The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Eerste jeugdpull van het seizoen - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17) +---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18) +---- Thread: Eerste jeugdpull van het seizoen (/showthread.php?tid=1456) Pages:
1
2
|
Eerste jeugdpull van het seizoen - Lamme Lennie - 03-12-2006 Vanavond is het zover!! ![]() - Guest - 03-12-2006 ![]() - Mukkus - 03-12-2006 ![]() MET ![]() - Bakke - 03-12-2006 Birger heeft toch zeker al gepulld? - Nr. 12 - 03-12-2006 Hulp gezocht, hoe moet deze op de tl??? Quote:Henny Baardman (142798097) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.] - Mac - 03-12-2006 aaaaaaaaaiiiiii de perfecte pull!! alleen 19 ipv 17 ![]() mooie pull nr 12 :eeeek: Tijl Streekstra (142799529) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.] 19 jaar, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Specialiteit: Koppen Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 730 Loon: 680 ââ¬/week Eigenaar: SkandalouZ Scoring Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: matig Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos - gittermaster - 03-12-2006 tja, redelijk positie en 17 jaar, maar heel laag in TSI. Martijn Fasseur (142800000) 17 jaar, redelijk in vorm, gezond Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 100 Loon: 520 ââ¬/week Eigenaar: gittermaster Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: waardeloos Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos Scoren: slecht Spelhervatting: slecht @ nr 12... :eeeek: Ik zou m er voor 1 miljoen opzetten, wellicht een idioot die het er voor geeft.... - EB Sports - 03-12-2006 Eindelijk een hele mooie: Arco Immers (142800895) 17 jaar, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 860 Loon: 720 ââ¬/week Eigenaar: FC Blue Boys Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: slecht Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak Scoren: goed Spelhervatting: slecht Doelpunten in carrière: 0 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 - gittermaster - 03-12-2006 he Eb, tijd niet gezien... - Guest - 03-12-2006 Wat een speler heb ik gepulled zeg :lol: Helmut Rooy (142798347) 19 jaar, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is. Hij heeft niet-bestaand ervaring en is een slecht leider. Specialiteit: Technisch Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 10 Loon: 500 ââ¬/week Eigenaar: Dredevils Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: slecht Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht Hoeveel zou ie opleveren? @nr 12. Knap hoor =D> @EB das een lekkere pull - Bakke - 03-12-2006 Ik ben gewoon bang om te pullen. - Caput Superior - 03-12-2006 Rutger Vessies (142805848) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.] 19 jaar, redelijk in vorm, gezond Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Specialiteit: Koppen Nationaliteit: flag Nederland Total Skill Index (TSI): 560 Loon: 600 ââ¬/week Eigenaar: Fysio Force Matches Players Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: goed Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos Wel een hele mooie voornaam... - Mukkus - 03-12-2006 Volgens mij zijn alle mooie pulls er al uit..... - Bakke - 03-12-2006 Ik weet het wel zeker, kutzooi. - Mukkus - 03-12-2006 Dan zal ik ook maar eens even kijken.......tsja: Quote:Lambert Reve - Box Brother - 03-12-2006 Quote:Cyril van Dantzig (142811355) Hij is 17 maar dat is het dan ook wel..... Heerlijke pull Rense .. maar dat had ik je al gezegd :wink: - Marshall - 03-12-2006 Mukkus Wrote: op alle 3 de hoofdstats 'zwak' :roll: - Jansoe - 03-12-2006 :cry: - Lamme Lennie - 03-12-2006 Even was ik heeeeeeeeeeeeel erg blij, tot ik zijn leeftijd zag: Quote:Berend Schutgens Levert nog wel wat op, maar het is niet de klapper die ik had gehoopt (was ie nou maar 17.......) :| Hi jzit trouwens heel hoog in zijn stat, zou me niet verbazen als hij na 1 training popt naar uitstekend vleugelspel. Iemand voor een skilltrade?? - Fred Naaigaren - 03-12-2006 Ontslagen George Bouwstra (142824662) 19 jaar, redelijk in vorm, gezond Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 160 Loon: 520 ââ¬/week Eigenaar: FC Kralingen Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: slecht Vleugelspel: matig Verdedigen: matig Scoren: slecht Spelhervatting: slecht - Sjeffer - 03-12-2006 Leuke TSI maar dat was het dan ook wel. :| Alewijn Mauve (142824977) 19 jaar, redelijk in vorm, gezond Een controversieel persoon die rustig en oneerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider. Specialiteit: Onvoorspelbaar Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 650 Loon: 580 ââ¬/week Eigenaar: Sjeffer Utd Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: redelijk Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig Scoren: slecht Spelhervatting: zwak - T00L - 04-12-2006 pull normaalgesproken niet meer, maar de eerste 2-3 weken van het seizoen toch maar wel... al had ik dat vandaag beter niet kunnen doen, 3x niks - Mukkus - 04-12-2006 Waarom pull je niet, Tool? - Antidote - 04-12-2006 Lamme Lennie Wrote:Even was ik heeeeeeeeeeeeel erg blij, tot ik zijn leeftijd zag:Daar ben ik wel in geintresseerd! Zowaar ben ik helemaal vergeten dat het de eerste pull van het seizoen was. Nu ga ik vanavond maar proberen en hopelijk zit er nog wat in de magische hoed.... @ Nr.12 heerlijke pull hoor! Dat wordt nog flink cashen voor je! - Nr. 12 - 04-12-2006 Hij staat ervoor een miljoen op en een scout U20 heeft er al op gereageerd. - Lamme Lennie - 04-12-2006 Antidote Wrote:Lamme Lennie Wrote:Even was ik heeeeeeeeeeeeel erg blij, tot ik zijn leeftijd zag:Daar ben ik wel in geintresseerd! Voor welk bedrag zal/kan ik hem er op zetten? - Antidote - 04-12-2006 Lamme Lennie Wrote:Voor welk bedrag zal/kan ik hem er op zetten?Zet hem anders gewoon erop en als ik hem binnen kan halen dan is het mooi meegenomen. Betreft tijd komt voor mij het beste rond half 6 uit. Trouwens is het ook afhankelijk of mijn verkoop doorgaat en of ik genoeg geld in kas heb. - Fabian - 04-12-2006 Ontslagen ! - Antidote - 04-12-2006 Hey Fab! Je leeft nog in HT land. Ben je al wat actiever geworden? - Herman2608 - 04-12-2006 Ik wordt hier zo moedeloos van maar daar wen ook aan. Darran Gallagher (142925301) 19 jaar, redelijk in vorm, gezond Een gemeen persoon die temperamentvol en oprecht is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider. Nationaliteit: Ireland Total Skill Index (TSI): 220 Loon: 560 ââ¬/week Eigenaar: Dublin Bay Packers Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: matig Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht Doelpunten in carrière: 0 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 Ontslagen! |