Feyenoord- Sparta - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Feyenoord- Sparta (/showthread.php?tid=1566) |
Feyenoord- Sparta - Tripplexxx - 21-12-2006 Nog geen topic voor deze derby, vaag. :roll: Quote: Koeman maakt het Green niet makkelijk 21/12/2006 12:21 Het lijkt wel een beetje of Greene langzamerhand wordt afgeschreven. Ene moment hoort hij in Oranje, andere moment kan hij er geen bal meer van. Hoorde van wat fanatieke Feyenoorders dat hij z'n krediet een beetje aan het verspelen is..... - waf - 21-12-2006 hij speelde vorig seizoen goed, en dit seizoen slecht. het zou zomaar een dipje kunnen zijn. het schijnt dat gerard kerkum de tussenpaus wordt als opvolger van de gkl. ik hoop niet voor altijd, want dat zou wel een vorm van inteelt zijn. - EJR - 21-12-2006 Green is altijd overschat geweest. Net als Hofs trouwens (ondanks zijn mooie goal tegen die Holepolen). Van Huysegems en Buys gaat Feyenoord nog wel genieten verwacht ik. Mooie spelers. Trouwens Pierre en Dirk hebben ook een 'y' in hun naam. Toeval? :razz: - Tripplexxx - 21-12-2006 Van het huidige Feyenoord vind ik alleen Timmer, Vlaar, Lucius, Buijs, Hofs, De Guzman, Castelen en Huysegems Feyenoord-waardig. Drenthe is een talentvolle speler, Vincken heeft ook wel de mogelijkheden. Voor de rest zou ik ze gewoon allemaal in de verkoop doen.... - Tripplexxx - 21-12-2006 EJR Wrote:Green is altijd overschat geweest. Net als Hofs trouwens (ondanks zijn mooie goal tegen die Holepolen). Deze Buijs schrijf je met ij. Die andere Buys was van Volendam en stond als middenvelder bekend om zijn vrije trappen en strafschoppen..... - waf - 21-12-2006 EJR Wrote:Green is altijd overschat geweest. Net als Hofs trouwens (ondanks zijn mooie goal tegen die Holepolen). huysegems? wel aardig, maar volgens mij zal het nooit een topper worden. buys valt me een beetje tegen, hoewel zijn instelling voorbeeldig is. als gerard kerkum interim-paus af is zal de voorzitter van feyenoord dick van well worden. u kent hem well? wie? van well! niet! well! Quote:Feyenoord heeft raad van commissarissen lekker bouwfraude achtergrondje. - Ad Wim - 21-12-2006 waf Wrote:huysegems? wel aardig, maar volgens mij zal het nooit een topper worden. buys valt me een beetje tegen, hoewel zijn instelling voorbeeldig is.Voorbeeldige instelling, binnen of buiten het veld? - de nieuwe - 22-12-2006 Quote: Koeman doet weer een beroep op Schreuder - Mukkus - 23-12-2006 0-1 Zwetskop - de nieuwe - 23-12-2006 En 1-1 Harry - de nieuwe - 23-12-2006 2-1 Lelijke Lucius (pingel) - Ricochan - 23-12-2006 2-2 =P~ - de nieuwe - 23-12-2006 Dat bedoelde ik... - Gerben Zonderland - 23-12-2006 3-2 krijg nou de vinckentering! =D> - Gerben Zonderland - 23-12-2006 "Hoe groot is de kans dat jij in de winterstop vertrekt?" "De kans is altijd aanwezig, maar ik sluit het niet uit....." :lol: - waf - 24-12-2006 wat een kutpot de eerste helft ging nog wel, hoewel we een onterechte pingel nodig hadden. maar toen sparta door dom balverles van lucius de 2-2 maakte, was het weer een het dit seizoen typerende onzekerheidsvoetbal. geen pass kwam aan, en alstie aankwam was het een ziekenhuisbal. sparta verdiende op basis van de 2de helft een punt. als we zo ballen tegen psvee is het kansloos. maar ja, de bal is rond en je weet nooit hoe die ken rolluh! |