The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
RKC-Utrecht - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: RKC-Utrecht (/showthread.php?tid=1563)

Pages: 1 2

RKC-Utrecht - Lamme Lennie - 21-12-2006

Quote:Robin Nelisse heeft gisteren op de training van FC Utrecht een lichte blessure opgelopen aan zijn bovenbeen. De verwachting is dat de spits zondag toch gewoon inzetbaar is in de uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk.

De Rotterdammer kreeg gisteren op het trainingsveld de elleboog van Leen van Steensel hard op zijn bovenbeen. Het Algemeen Dagblad meldt dat het er sowieso stevig aan toe ging op Zoudenbalch. Ook Rick Kruys en Tom Caluwé liepen flinke tikken op. En Nassir Maachi had verzorging nodig nadat hij in zijn gezicht was geraakt. Ook voor dit drietal komt de komende wedstrijd niet in gevaar.

- EJR - 21-12-2006

Hup Gregor en Antoine!!!

- Ad Wim - 21-12-2006

Hup Vorm en Keller! Houdt die 0!

- waf - 21-12-2006

Dictee Ad Wrote:Hup Vorm en Keller! Houdt die 0!

het is 'houd die nul!', tinus tikfout.

- Tripplexxx - 21-12-2006

Ad Wim Wrote:Hup Vorm en Keller! Houdt die 0!

Jij bent echt niet goed bij je hoofd met je 15 fouten. Werkelijk aan elke zin mankeert wel wat bij jou......

Onvoorstelbaar...

- Ad Wim - 21-12-2006

Tripplexxx Wrote:

Jij bent echt niet goed bij je hoofd met je 15 fouten. Werkelijk aan elke zin mankeert wel wat bij jou......

Onvoorstelbaar...
Het is inderdaad verouderd om een -t toe te voegen bij meervoudig gebiedende wijs, mijn excuses.

Maar om nou meteen te zeggen dat in elke zin wel een fout zit, erg kinderachtig. Maar ja, je raakt gewend aan zulk soort trieste opmerkingen op dit forum dat louter gebaseerd is op het afzeiken van medegebruikers.

- Bocaloca - 21-12-2006

Vergeet de leestekens niet in je zinnen Ada

- waf - 21-12-2006

Ad Wim Wrote:dit forum dat louter gebaseerd is op het afzeiken van medegebruikers.

ik zie maar 1 medegebruiker afgezeken worden. en het leuke is dat hij zichzelf ook afzeikt. :lol:

- Frits - 21-12-2006

afzeiken hoort erbij. als je daar niet tegen kan....dannuh...hebbie pech

- waf - 21-12-2006

Frits Wrote:afzeiken hoort erbij. als je daar niet tegen kan....dannuh...hebbie pech

jij bent wel wat gewend he, knor. :lol:

- Frits - 21-12-2006

psies Smile ben 3 keer ontgroend...

maarre hoe lang ben jij al geen lid meer bij het rsc?

- waf - 21-12-2006

Frits Wrote:psies Smile ben 3 keer ontgroend...

maarre hoe lang ben jij al geen lid meer bij het rsc?

zegge, niet te persoonlijk worden he.

als je knor bent, ben je nog nooit ontgroend. :razz:

Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:

Onvoorstelbaar...
Het is inderdaad verouderd om een -t toe te voegen bij meervoudig gebiedende wijs, mijn excuses.

Maar om nou meteen te zeggen dat in elke zin wel een fout zit, erg kinderachtig. Maar ja, je raakt gewend aan zulk soort trieste opmerkingen op dit forum dat louter gebaseerd is op het afzeiken van medegebruikers.

Wat loop je nou onzin uit te kramen man. Jij opent een topic en loopt daarin te pochen met het geringe aantal fouten dat je had. Dat je vervolgens fout op fout stapelt in nagenoeg elke reply, dat is gewoon een feit. Dat is heeft niks met afzeiken te maken Einstein, dat is gewoon jezelf voor lul zetten :|

- Frits - 21-12-2006

Vroeg het me gewoon af, aangezien je van rsc schijnt te zijn.
Maar zoals een goede rscer betaamt ben je niet vies van arrogantie. :8:

- Ad Wim - 21-12-2006

Frits Wrote:afzeiken hoort erbij. als je daar niet tegen kan....dannuh...hebbie pech
Zoals ik al zei, ben ik hier al aan gewend geraakt en doet het me niet zo veel.
Blijkbaar heb ik bij een hoop mensen iets verkeerd gedaan en kan ik ook niets meer goed doen om de een of andere reden. Ik neem aan dat de mensen die hierover opmerkingen inmiddels wel door hebben dat ik me er weinig van aantrek.
Ik zal me vast wel belachelijk maken zo nu en dan; ik post vaak te impulsief en dan gebeurt zoiets. Mijns inziens hoort zoiets bij een forum als dit, maar blijkbaar hebben velen hier een andere gedachte over.
De lol gaat er wel een beetje vanaf op deze manier, maar weggaan van dit forum om een dergelijke reden zou te makkelijk zijn en ik beleef er nog wel lol aan zo nu en dan.

- Ad Wim - 21-12-2006

Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:

Onvoorstelbaar...

Wat loop je nou onzin uit te kramen man. Jij opent een topic en loopt daarin te pochen met het geringe aantal fouten dat je had. Dat je vervolgens fout op fout stapelt in nagenoeg elke reply, dat is gewoon een feit. Dat is heeft niks met afzeiken te maken Einstein, dat is gewoon jezelf voor lul zetten :|
Dat je niet inziet dat ik hier post terwijl ik met allerlei andere dingen bezig ben en er derhalve wel eens een type- of spelfoutje voorkomt... Sjonge jonge. Ik ga niet elke zin drie keer checken, zoals ik dat gisteren tijdens het Dictee dus wel deed.

- Bocaloca - 21-12-2006

Ad Wim Wrote:
Blijkbaar heb ik bij een hoop mensen iets verkeerd gedaan en kan ik ook niets meer goed doen om de een of andere reden. Ik neem aan dat de mensen die hierover opmerkingen inmiddels wel door hebben dat ik me er weinig van aantrek.
Ik zal me vast wel belachelijk maken zo nu en dan; ik post vaak te impulsief en dan gebeurt zoiets. Mijns inziens hoort zoiets bij een forum als dit, maar blijkbaar hebben velen hier een andere gedachte over.
De lol gaat er wel een beetje vanaf op deze manier, maar weggaan van dit forum om een dergelijke reden zou te makkelijk zijn en ik beleef er nog wel lol aan zo nu en dan.

Weinig spelfouten , maar leesbaar is anders

- Ad Wim, ik houd wél van u - 21-12-2006

Ad Wim Wrote:De lol gaat er wel een beetje vanaf op deze manier, maar weggaan van dit forum om een dergelijke reden zou te makkelijk zijn en ik beleef er nog wel lol aan zo nu en dan.

laat je niet wegpesten, ad!

Ad Wim Wrote:

Ga je nu in de slachtofferrol zitten? Calimero cry

- Voyou - 21-12-2006

Ad Wim, ik houd wél van u Wrote:
Ad Wim Wrote:De lol gaat er wel een beetje vanaf op deze manier, maar weggaan van dit forum om een dergelijke reden zou te makkelijk zijn en ik beleef er nog wel lol aan zo nu en dan.

laat je niet wegpesten, ad!

:lol:

- waf - 21-12-2006

Ad Wim Wrote:

ga anders ff huilen adje.

[Image: christmasnana.gif]

- gittermaster - 21-12-2006

Frits Wrote:Maar zoals een goede amsterdammer betaamt ben je niet vies van arrogantie. :8:

- Lamme Lennie - 21-12-2006

Stelletje wankers/schapen hierzo, laat die gozert lekker. Zielig gedoe.

On topic: Hup Vorm en Caluwe!! :Big Grin

- Peter - 21-12-2006

Hoe trainen ze bij FC Utrecht? Worstelen als vorm van teambuilding ofzo?

- Peter - 21-12-2006

Nelisse opnieuw geblesseerd

Datum: 20-12-2006

Robin Nelisse wederom geblesseerd

Robin Nelisse maakte woensdag de dagelijkse oefensessie niet af. De spits van FC Utrecht strompelde voortijdig van het trainingsveld af nadat hij bij een botsing met Leen van Steensel een elleboog in zijn bovenbeen kreeg.

,,Ik kan geen sprintjes meer trekken,’’ sprak hij met een van pijn vertrokken gezicht. ,,Ik vrees dat ik toch wel een dag of twee uit de roulatie ben, maar zoals ik het nu inschat kan ik zondag in Waalwijk gewoon mee doen tegen RKC.’’

Nelisse heeft dit seizoen opvallend veel last van fysieke mankementen. Afgelopen zondag speelde hij tegen Feyenoord weer zijn eerste wedstrijd nadat hij enige weken te kampen had met een liesblessure. Hij scoorde een belangrijk doelpunt tegen zijn oude club.

Op Zoudenbalch ging het er tijdens het onderlinge partijtje trouwens toch regelmatig stevig aan toe. Ook Rick Kruys en Tom Caluwé liepen flinke tikken op, maar konden de training weer wél hervatten. Nassir Maachi moest aan zijn oog worden behandeld nadat hij in zijn gezicht was geraakt.

Op de training ontbraken Edson Braafheid en Peter Kopteff. Beiden ondergingen op advies van clubarts Frank van Hellemondt in het ziekenhuis een allergie-onderzoek. Trainer Foeke Booy: ,,Niets ernstigs. Die afspraak stond al een tijdje.’’

Bij FC Utrecht is overigens niets bekend over eventuele interesse van FC Twente om Braafheid mogelijk al tijdens de winterstop over te nemen. De club uit Enschede is al een tijdje in binnen- en buitenland op zoek naar een linksback als vervanger van Heubach. Het contract van Braafheid loopt eind van het seizoen af. Hij kan dan transfervrij stadion de Galgenwaard uitwandelen. Alleen indien hij al tijdens de komende winterstop een nieuwe club vindt kan FC Utrecht nog een (bescheiden) transferbedrag voor hem ontvangen.

- Bocaloca - 21-12-2006

:|

- Frits - 22-12-2006

Peter Wrote:maar zoals ik het nu inschat kan ik zondag in Waalwijk gewoon mee doen tegen RKC.’’

geen nieuws dus

- Sjaak - 22-12-2006

Fortuné mogelijk niet tegen RKC Waalwijk

FC Utrecht moet het mogelijk zonder Marc-Antoine Fortuné doen in de competitiewedstrijd tegen RKC Waalwijk. De aanvaller van de Domstedelingen kreeg donderdag last van een blessure aan het bovenbeen.
De afwezigheid van de Fransman zou voor FC Utrecht-trainer Foeke Booy een flinke aderlating zijn. Fortuné is de man in vorm bij de Utrechters. Afgelopen zondag was de spits belangrijk tegen Feyenoord door een penalty te veroorzaken en de assist bij de 2-0 te verzorgen.

De aanvallende zorgen bij FC Utrecht worden met de dag groter. Op de training van woensdag kreeg Robin Nelisse ook al last van een kwetsuur aan het bovenbeen. Bovendien is de boomlange spits Guisseppe Rossini voor twee duels geschorst en is Cedric van der Gun de komende maanden uitgeschakeld.

- Ad Wim - 22-12-2006

Alles op de counter en twee wedstrijdjes met 1-0 winnen.

- Ekslem - 22-12-2006

Quote:Utrecht zonder Braafheid naar Waalwijk
22 december 2006

Voor Edson Braafheid komt het competitieduel met RKC Waalwijk, dat komende zondag gespeeld wordt, te vroeg. De linkervleugelverdediger van FC Utrecht is nog niet volledig hersteld van een hamstringblessure, die hem afgelopen weekend ook al aan de kant hield in de wedstrijd tegen Feyenoord.

Naast Braafheid ontbreken ook de geblesseerden Alje Schut en Cedric van der Gun. Bovendien kan trainer Foeke Booy geen beroep doen op Guiseppe Rossini. De Italiaanse spits is geschorst, naar aanleiding van de rode kaart die hij afgelopen zondag ontving in het duel met Feyenoord.

Goed nieuws voor Booy is dat Francis Dickoh, Marc-Antoine Fortuné en Robin Nelisse wél kunnen spelen tegen RKC Waalwijk. De drie spelers kampten deze week met lichte blessures, maar zijn voldoende hersteld.

Hakkuh