![]() |
Van der Gaag - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Van der Gaag (/showthread.php?tid=1468) |
Van der Gaag - Woutiknout - 05-12-2006 Nog geen woord over gevonden op dit forum, terwijl het toch wel redelijk nieuws is lijt me. Ze hebben de dader nu te pakken! Quote:Voortvluchtige voetballer gepakt - Ekslem - 05-12-2006 Beter zoeken! - Woutiknout - 05-12-2006 Van der Gaag schijnt trouwens een aantal jaar aanvoerder te zijn geweest van het eerste van Boszoom, de club waar zoveel scf-ers spelen! Bedreigingen aan het adres van de dader schijnen bizar te zijn! Hij heeft nou net de verkeerde geschopt! - Mukkus - 05-12-2006 Wat kan het snel gaan! Zo'n grote carriere bij Ajax en Inter Milan, vorig jaar het afscheid bij Arsenal en nu dit......triest. - waf - 05-12-2006 Woutiknout Wrote:Van der Gaag schijnt trouwens een aantal jaar aanvoerder te zijn geweest van het eerste van Boszoom, de club waar zoveel scf-ers spelen! Bedreigingen aan het adres van de dader schijnen bizar te zijn! Hij heeft nou net de verkeerde geschopt! ai, dan kan je beter geen ruzie hebben idd. :| wat mij betreft gevangenisstraf voor zo'n randdebiel. zo treurig... - Kleine Jan - 05-12-2006 wat zijn scf-ers? - Fabian - 05-12-2006 Oude garde Fey hoolies - waf - 05-12-2006 Kleine Jan Wrote:wat zijn scf-ers? fainoid hoolies. - Kleine Jan - 05-12-2006 ow ok.. nee daar wil ik geen ruzie mee :o - Woutiknout - 06-12-2006 Ja, stond in het ad ook een stuk. Interview met z'n broer die zegt dat hij wel vaker problemen had met zich inhouden. Ze schijnen hem diverse malen geadviseerd te hebben om er hulp voor te zoeken. Da's nu wat laat! #-o ![]() Tja, inderdaad maar 1 conclusie: opsluiten zo'n idioot! - El Parasito - 06-12-2006 Dat is dus in mijn dorp gebeurt.. Ik wil niks goedpraten, maar hij zal ook hevig geprovoceert zijn, aangezien ik ook weet wat voor randdebielen bij Zinkwegse Boys voetballen.. - Dugarry - 06-12-2006 Ja, dan mag je gewoon kopstoten uitdelen en iemand die al op de grond ligt zn kop aan puin trappen. Ze hadden Zidane ook moeten vervolgen, die is begonnen met deze onzin :wink: - El Parasito - 06-12-2006 El Parasito Wrote:Dat is dus in mijn dorp gebeurt.. Ik wil niks goedpraten, maar hij zal ook hevig geprovoceert zijn, aangezien ik ook weet wat voor randdebielen bij Zinkwegse Boys voetballen.. Tuurlijk is het te bizar voor woorden wat die kerel doet! - Dugarry - 06-12-2006 Wat ie doet scheelt me niet zo veel, het gaat mij er voornamelijk om wat hij gedaan heeft. - Woutiknout - 06-12-2006 El Parasito Wrote:Dat is dus in mijn dorp gebeurt.. Ik wil niks goedpraten, maar hij zal ook hevig geprovoceert zijn, aangezien ik ook weet wat voor randdebielen bij Zinkwegse Boys voetballen.. Oke, bij Zinkweg voetballen misschien niet de voorbeeld spelers zoals bij SHO, maar dat is nog geen reden om zoiets te flikken!! Jeffrey zal best wat gedaan hebben, en zal, gezien zijn verleden bij Boszoom, vast geen lieverdje zijn, maar dit slaat nergens op! - El Parasito - 06-12-2006 Woutiknout Wrote:El Parasito Wrote:Dat is dus in mijn dorp gebeurt.. Ik wil niks goedpraten, maar hij zal ook hevig geprovoceert zijn, aangezien ik ook weet wat voor randdebielen bij Zinkwegse Boys voetballen.. Je haalt de woorden uit m'n mond! Re: Van der Gaag - de nieuwe - 15-03-2007 Quote:Voortvluchtige voetballer gepakt En het vervolg: Quote:14:32 15 Maart 2007 - Bocaloca - 15-03-2007 Opsluiten die malloot - Depor - 15-03-2007 2,5 jaar de cel in omdat je iemand bijna dood trapte? Vind 5 jaar een betere eis, wat een randdebiel - El Parasito - 15-03-2007 Van der Gaag is trouwens aan de betere hand. Hij traint al weer mee met het eerste van Zinkwegse Boys. Het letsel in zijn gezicht, is vrijwel helemaal genezen, er is niet veel meer van te zien. Gelukkig maar. - Saartje - 16-03-2007 Met zijn, wellicht goed genezen, letsels, zal ik toch niet zo snel meer een bal koppen.... :roll: |