Schorsingen ronde 16 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Schorsingen ronde 16 (/showthread.php?tid=1506) |
Schorsingen ronde 16 - de nieuwe - 11-12-2006 Alvast de aanstaande schorsingen, voor zover ik ze nu kan bedenken: Janssen en Leonardo zullen allebei wel minimaal een wedstrijdje krijgen. Van Bueren heeft z'n 5e gele kaart gescoord en mag dus tegen NAC toekijken. Nog lopende schorsingen: El Akchaoui (3/3) en Perez (3/5). Edit: Theo Tokkie voor 4 wedstrijden geschorst.(1/4) - Vret Mien Gras - 11-12-2006 Huntelaar! - Peter - 11-12-2006 Vret Mien Gras Wrote:Huntelaar! Huntelaar kan niet meer geschorst worden. Hij is van Ajax en in de reglementen staat dat je dan vrijuitgaat. - Vret Mien Gras - 11-12-2006 De kans is inderdaad groot dat hij geen schorsing krijgt aangezien er niet genoeg bewijs is; het beeldmateriaal is ineens verdwenen, de scheids heeft last van geheugenverlies en Simon neemt genoegen met een kerstbonus. - Peter - 11-12-2006 Ik denk dat het anders zit. De scheids is onderdeel van de KNJB en werd meteen na de wedstrijd in de kleedkamer door diverse personen onder druk gezet te verklaren wel degelijk gezien te hebben wat Huntelaar deed maar het gewoon geen kaart te vinden. Re: Schorsingen ronde 16 - Sjaak - 11-12-2006 de nieuwe Wrote:Alvast de aanstaande schorsingen, voor zover ik ze nu kan bedenken: Ik denk ook niet dat Leonardo geschorst zal worden. Hij heeft 2 keer geel gekregen (en dus rood), als die 2e gele kaart niet zijn 5e gele in totaal was, is er volgens mij niets aan de hand. Re: Schorsingen ronde 16 - Ekslem - 11-12-2006 Sjaak Wrote:de nieuwe Wrote:Alvast de aanstaande schorsingen, voor zover ik ze nu kan bedenken: twee keer geel, rood is toch automatisch 1 wedstrijd brommen! Re: Schorsingen ronde 16 - waf - 11-12-2006 Sjaak Wrote::roll:de nieuwe Wrote:Alvast de aanstaande schorsingen, voor zover ik ze nu kan bedenken: Re: Schorsingen ronde 16 - Sjaak - 11-12-2006 Ekslem Wrote:Sjaak Wrote:de nieuwe Wrote:Alvast de aanstaande schorsingen, voor zover ik ze nu kan bedenken: Tja, klinkt wel logisch Ekslem, nu ga ik toch weer twijfelen. - Treesong - 11-12-2006 NAC opstellen is tamelijk zinloos deze ronde, dus tja... - Sjaak - 11-12-2006 Treesong Wrote:NAC opstellen is tamelijk zinloos deze ronde, dus tja... Knaaktechnisch in ieder geval! Re: Schorsingen ronde 16 - de nieuwe - 11-12-2006 Sjaak Wrote:Zo is het en niet anders...Ekslem Wrote:Sjaak Wrote:de nieuwe Wrote:Alvast de aanstaande schorsingen, voor zover ik ze nu kan bedenken: - FC Wageningen - 11-12-2006 Huntelaar niet alsnog geschorst Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 11 december om 08:25 De geplantte noppen van Klaas-Jan Huntelaar gisterenmiddag op de rechterknie van AZââ¬â¢er Simon Cziommer zullen geen verdere gevolgen hebben voor de aanvaller van Ajax. Scheidsrechter Eric Braamhaar beoordeelde de actie namelijk in het veld en besloot geen kaart te geven, waardoor de actie niet achteraf nog vervolgd kan worden. Braamhaar bekende na afloop van de competitietopper na het zien van de tv-beelden dat hij wel degelijk fout zat. ââ¬ÅIn het veld dacht ik dat hij de bal speelde, maar het was een rode kaart. Daar hoef ik niet lang over te discussiëren. Ik heb die situatie gewoon verkeerd beoordeeld." De actie van Huntelaar had alleen vervolgd kunnen worden indien het arbitrale trio niets van het voorval gezien zou hebben. :lol: - Balthazar - 11-12-2006 FC Wageningen Wrote:Huntelaar niet alsnog geschorst Een soort Majstorovic bericht :wink: - Treesong - 11-12-2006 Balthazar Wrote:Een soort Majstorovic bericht :wink: Die loopt bij z'n nieuwe club trouwens 1 op 1 qua doelpunten :wink: - de nieuwe - 11-12-2006 FC Wageningen Wrote:Huntelaar niet alsnog geschorstGoh, wat verrassend...... - de nieuwe - 11-12-2006 Quote:Braamhaar bekende na afloop van de competitietopper na het zien van de tv-beelden dat hij wel degelijk fout zat. ââ¬ÅIn het veld dacht ik dat hij de bal speelde"Hoezo de bal spelen, hij had zojuist gefloten voor een overtreding/vrije trap. Als hij dan constateert dat op dat moment KJ de bal speelt had ie 'm in elk geval geel moeten geven voor het wegtrappen van de bal na een fluitsignaal! Braamhaar is hoe dan ook in gebreke gebleven en de knvb mag het allemaal weer rechtbreien. - Vret Mien Gras - 11-12-2006 Balthazar Wrote:FC Wageningen Wrote:Huntelaar niet alsnog geschorst Quote:Mensen die de FC Twente echter geen warm hart toedragen, zien een heel andere Daniel Majstorovic. Een man die met een satanisch lachje tegenstanders elimineert en daarbij een spoor van bloed en pijn achterlaat. Een keiharde speler die in zijn kruistocht tegen tegengoals niet schroomt om uit te delen. Maj-sto-ro-vic, het klinkt als het ratelende geluid van een machinegeweer. De Zweed is een huurmoordenaar met Balkanroots geworden, een guerrillastrijder op noppen. Verzamelaar van gescheurde achillespezen, kapotte enkels, gehalveerde knieschijven, scheve jukbeenderen en gutsende wenkbrauwen. Voetballen tegen Daniel Majstorovic is tegenwoordig een beetje sterven, met de kale beul als afgezant van de voetbalversie van Magere Hein - EJR - 11-12-2006 Peter Wrote:Ik denk dat het anders zit. De scheids is onderdeel van de KNJB en werd meteen na de wedstrijd in de kleedkamer door diverse personen onder druk gezet te verklaren wel degelijk gezien te hebben wat Huntelaar deed maar het gewoon geen kaart te vinden. zets zie only true... :8: - de nieuwe - 12-12-2006 Janssen akkoord met straf voor 'domme actie' 12/12/2006 14:16 Theo Janssen accepteert de schorsing van vier duels die de aanklager betaald voetbal van de KNVB had voorgesteld. De aanvoerder van Vitesse moet boeten omdat hij zondag in de wedstrijd tegen RKC Waalwijk Cerezo Fung a Wing fors had geschopt. De middenvelder deed dat omdat zijn ploeggenoot Remco van der Schaaf op het gras lag met een vermeende blessure en Fung a Wing weigerde de bal buiten het veld te trappen voor een blessurebehandeling. 'In de wedstrijd had ik niet het idee dat ik er zo hard in ging', vertelde Janssen op de website van zijn club. 'Nu ik de beelden heb teruggezien, begrijp ik dat ik hiervoor gestraft ben. Het was verkeerd van mij om eigen rechter te spelen. Het was een domme actie en daarom heb ik de straf ook geaccepteerd. Het is erg jammer dat ik dit jaar niet meer in actie kan komen, maar ik kan het helaas niet terugdraaien.' Janssen mist de duels met Roda JC (uit), Ajax (thuis), NAC Breda (uit) en Heracles Almelo (uit). - Tripplexxx - 12-12-2006 Theo was met de feestdagen toch liever vrij. Lekker zuipen, roken, vreten en vuurwerk afsteken. Hij krijgt de tijd van zijn leven, ik vermoed dat er opzet in het spel is :wink: - de nieuwe - 12-12-2006 LOL - Riekki - 12-12-2006 Dan zal Lucius komend weekend tegen Utrecht ook wel flink over de schreef gaan :wink: - de nieuwe - 12-12-2006 Riekki Wrote:Dan zal Lucius komend weekend tegen Utrecht ook wel flink over de schreef gaan :wink:Zou het 'm in de voornaam zitten...... - de nieuwe - 17-12-2006 Treesong Wrote:NAC opstellen is tamelijk zinloos deze ronde, dus tja...:roll: - Treesong - 17-12-2006 de nieuwe Wrote:Treesong Wrote:NAC opstellen is tamelijk zinloos deze ronde, dus tja...:roll: :negerwaf: |