The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
WillemII vs FC Twente - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: WillemII vs FC Twente (/showthread.php?tid=1475)

Pages: 1 2

WillemII vs FC Twente - Vret Mien Gras - 06-12-2006

[Image: afbeelding02zo3.jpg]

- Ekslem - 06-12-2006

Wat verwachten de Tukkers hier eigenlijk van?
Het zou imo typisch twente zijn om hier te verliezen. Of hoeven we hier niet bang voor te zijn nu Rutten aan het roer staat?

- Mukkus - 06-12-2006

Goed team had Willem II toen (op die Quinn na dan).

- gittermaster - 06-12-2006

utrecht ook

- de nieuwe - 06-12-2006

Twente niet zo :lol:

- Hoef - 06-12-2006

Jezus, wat een lelijke klok heb jij aan de muur hangen!

- Vret Mien Gras - 06-12-2006

Dat is een litho van Jos Verstappen :wink:

Ekslem Wrote:Wat verwachten de Tukkers hier eigenlijk van?
Het zou imo typisch twente zijn om hier te verliezen. Of hoeven we hier niet bang voor te zijn nu Rutten aan het roer staat?

Ik verwacht een overwinning van FC Twente. Het zal moeizaam gaan, maar we voetballen ook uit toch aardig. We zijn een redelijk gevaarlijke counterploeg, maar met Rutten aan het roer denk ik dat we behoorlijk balvast zullen voetballen en wachten op de kansjes. Als het niet wil lukken zal Rutten Zijler inzetten om te counteren en om binnen de zestien actie te maken.
Aangezien ik zelf naar Tilburg toe wou en nu toch maar heb besloten om de zondag anders te besteden, mag je wel aannemen dat het een spectaculaire wedstrijd zal worden in het voordeel van FC Twente.

- Balthazar - 06-12-2006

Vret Mien Gras Wrote:
Ekslem Wrote:Wat verwachten de Tukkers hier eigenlijk van?

Ik verwacht een overwinning van FC Twente. Het zal moeizaam gaan, maar we voetballen ook uit toch aardig. We zijn een redelijk gevaarlijke counterploeg, maar met Rutten aan het roer denk ik dat we behoorlijk balvast zullen voetballen en wachten op de kansjes. Als het niet wil lukken zal Rutten Zijler inzetten om te counteren en om binnen de zestien actie te maken.
Aangezien ik zelf naar Tilburg toe wou en nu toch maar heb besloten om de zondag anders te besteden, mag je wel aannemen dat het een spectaculaire wedstrijd zal worden in het voordeel van FC Twente.

1-7 dus :razz:

Iets in die richting ja.
Ik had eerder een opmerking als "Wiedemeijer fluit helemaal niet" verwacht van jou :wink:

- Balthazar - 06-12-2006

Vret Mien Gras Wrote:Iets in die richting ja.
Ik had eerder een opmerking als "Wiedemeijer fluit helemaal niet" verwacht van jou :wink:

Was wel weinig publiek :wink:

- Treesong - 06-12-2006

Misschien toch maar Kennedie koffieman maken :wink:

- goa - 06-12-2006

Zijler? :-k

- Treesong - 06-12-2006

goa Wrote:Zijler? :-k

Wielaert!

[Image: kapitein_rob_illustratie_kl.jpg]

- Ekslem - 07-12-2006

IK heb twee dure spelers van Twente dus dat zal wel helemaal niks worden daar in Tilburg!

- Balthazar - 07-12-2006

Ekslem Wrote:IK heb twee dure spelers van Twente dus dat zal wel helemaal niks worden daar in Tilburg!

Zit er dik in :oops:

- FC Petr - 07-12-2006

0-1

Als Kennedy 'm maar niet maakt, ben ik tevreden.

- Kennedy - 07-12-2006

Ekslem Wrote:IK heb twee dure spelers van Twente dus dat zal wel helemaal niks worden daar in Tilburg!
Tuulk geet dat wa goad!!!!
0-4 :8:

- goa - 07-12-2006

Bakkie © en Koefo!

- recreantb - 08-12-2006

speelt Zomer?

- de nieuwe - 08-12-2006

recreantb Wrote:speelt Zomer?
Het schijnt dat ie wel eens geschorst zou kunnen zijn :roll:

- Ekslem - 10-12-2006

0-1 N'Kufo =D>

EDIT: assist kennedy =D>

- Tripplexxx - 10-12-2006

De tweede van n´Kufo

- kratovsk - 10-12-2006

Jemig, dit Willem II is echt slechter dan het 2e van FC Omniworld, dit wordt rechtstreekse degradatie als ik dit zo zie, ongelofelijk.

- Kleine Jan - 10-12-2006

die wissel van N'kufo/zonneveld naar farfan/de graaf was toch niet zo succesvol :letitallout:

- Ekslem - 10-12-2006

En wederom op aangeven van Kennedy!

- kratovsk - 10-12-2006

En dan scoort Willem II direct als ik dat zeg, maar goed, dit wordt alsnog wel minstens 1-4.

- Ekslem - 10-12-2006

Zijn 3e 1-3

- Ad Wim - 10-12-2006

Weer Kennedy? Zou mooi zijn.

Edit: Bakkal Sad

Wat een klasbak, die N'Kufo, het komt er dit seizoen eindelijk uit.

- kratovsk - 10-12-2006

assist Bakkal, mooi zo