The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
GRO-PSV - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: GRO-PSV (/showthread.php?tid=1495) Pages:
1
2
|
GRO-PSV - Sjaak - 08-12-2006 PSV-trainer Ronald Koeman heeft Manuel Da Costa (foto) en Carlos Salcido opgenomen in zijn selectie voor het competitieduel tegen FC Groningen van komende zaterdag. Da Costa is hersteld van zijn enkelklachten, terwijl Salcido afgelopen dinsdag in het Champions League-duel met Bordeaux werd gespaard vanwege zijn twee gele kaarten in de groepsfase. Diego Tadelli heeft last van een pijnlijke enkel en reist niet af naar Groningen. Ook Mika Väyrynen (hamstring), Michael Ball (knie) en Michael Lamey (bovenbeen) blijven geblesseerd achter. - Sjaak - 08-12-2006 Suárez weer in basis bij Groningen Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 8 december om 15:51 Luis Suárez zal morgenavond in de thuiswedstrijd tegen regerend landskampioen PSV deel uitmaken van de basispopstelling. De aanvaller van FC Groningen zag vorige week tegen FC Utrecht (3-0 verlies) hoe trainer Ron Jans de voorkeur gaf aan Glen Salmon en Erik Nevland in de voorhoede. De Noordelingen kampen met personele problemen in de achterhoede, die overigens in de afgelopen vier competitieduels maar liefst zestien doelpunten moest incasseren. Antoine van der Londen kampt namelijk met een voetkneuzing, waardoor Mathias Florén mogelijk een versnelde terugkeer zal maken. ââ¬ÅWe bekijken de situatie zorgvuldig. Het moet uiteraard wel verantwoord zijn hem te laten spelen. Hij heeft bijna twee trainingen met de groep meegedaan. Dat is normaal gesproken te weinig, maar nood breekt soms wet. Het moet echter absoluut niet zo zijn dan ââ¬Ënoodââ¬â¢ spieren scheurt. Want dan zijn we natuurlijk nog veel verder van huisââ¬Â, aldus trainer Ron Jans op de officiële website van Groningen. Behalve Van der Linden zullen ook de geblesseerden Paul Matthijs, Arnold Kruiswijk, Mark-Jan Fledderus en Koen van de Laan niet tot de selectie behoren. - Peter - 08-12-2006 Koné VS een halffitte Floren. =D> - Bocaloca - 08-12-2006 Floren is linksback - Kleine Jan - 08-12-2006 hup farfan! - de nieuwe - 08-12-2006 Kleine Jan Wrote:hup farfan!! - Di Marci - 08-12-2006 Huphuphup Grunning!! - Tripplexxx - 08-12-2006 Quote:Antoine van der Londen Nieuwe speler? - FC Petr - 08-12-2006 Di Marci Wrote:Huphuphup Grunning!! ![]() - de nieuwe - 08-12-2006 Tripplexxx Wrote:Ja, die is geblesseerd, net als Paul Matthojs en Arnold Kruoswojk.Quote:Antoine van der Londen O ja, en Koen van der Laan - Peter - 09-12-2006 Vermoedelijke opstellingen FC Groningen: Roorda; Silva, Sankoh, Svejdik, Floren; Cornelisse, Lovre, Lindgren, Levchenko; Suarez, Nevland PSV: Gomes; Kromkamp, Alex, Da Costa, Salcido; Mendez, Simons, Cocu; Afellay; Farfan, Koné - kuiper - 09-12-2006 Zal deze wedstrijd de dip inleiden van PSV. Na de wanvertoning tegen Bordeaux is de chemie weggevlogen en wint Grunn in de Euroborg. :lol: - Peter - 09-12-2006 kuiper Wrote:Zal deze wedstrijd de dip inleiden van PSV. Na de wanvertoning tegen Bordeaux is de chemie weggevlogen en wint Grunn in de Euroborg. :lol: Ik voorspelde die overwinning voor Groningen al voor Bordeaux. Als PSV ergens punten gaat verliezen deze competitie is het deze pot of bij veel blessure's. Ik heb er al heel de week totaal geen goed gevoel over. ![]() Hopelijk zit ik helemaal fout. - franco - 09-12-2006 wishful thinking volgens mij van je.kuiper :wink: - kuiper - 09-12-2006 Nee keiharde werkelijkheid. :wink: - EJR - 09-12-2006 Vroeger hadden ze het in Groningen nog over de 'plaatselijke' FC. Maar als ik naar dit lijst namen kijk, lijkt het wel of ik naar Upjest Dosza zit te kijken! Waar zijn de Koemannen en Van Dijken! Roorda Silva Sankoh Svejdik Florén Lovre Holla Lindgren Levchenko Nevland Suárez - Frits - 09-12-2006 reiziger voor da costa ![]() ![]() ![]() dat wordt de 0 niet houden ![]() - Gerben Zonderland - 09-12-2006 Frits Wrote:reiziger voor da costa HOERRRRRRRRRRRRRENJONG! - RR - 09-12-2006 0-1 Afellay! =D> - Tripplexxx - 09-12-2006 RR Wrote:0-1 Afellay! =D> Dus PSV de 0..... - Fred Naaigaren - 09-12-2006 De top 2000 komt steeds dichterbij. - de nieuwe - 09-12-2006 RR Wrote:0-1 Afellay! =D>Assist Kromkamp, voor de liefhebbers.... - Tripplexxx - 09-12-2006 De scheids kan rustig afblazen nu..... - Frits - 09-12-2006 niet na de vrije trap die alex er in gaat jenken - RR - 09-12-2006 0-2 Koné (Cocu) - Tripplexxx - 09-12-2006 En afgelopen. PSV wint wederom een op papier lastige uitwedstrijd en houdt de 0. Het is niet eens verrassend meer.... :| - Ad Wim - 09-12-2006 Zeker niet als je naar de vorm van Groningen kijkt. Hopelijk zijn die nog steeds zo uit vorm als Ajax naar de Euroborg moet. - Ad Wim - 10-12-2006 "Gomes redt PSV" vind ik wat overdreven. Hij heeft geen enkele 1-op-1 kans hoeven pakken, echt uitgespeelde kansen kreeg Groningen niet. Maar dat was ook neit te verwachten in de vorm waarin ze verkeren. Wel weer een goede, oerdegelijke overwinning voor PSV. Mooi trouwens, het moment tussen Affelay en Kluivert. - centre court - 10-12-2006 ajax-az morgen gelijk en 't kampioenschap is beslist. verliezer morgen haakt trouwens definitief af. - Treesong - 10-12-2006 Vanwaar dan die trouwens? :-k |