The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Punten - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Punten (/showthread.php?tid=1523) |
Punten - Kleine Jan - 13-12-2006 0 uit 1 ex quiz ex cap - Tripplexxx - 13-12-2006 Heitinga 12 Huntelaar 16 Quiz 3 31 Incl, Incl. - Lamme Lennie - 13-12-2006 Is er al bekend wat Sneijder heeft dan? :roll: - Kleine Jan - 14-12-2006 Lamme Lennie Wrote:Is er al bekend wat Sneijder heeft dan? :roll: Ik ben geen dokter maar het zag er niet goed uit.... die speelt echt niet dit weekend... - kooltje - 14-12-2006 hij liep al gemakkelijk naar de kleedkamer, die legt er gewoon 2 in van t weekend - Tripplexxx - 14-12-2006 Kleine Jan Wrote:Lamme Lennie Wrote:Is er al bekend wat Sneijder heeft dan? :roll: Vuile doemdenker.... :wink: - kooltje - 14-12-2006 kneuzing in het bekken - Mukkus - 14-12-2006 kooltje Wrote:kneuzing in het vuilbekken Eigen schuld! - Ekslem - 14-12-2006 Vandaag wordt de schade bepaald. Ziet er schijnbaar verontrustend uit Derhalve 0 uit 1 :letitallout: - Frits - 14-12-2006 Ajax vreest voor blessure Sneijder 14 december 2006 Voor Wesley Sneijder dreigt het UEFA Cup-duel met Zulte-Waregem een vervelend staartje te krijgen. De kleine middenvelder moest het veld in het rust verlaten, nadat hij bij een val ongelukkig neerkwam op zijn heup. Vandaag zal worden onderzocht wat voor blessure de technische middenvelder precies opgelopen heeft en hoelang hij uit de roulatie is. Verwacht wordt dat Sneijder een kneuzing heeft opgelopen aan zijn heupbekken. Mocht dat inderdaad het geval zijn, dan zal hij enkele weken rust moeten houden. voor mensen met sneijder 0 uit 17,30 miljoen dus - waf - 14-12-2006 Frits Wrote:Ajax vreest voor blessure Sneijder ach, het is slechts mijn aanvoerder.... - Frits - 14-12-2006 Huntelaar, Klaas-Jan 4260 Farfán, Jefferson 1777 Alex 1218 Koné, Arouna 993 Sneijder, Wesley 942 je bent niet de enige - Ekslem - 14-12-2006 KUT - Treesong - 14-12-2006 Ekslem Wrote:KUT Stoppen! - waf - 14-12-2006 Ekslem Wrote:KUT ach, het is een ajakessied, dus zo erg vink het niet. :razz: - Hoef - 14-12-2006 Frits Wrote:Huntelaar, Klaas-Jan 4260 Ik heb er geen één uit dit rijtje! Dat wordt stijgen! - Peter - 14-12-2006 Hoef Wrote:Frits Wrote:Huntelaar, Klaas-Jan 4260 Doe je goed, veel mensen met een niet spelende © in ieder geval. Van die 5 1 die zeker niet speelt, 1 zeer twijfelachtig, 1 een beetje twijfelachtig. :8: - Peter - 14-12-2006 Door Sneijder kan definitief een streep, de tyfushond is niet op tijd fit. Nog geen duidelijkheid blessure Sneijder BRON: Sportweek.nl De ernst van de blessure die Wesley Sneijder gisteren opliep in het UEFA-Cup duel met Zulte-Waregem is nog onduidelijk. De middenvelder verliet gisteren per brancard het veld na een knietje tegen zijn heup te hebben gehad. Het gewricht is naar alle waarschijnlijkheid gekneust, maar kan pas onderzocht worden als de zwelling is afgenomen. Dit betekent dat Sneijder het duel met Excelsior zal moeten missen. De kleine middenvelder zou juist weer zijn rentree maken na een schorsing. - centre court - 14-12-2006 Mooi! =D> - Kleine Jan - 14-12-2006 Lelijk verhaal... enige positieve is dat hij in elk opzetje heeft gestaan deze week... - Peter - 14-12-2006 Kleine Jan Wrote:Lelijk verhaal... enige positieve is dat hij in elk opzetje heeft gestaan deze week... Alle 100.000? :razz: - Kleine Jan - 14-12-2006 Peter Wrote:Kleine Jan Wrote:Lelijk verhaal... enige positieve is dat hij in elk opzetje heeft gestaan deze week... Alle 8! - Peter - 14-12-2006 Kleine Jan Wrote:Peter Wrote:Kleine Jan Wrote:Lelijk verhaal... enige positieve is dat hij in elk opzetje heeft gestaan deze week... Ben je ziek? - Frits - 14-12-2006 farfan maakt het verschil dit weekend!! : : - Lamme Lennie - 14-12-2006 Frits Wrote:Peter Wrote:Doe je goed, veel mensen met een niet spelende © in ieder geval. Hmmz, de kans is groter dat Farfan niet speelt dan dat hij wel speelt hoor. - Frits - 14-12-2006 PSV kent voor de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo aankomende vrijdag de nodige personele problemen. De aanvallers Jefferson Farfán en Arouna Koné zijn licht geblesseerd. Farfan zit met een lichte hamstring blessure en Koné heeft last van zijn voet. De vraag is ook: ,,hoe gaat een speler met wat pijn om?", aldus Ronald Koeman. Ook aanvoerder Phillip Cocu is door griep een twijfelgeval. Als blijkt dat hij te ziek is om te spelen dan schuift Edison Mendez door naar zijn positie links op het middenveld. zou niet weten waarom ze niet spelen - Peter - 14-12-2006 Frits Wrote:PSV kent voor de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo aankomende vrijdag de nodige personele problemen. De aanvallers Jefferson Farfán en Arouna Koné zijn licht geblesseerd. Farfan zit met een lichte hamstring blessure en Koné heeft last van zijn voet. De vraag is ook: ,,hoe gaat een speler met wat pijn om?", aldus Ronald Koeman. Ook aanvoerder Phillip Cocu is door griep een twijfelgeval. Als blijkt dat hij te ziek is om te spelen dan schuift Edison Mendez door naar zijn positie links op het middenveld. Omdat je thuis tegen Heracles geen risico moet nemen met spelers die last hebben van hun hamstrings. Bovendien heb ik Farfan niet, aangezien ik woensdag als wist dat de kans niet zo groot was dat hij gaat spelen. En als hij morgen toch speelt heb je veel kans dat Kluivert in de rust voor hem in de ploeg komt. We zien morgen wel in welk opzicht Farfan het verschil maakt. :razz: ps. ik heb nooit beweerd dat hij niet zou spelen, ik meldde slechts dat hij twijfelachtig was, wat iemand daarmee doet moet iedereen zelf weten. - Kleine Jan - 14-12-2006 Ik vind het een prima actie, Peter.... =D> - de nieuwe - 15-12-2006 A lot to do about nothing! Hup Farfan ! - de nieuwe - 15-12-2006 Laat maar............... |