The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Schorsingen komende ronde(s) - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Schorsingen komende ronde(s) (/showthread.php?tid=1545) Pages:
1
2
|
Schorsingen komende ronde(s) - de nieuwe - 17-12-2006 Aangezien er ook al een topic "komende ronde" is, ben ik maar alvast in de materie "schorsingen en op scherp staan" gedoken. Het lijkt mij het handigst om de situatie per club weer te geven: ADO; op scherp: Bosschaart,Vreven; geschorst:Bodde Ajax; op scherp: Stam,Vermaelen; geschorst: Heitinga,Perez(4+5/5) Excelsior; geschorst: v.Nieuwstadt,Zijm Feyenoord; op scherp: De Guzman,Hofs,Greene; geschorst: Buijs,Drenthe Groningen; op scherp: Levchenko Heerenveen; geschorst: Prager Heracles; op scherp: Klavan,Tanghe,Boakye; geschorst: Bosnar NEC; op scherp: Niedzielan; geschorst: Snoyl NAC; op scherp: Diba,de Graaf,Slot; geschorst: Zonneveld RKC; op scherp: Mulder; geschorst: Keller Roda; op scherp:Kah,Saeijs; geschorst: de Fauw Sparta; op scherp: Bouaouzan Twente; op scherp: Zomer Utrecht; op scherp: Kruys;geschorst: Rossini (1+2/2) Vitesse; op scherp: Frankel,Hersi,Knol; geschorst: Janssen(2+3/4) WII; op scherp: Kargbo,Wau - Ekslem - 17-12-2006 Super =D> - kratovsk - 17-12-2006 Ekslem Wrote:Super =D>Inderdaad! - Peter - 17-12-2006 En de mensen die dit weekend geel hebben gehad? Die kunnen nu op scherp staan.. - de nieuwe - 17-12-2006 Peter Wrote:En de mensen die dit weekend geel hebben gehad? Die kunnen nu op scherp staan..Heb ik zo goed mogelijk uitgezocht en staan er al bij.(Kruys,Levchenko,Wau en Greene) - Fred Naaigaren - 17-12-2006 Netjes gedaan! - Peter - 17-12-2006 de nieuwe Wrote:Peter Wrote:En de mensen die dit weekend geel hebben gehad? Die kunnen nu op scherp staan..Heb ik zo goed mogelijk uitgezocht en staan er al bij.(Kruys,Levchenko,Wau en Greene) =D> - Treesong - 17-12-2006 Hup nieuwe! =D> - Ekslem - 17-12-2006 Lijkt me dat dit ook nog gecheckt wordt met mensen met een abbo op VI! - Frits - 17-12-2006 netjes nieuwe psv en az helemaal niks aan het handje?? - de nieuwe - 17-12-2006 Ekslem Wrote:Lijkt me dat dit ook nog gecheckt wordt met mensen met een abbo op VI!Zoals ikzelf, maar die zit er de laatste tijd regelmatig naast. Zo zou bijvoorbeeld volgens VI Boakye dit weekend geschorst zijn, maar dat was ie vorige week al. - de nieuwe - 17-12-2006 Frits Wrote:netjes nieuweDaar zitten blijkbaar weinig kaartenpakkers... - Ekslem - 18-12-2006 Had die schele Leonardo trouwens maar 1 wedstrijd aan de broek of meerdere? - Peter - 18-12-2006 1tje. Maar dit is een dubbele ronde voor het Leed en Penders. Eerder dit seizoen Vitesse-NAC 0-1 en ADO-NAC 0-2. En Vitesse treedt in Breda waarschijnlijk aan zonder Lazovic. :8: - Frits - 18-12-2006 Peter Wrote:En Vitesse treedt in Breda waarschijnlijk aan zonder Lazovic. :8: waarom? - Peter - 18-12-2006 Frits Wrote:Peter Wrote:En Vitesse treedt in Breda waarschijnlijk aan zonder Lazovic. :8: Omdat hij is opgeroepen voor Servie, die op dezelfde dag een oefeninterland spelen. Vitesse wil niet dat hij daar heen gaat en probeert het tegen te houden, maar eerder dit seizoen ging Danko ook gewoon de interland spelen, dus zal nu ook wel. - Frits - 18-12-2006 betah ![]() maakt keuze voor NAC nog iets makkelijker - Bredanaar - 18-12-2006 Het lijkt me twijfelachtig dat Leonardo nog opgesteld gaat worden bij NAC; hij zal nu echt niet meer zijn best doen en gaat zich sparen voor zijn volgende clubje. - Ekslem - 18-12-2006 Bredanaar Wrote:Het lijkt me twijfelachtig dat Leonardo nog opgesteld gaat worden bij NAC; hij zal nu echt niet meer zijn best doen en gaat zich sparen voor zijn volgende clubje. Daarbij ging het afgelopen keer goed met de andere jongens. Hier zal Brandts het toch mee moeten doen na de winterstop en het lijkt me niet onaannemelijk dat hij nu al begint om ze vertrouwen te geven! Van de andere kant is Leonardo geliefd in Breda en Brandts weet dit. Het publiek zal afscheid willen nemen van een spelende Leonardo en zal zich nog 1 keer willen laten gelden denk ik! - Bredanaar - 18-12-2006 Die mag 5 minuten voor tijd, als NAC met 3-0 voorstaat, nog even invallen. - Ad Wim - 18-12-2006 Ekslem Wrote:En Zonneveld is geschorst.Bredanaar Wrote:Het lijkt me twijfelachtig dat Leonardo nog opgesteld gaat worden bij NAC; hij zal nu echt niet meer zijn best doen en gaat zich sparen voor zijn volgende clubje. - Voyou - 18-12-2006 Twee duels schorsing voor Rossini (Novum) - FC Utrecht kan de komende twee wedstrijden niet beschikken over Guiseppe Rossini. De aanvaller is door de tuchtcommissie van de KNVB voor drie duels geschorst, waarvan één voorwaardelijk. Rossini kreeg zondag in de met 2-1 gewonnen wedstrijd tegen Feyenoord een rode kaart na een overtreding op Theo Lucius. Rossini mist door zijn schorsing de competitieduels met RKC Waalwijk en Heracles Almelo. De 20-jarige Italiaan is bezig aan zijn tweede seizoen bij Utrecht. Hij stond nog nooit in de basis, maar kwam wel achttien keer als invaller binnen de lijnen. - Peter - 20-12-2006 Volgens VI in vergelijking met de post van Frits: - Bodde niet op scherp, maar geschorst - Boakye op scherp - Snoyl niet geschorst maar op scherp - Mulder op scherp - Berger niet op scherp - Saeijs op scherp Het zijn niet de meest gekozen spelers, maar dat u het toch even weet. - Frits - 20-12-2006 Peter Wrote:Volgens VI in vergelijking met de post van Frits: was niet mijn post.... ik zou het gelijk in 1 keer goed doen - de nieuwe - 20-12-2006 Frits Wrote:Was wel mijn post :wink:Peter Wrote:Volgens VI in vergelijking met de post van Frits: Ik heb mijn VI nog niet binnen :roll: , maar ze zitten er wel eens vaker naast. Bv. Boakye hadden ze vorige week als geschorst staan, hoe kan ie dan nu op scherp staan? Berger hadden ze vorige week op scherp staan, Heb ik blindelings overgenomen, terwijl die pas 1 gele gehad heeft dit seizoen. :roll: Snoyl heeft volgens VI.nl z'n 5e gele gehad en is imo. dus geschorst ![]() Mulder en Saeijs heb je gelijk in, die heb ik over het hoofd gezien :oops: O ja, Bodde klopt ook, die is geschorst. Sorry als mijn info niet helemaal klopt(e), ik doe mijn best! - de nieuwe - 20-12-2006 Overigens dank voor het checken, Peter! Zou het zelf ook gedaan hebben, maar de postbode is mijn VI vergeten denk ik..... - Bredanaar - 20-12-2006 Schorsingen volgens de KNVB-site (de enige geldige): Quote:Met ingang van 18 december 2006: - de nieuwe - 20-12-2006 Bredanaar =D> (zat VI er inderdaad naast met Snoyl) - Mist - 25-12-2006 De tuchtcomissie is zowaar bijeen gekomen vandaag en heeft geschorst: Met ingang van 25 december 2006: FC Twente: J.A. Heubach 1 competitiewedstrijd (2x waarschuwing) NEC: A.Z. Niedzielan 1 competitiewedstrijd (5e waarschuwing) Vitesse: Y. Hersi 1 competitiewedstrijd (5e waarschuwing) Ajax: G.F. Garcia de la Torre 1 competitiewedstrijd (2x waarschuwing) Met ingang van 24 december 2006: ADO Den Haag: S. Vreven, 1 competitiewedstrijd (5e waarschuwing) - Peter - 25-12-2006 Denk je echt dat die helemaal bij elkaar komen om te constateren dat die mensen geschorst zijn? Gewoon het standaard riedeltje. |