... - Guest - 01-12-2006 Ook hier voor het eerst maar even een coupetest gedaan. 15 hebben het goed gedaan. Volgende week zal ik ze maar wat strafschoppen laten doen. - Lamme Lennie - 01-12-2006 gittermaster Wrote:Lamme Lennie Wrote:Conditie getraind met 17 stijgingen. Vorm bij 5 mensen vooruit, en bij 10 achteruit. Valt me alleszins mee.Komt volgende week nog wel... En waarschijnlijk ook die week daarop! Aan de andere kant is de vorm al slecht, dus veel erger kan het niet worden :wink: - Nr. 12 - 01-12-2006 12x conditie - Jansoe - 02-12-2006 Dre Wrote:Ook hier voor het eerst maar even een coupetest gedaan. 15 hebben het goed gedaan. Coopertest bedoel je. :lol: - Mukkus - 02-12-2006 Jansoe Wrote:Dre Wrote:Ook hier voor het eerst maar even een coupetest gedaan. 15 hebben het goed gedaan. Nee, de spelers van Dre zijn naar de kapper geweest. Hebben voor het nieuwe seizoen allemaal een nieuwe coupe. - Bakke - 02-12-2006 ... en vangen daardoor minder wind op hun hoofd en in hun broekje en zijn daarom sneller + hebben een groter uithoudingsvermogen. - Fred Naaigaren - 02-12-2006 Hoe belangrijk vinden jullie conditie voor een vleugelspeler? Ik heb net een weekje conditie getraind en voor de basis bracht dat het gewenste resultaat. Maar de vleugelspelers staan er nu zo voor: Quote:Kenneth Peereboom Quote:Freek-Jan Aandenboom Quote:José Ricardo Meyer Quote:Sami Riepponen Quote:Erhart Sumpfkrug - Guest - 02-12-2006 Mukkus Wrote:Jansoe Wrote:Dre Wrote:Ook hier voor het eerst maar even een coupetest gedaan. 15 hebben het goed gedaan. Bakke Wrote:... en vangen daardoor minder wind op hun hoofd en in hun broekje en zijn daarom sneller + hebben een groter uithoudingsvermogen. Precies!! Dit is de ''nieuwe'' tactiek waarmee ik gewoon simpelweg kampioen mee wordt. - Fred Naaigaren - 07-12-2006 Heeft er nog iemand een adviesje voor mij over het hierbovenstaande? - Antidote - 07-12-2006 Fred Naaigaren Wrote:Heeft er nog iemand een adviesje voor mij over het hierbovenstaande?Zit ook in dezelfde situatie als jij Fred! Van mijn 20 spelers kunnen er maar 9 stijgen in conditie en dat zijn voornamelijk mijn trainees die op zwak/matig zitten. Zelf vind ik het de moeite niet waard om vorm te verliezen voor een paar stijgingen. Daarom heb ik het vanochtend weer op vleugel gezet. - Fred Naaigaren - 07-12-2006 Ik neig naar hetzelfde Anti. In ieder geval bedankt voor je respons. Meer meningen zijn uiteraard welkom. - Birger - 07-12-2006 Voor vleugespelers vind ik conditie vooral belangrijk als je van plan bent ze als WTM te gebruiken.. of als je pressie wil spelen.. anders is redelijk/matig best deftig ![]() |