The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
RKC Waalwijk - NEC Nijmegen - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: RKC Waalwijk - NEC Nijmegen (/showthread.php?tid=1512) Pages:
1
2
|
RKC Waalwijk - NEC Nijmegen - recreantb - 12-12-2006 5/2/2006 RKC Waalwijk NEC 1-3 17/10/2004 RKC Waalwijk NEC 2-2 31/1/2004 RKC Waalwijk NEC 1-2 29/5/2003 RKC Waalwijk NEC 0-1 17/3/2002 RKC Waalwijk NEC 2-1 24/9/2000 RKC Waalwijk NEC 0-0 27/10/1999 RKC Waalwijk NEC 4-2 22/8/1998 RKC Waalwijk NEC 0-1 15/10/1997 RKC Waalwijk NEC 0-0 23/2/1997 RKC Waalwijk NEC 3-1 Laatste 10jaar: RKC winst 3x - gelijk 3x - NEC winst 4x Ik zeg drie punten in de tas mee naar de oudste stad van Nederland: Nijmegen!!! Re: RKC Waalwijk - NEC Nijmegen - Treesong - 12-12-2006 recreantb Wrote:de oudste stad van Nederland!! Waarom zouden ze naar Maastricht gaan? :-k Re: RKC Waalwijk - NEC Nijmegen - harry_bierdop - 12-12-2006 Treesong Wrote:recreantb Wrote:de oudste stad van Nederland!! Treesong is niet goed op de hoogte van de vaderlandse geschiedenis! - Treesong - 12-12-2006 Maastricht is de oudste stad van Nederland! You know it is so! :razz: - Depor - 12-12-2006 Quote:De titel oudste stad van Nederland wordt door zowel Maastricht als Nijmegen opgeëist. Beide steden werden ongeveer gelijktijdig bewoond. - harry_bierdop - 12-12-2006 Oudste stenen huis Nederland gevonden in Nijmegen Uitgegeven: 14 oktober 2005 14:25 Laatst gewijzigd: 14 oktober 2005 14:25 NIJMEGEN - Archeologen hebben bij graafwerkzaamheden in het centrum van Nijmegen funderingen aangetroffen van het tot nu toe oudste stenen huis van Nederland. In de bouwput aan de St. Josephhof zijn tevens antieke dakpannen en siervoorwerpen aangetroffen, wat er volgens de archeologen op duidt dat het gebouw kort na het begin van de jaartelling door zeer vooraanstaande mensen moet zijn gebruikt. Nijmegen viert dit jaar het 2000-jarig bestaan. Dat de stad echt de oudste van Nederland is, is aan het eind van de vorige eeuw onomstotelijk vastgesteld na het vinden een gedeelte van een Romeinse godenpijler uit 14 na Chr. De funderingen van het nu aangetroffen gebouw dateren ongeveer uit 40 na Chr. - Vret Mien Gras - 12-12-2006 Er zijn meerdere steden die dat claimen Harry :wink: Quote:Deventer is ook de eerste stad van Nederland met het allerstereerste stenen woonhuis. Daarnaast herbergt Deventer ook het oudste waaggebouw van Nederland; De Waag. In dit gebouw is op dit moment het Historisch Museum Deventer gevestigd. - recreantb - 12-12-2006 harry, wij weten wel beter :8: - Depor - 12-12-2006 Molenpoort lijkt wel alsof het uit 100 v Chr komt wat een bagger daar - harry_bierdop - 13-12-2006 De koningin heeft ons vorig jaar officieel tot oudste stad van Nederland uitgeroepen, en ik geloof Hare majesteit altijd :waf: - Treesong - 13-12-2006 Dat zei ze in Maastrecht ook :wink: - harry_bierdop - 13-12-2006 Nietes! - kooltje - 13-12-2006 jullie voeren een discussie om niks...je wil bij de jongste stad horen!! Almere!! - Treesong - 13-12-2006 kooltje Wrote:jullie voeren een discussie om niks...je wil bij de jongste stad horen!! Almere!! Da's inderdaad een ontzettende dooddoener :| - Mukkus - 13-12-2006 Almere is gewoon een heul groot dorp. Bij mijn weten heeft Almere nooit stadsrechten gekregen. - Ekslem - 13-12-2006 Mukkus Wrote:Almere is gewoon een heul groot dorp. Bij mijn weten heeft Almere nooit stadsrechten gekregen. Zelfs Oisterwijk heeft stadsrechten :razz: - Mukkus - 13-12-2006 Ekslem Wrote:Mukkus Wrote:Almere is gewoon een heul groot dorp. Bij mijn weten heeft Almere nooit stadsrechten gekregen. Ja, maar da's voor een niet-belg weer niet uit te spreken. - Ekslem - 13-12-2006 Mukkus Wrote:Ekslem Wrote:Mukkus Wrote:Almere is gewoon een heul groot dorp. Bij mijn weten heeft Almere nooit stadsrechten gekregen. Osterwèk! - Mukkus - 13-12-2006 Dat bedoel ik dus. Waarom staat uberhaupt die 'i' er dan in. Gewoon een wijk in het oosten. Oosterwijk. Klaar. Flauwekul altijd. Je gaat toch ook niet op vakantie naar Oistenrijk? - Hoef - 13-12-2006 Daar kreeg ik een parkeerboete; ze hebben daar namelijk per straat een verschillend parkeertarief en dat moet je blijkbaar maar weten als argeloze bezoeker. Als je per ongeluk bij de verkeerde parkeermeter een bonnetje trekt, loop je de kans op een bekeuring. Stelletje honden Binnenkort moet ik voor de rechter verschijnen want dat vind ik echt te belachelijk voor woorden. - Treesong - 13-12-2006 Hoef Wrote:Daar kreeg ik een parkeerboete; ze hebben daar namelijk per straat een verschillend parkeertarief en dat moet je blijkbaar maar weten als argeloze bezoeker. Als je per ongeluk bij de verkeerde parkeermeter een bonnetje trekt, loop je de kans op een bekeuring. Stelletje honden Regels zijn regels, goede vrind :waf: - Ekslem - 13-12-2006 Hoef Wrote:Daar kreeg ik een parkeerboete; ze hebben daar namelijk per straat een verschillend parkeertarief en dat moet je blijkbaar maar weten als argeloze bezoeker. Als je per ongeluk bij de verkeerde parkeermeter een bonnetje trekt, loop je de kans op een bekeuring. Stelletje honden :lol: , maar voor de rest natuurlijk heerlijk genoten van ons gezellig durpje! Oi, zal trouwens wel iets decadents zijn, Oisterwijk kennende Oh ja............. Quote:Truc tegen parkeerbon - kooltje - 13-12-2006 Mukkus Wrote:Almere is gewoon een heul groot dorp. Bij mijn weten heeft Almere nooit stadsrechten gekregen.hoef toch niet uit te leggen hoe groot almere is he - Depor - 13-12-2006 kooltje Wrote:Mukkus Wrote:Almere is gewoon een heul groot dorp. Bij mijn weten heeft Almere nooit stadsrechten gekregen.hoef toch niet uit te leggen hoe groot almere is he Werken alleen dramatische architecten in Almere Stadshart met kapotte vullisbakken, wateroverlast, parkeergarage die volloopt, ziekenhuis waar je niet met de auto heen kan, lelijk beweegbaar podium op het plein, flat die op instorten zou staan, corrupte burgemeester. Maar er wonen wel 200.000 mensen :roll: - kooltje - 13-12-2006 Depor Wrote:echt een reactie van iemand uit lelystad. maar jullie blijven de hoofdstad hoor...hahakooltje Wrote:Mukkus Wrote:Almere is gewoon een heul groot dorp. Bij mijn weten heeft Almere nooit stadsrechten gekregen.hoef toch niet uit te leggen hoe groot almere is he - Keyzer - 13-12-2006 Nijmegen is toch een wijk van Arnhem? - Keyzer - 13-12-2006 Treesong Wrote:Hoef Wrote:Daar kreeg ik een parkeerboete; ze hebben daar namelijk per straat een verschillend parkeertarief en dat moet je blijkbaar maar weten als argeloze bezoeker. Als je per ongeluk bij de verkeerde parkeermeter een bonnetje trekt, loop je de kans op een bekeuring. Stelletje honden Nu ineens wel? Als 'IJzeren Rita' zich aan de regels houdt, wordt er een motie van afkeuring (what the fuck dat ook is) ingediend... - Fred Naaigaren - 13-12-2006 Ekslem Wrote:Oi, zal trouwens wel iets decadents zijn, Oisterwijk kennende Zo heb ik een tijdje in Goirle gewoond, maar dat spreek je ook uit als Goorle. Menig filelezer heeft het vaak over Gwaarle of Gooierle. Maar goed wie zegt nog Gooringem? - Treesong - 13-12-2006 Keyzer Wrote:Treesong Wrote:Hoef Wrote:Daar kreeg ik een parkeerboete; ze hebben daar namelijk per straat een verschillend parkeertarief en dat moet je blijkbaar maar weten als argeloze bezoeker. Als je per ongeluk bij de verkeerde parkeermeter een bonnetje trekt, loop je de kans op een bekeuring. Stelletje honden You wouldn't see irony if it sat on your face hm? :razz: - Keyzer - 13-12-2006 Treesong Wrote:Keyzer Wrote:Treesong Wrote:Hoef Wrote:Daar kreeg ik een parkeerboete; ze hebben daar namelijk per straat een verschillend parkeertarief en dat moet je blijkbaar maar weten als argeloze bezoeker. Als je per ongeluk bij de verkeerde parkeermeter een bonnetje trekt, loop je de kans op een bekeuring. Stelletje honden Had misschien een smiley bij gemoeten... :wink: |