The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
LEGION & MUKKUS FOR BC! - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: LEGION & MUKKUS FOR BC! (/showthread.php?tid=1546)

Pages: 1 2

LEGION & MUKKUS FOR BC! - Mukkus - 18-12-2006

Goedenavond heren SD-HT'ers,

Na een intensieve samenwerking tussen de teams Mkks F.C. en UEFACupWinners2002 is er hedenmiddag een stap gezet naar een verdere samenwerking. Het laatste half jaar is er intensief contact geweest op het gebied van trainingen, tactiek en wanneer de beste tijd is om je frituurvet voor vlampijpen te verversen. Tijdens eerdere gesprekken tussen Manager Legion en Manager Mukkus was het punt al eens aan de orde geweest en vandaag sprak manager Legion de legendarische woorden: "Laten we het gewoon doen, wat kan ons het schelen....." Manager Mukkus reageerde meteen zeer enthousiast. Daarom hebben zij vanavond besloten het grote nieuws wereldkundig te maken:

LEGION EN MUKKUS FOR BC!

Het contract is getekend, op een paar kleine details na. Zo wil Mukkus BC worden van Pakistan: "Dat land past qua cultuur prima bij de cultuur van de club Mkks F.C.", terwijl Legion zijn zinnen heeft gezet op Vietnam: "Daar schijnen ze lekkere hete loempia's te hebben". Een ander hekel punt is nog de BC-slogan: "Let's go with the goat!" (volgens Mukkus) en "Forza Vlampijp!" (volgens Legion). Deze oneffenheden tussen beide heren moeten nog gladgestreken worden, maar dat gaat zeker goed komen!

Nog een laatste reactie van de managers: "We weten dat de verkiezingen net geweest zijn, maar dat geeft ons de tijd om te lobbyen en het komende jaar veel wedstrijden te bezoeken om potentiele spelers aan het werk te zien. En een strijdplan schrijf je ook niet in een paar dagen....."

We houden jullie verder op de hoogte van de verdere ontwikkelingen.

Tot zover dit sportjournaal.

- gittermaster - 18-12-2006

spannend.....

- Bocaloca - 18-12-2006

Mukkus FC is Failliet Wink

- Antidote - 18-12-2006

Spanning...............spaaaannnning! :-s

- Vietjes - 18-12-2006

Tadadadadadadadada.............................

- Marshall - 18-12-2006

HEERENVEEN - Lokale Friese bronnen hebben zojuist aan onze nieuwsredactie bevestigd dat de serieverkrachter in de omgeving van Heerenveen wederom gesignaleerd is. De man, eerder in staat van beschuldiging gesteld voor het plegen van bestialiteit, werd gesignaleerd met twee varkenspoten in zijn laarzen. In een eerder stadium vandaag werd dit bericht genegeerd aangezien niets in het verleden wees op een voorkeur van de man voor het varkelijk geslacht. De eerdere staat van beschuldiging betrof de meervoudige verkrachting van schapen, welke de man benoemde als "lekkere dieren". Door een vormfout kon de man toentertijd ontslagen worden van rechtsvervolging.
Nu meerdere bronnen de sexuele overstap naar varkens bevestigen zijn de lokale overheidsdiensten in opperste staat van paraatheid.

- Bocaloca - 18-12-2006

t is avond

- Guest - 18-12-2006

tsssss spanning is te snijden....come on with it!

- Birger - 18-12-2006

Veel succes muk en legion Smile

- Lamme Lennie - 18-12-2006

Met die avatar wordt je het zeker niet in Pakistan Mukkus cry

Veel succes in ieder geval!

- Legion - 18-12-2006

Vlampijpen scheppen een band. SD zal wereldwijd bekend worden. Uiteraard hebben we jullie hulp hard nodig. Dit is echter een voorproefje voor wat er nog komen gaat.

- Mukkus - 18-12-2006

Lamme Lennie Wrote:Met die avatar wordt je het zeker niet in Pakistan Mukkus cry

Of juist wel.... :wink:

- Sjeffer - 19-12-2006

Kijk, zo hou je het spelletje leuk: altijd weer die nieuwe uitdaging om aan te gaan.

Succes heren! Op mijn support kunnen jullie rekenen. :Big Grin

- Nr. 12 - 19-12-2006

Succes, heren.

- gittermaster - 19-12-2006

hier ook zeker een steun voor beide heren. Lachen, krijgen we SD BC nummer 2 en 3?

- gittermaster - 19-12-2006

O ja, ik heb van beide landen nog geen vlaggetje, kunnen jullie een goed woordje voor me doen Wink

- Jansoe - 19-12-2006

gittermaster Wrote:O ja, ik heb van beide landen nog geen vlaggetje, kunnen jullie een goed woordje voor me doen Wink

x2.

Maar brul maar wanneer je hulp nodig hebt. Zal mijn best doen.

- Antidote - 19-12-2006

Op mijn hulp kan je ook rekenen. Geef maar aan op welke vlak je nodig heb.
Natuurlijk moeten we eerst van te voren flink lobbien. Zijn de bovengenoemde landen ook echt de landen waar jullie voor gaan.

- Mukkus - 19-12-2006

Nee, we zijn nog zoekende.

Wij zijn op zoek naar een land wat al langer in HT aanwezig is, maar niet erg veel users heeft. We zijn er nog niet helemaal uit....

Het liefst een U-21, dan heb je wekelijks te maken met nieuwe aanwas, wat het een stuk leuker maakt. Opeens die top-yp voorbij zien komen.... Maar die verkiezingen zijn net geweest. Dus vandaar dat we ons richten op een NT.

- Bocaloca - 19-12-2006

Wit rusland Smile
ik spreek de taal inmiddels Big Grin

- Antidote - 19-12-2006

U20 lijkt mij ook wat makkelijker en leuker dan een nationale team. Hebben jullie al enkele landen op het oog. Je zou diverse fora al langs kunnen lopen om te zien hoe ze daar over de bondscoach denken en misschien contacten leggen met managers uit de betreffende land.
Hoe dan ook jullie zullen zelf wel weten welke pad jullie lopen.

- Mukkus - 19-12-2006

Dat zijn we inderdaad aan het doen. We hebben/hadden 2 landen op het oog. In het ene land zijn de prestaties zeer goed te noemen en in het andere land is de manager organisatorisch zeer goed bezig met goede ideeen. Daar valt lastig tussen te komen...

Ik ga vanavond iig wat landen 'screenen', misschien dat jullie ook eens kunnen kijken. We zoeken een land wat minimaal een seizoen of 10 actief is in HT met betrekkelijk weinig users (is makkelijker lobbyen).

@Birger: Jij zit hier middenin, heb jij zo een idee bij welke landen de BC niet echt serieus is?

- Guest - 19-12-2006

Go mukkus en Legion!!!

- Birger - 19-12-2006

Mukkus Wrote:@Birger: Jij zit hier middenin, heb jij zo een idee bij welke landen de BC niet echt serieus is?

Bangladesh heeft niet meteen een ervaren coach
Hayastan stopt ermee na dit seizoen (in principe)
Jamaica was ook iets mee Smile
Tunesia is ook een grap, enkel verkozen door zijn logo
Uman is ook om te lachen, maar vinden jullie niet groot genoeg waarschijnlijk Smile

dat zijn zo degenen die ik meteen kan bedenken Wink

- T00L - 19-12-2006

*kopt em dan maar in* Die van Bahrein schijnt ook niet veel waard te zijn...

- Mukkus - 19-12-2006

Birger Wrote:
Mukkus Wrote:@Birger: Jij zit hier middenin, heb jij zo een idee bij welke landen de BC niet echt serieus is?

Bangladesh heeft niet meteen een ervaren coach
Hayastan stopt ermee na dit seizoen (in principe)
Jamaica was ook iets mee Smile
Tunesia is ook een grap, enkel verkozen door zijn logo
Uman is ook om te lachen, maar vinden jullie niet groot genoeg waarschijnlijk Smile

dat zijn zo degenen die ik meteen kan bedenken Wink

die belg in tunesie spreekt wel frans neem ik aan. Ik weet niet hoe goed Legion frans kent, maar ik ken hem niet. :wink: Uman en Bangladesh misschien te klein. Hayastan zou een optie kunnen zijn. Jamaica nog even bekijken

Even doorkoppen: We zouden een staatsgreep kunnen plegen in Bahrein.....

- Box Brother - 20-12-2006

Als Birger niet door zou gaan kan hij in ieder geval zijn steun geven aan een van jullie om zo de kans groter te maken ?

Voor de rest succes Legion en Muk.... ik sta achter jullie =D>

- Vietjes - 20-12-2006

Heren, The ButtKickers zijn schapetrots op jullie!!

- Jansoe - 20-12-2006

Andorra misschien wat??? :wink:

- gittermaster - 20-12-2006

Wat dachten jullie van Noord Ierland?
We hebben hier nog een goeie ierse scout a la Herman....