FTM Forum
Roda JC vs FC Twente - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Roda JC vs FC Twente (/showthread.php?tid=1567)

Roda JC vs FC Twente - Kennedy - 21-12-2006

[Image: vb-rod-twe.jpg]

Hup Kufo en Karim Hakkuh

- Vret Mien Gras - 22-12-2006

Touzani balt nu bij Aberdeen hoor :wink:

- Frits - 23-12-2006

Vret Mien Gras Wrote:Touzani balt nu bij Aberdeen hoor :wink:

waarom zou je in vredesnaam en el amhadi opstellen!!!!

- Mukkus - 23-12-2006

Budgettechnisch?

- Kennedy - 23-12-2006

Precies,en hij balt de laatste tijd zo goed dat ie een keer gaat scoren en dat tegen AZ :-$

- Ekslem - 24-12-2006

inmiddels 1-0 door van Tornhout (Ramzi)

- Ekslem - 24-12-2006

Ekslem Wrote:inmiddels 2-0 door van Tornhout (Ramzi)

- kratovsk - 24-12-2006

Roda 30% balbezit in een thuiswedstrijd, maar wel 2-0 voor, beetje jammer.

- Ekslem - 24-12-2006

2-0, niet verwacht. Nette prestatie van Roda.
Heubach nog rood gehad.

- Gerben Zonderland - 24-12-2006

Twente ook weer even met de voetjes op de grond. =D>

- kratovsk - 24-12-2006

Tsja, jammer. Roda 89 minuten met 11 man verdedigd en Twente mist 3 geweldige kansen in de 2e helft, dan houdt het op. Zomer bijzonder zwak verdedigd bij de 2 goals.

- recreantb - 24-12-2006

#-o

- Fabian - 24-12-2006

Ik mis, ineens, alle Tukkers hier ? #-o

- centre court - 24-12-2006

En dan te bedenken dat twente met kerst az op bezoek krijgt. 1 van beide clubs ook met een fikse kater aan de kalkoen dus.

- Fabian - 24-12-2006

centre court Wrote:met een fikse kater aan de kalkoen dus.

Dat heb ik dus vanavond al CC... :letitallout:

- centre court - 24-12-2006

Fabian Wrote:
centre court Wrote:met een fikse kater aan de kalkoen dus.

Dat heb ik dus vanavond al CC... :letitallout:

dat ga ik 2e kerstdag krijgen. :8:

- Vret Mien Gras - 24-12-2006

Fabian Wrote:Ik mis, ineens, alle Tukkers hier ? #-o

Ga jij maar huilen om jouw eigen Ajax vrind.

Goeie wedstrijd van FC Twente wat ik in de samenvatting zag. Helaas geen resultaat behaald. Voor Kennedy is het nog zuurder aangezien hij dat hele takke-eind is afgereisd. Maar ik neem aan dat hij een mooie pot heeft gezien?

AZ komt op bezoek woensdag, dat zal een spektakel worden denk ik.

- D'r an met de lippe - 24-12-2006

Dit scheelt mij wel weer wat msn-gesprekken van mensen die de laatste weken opeens maar wat graag met d'r an wouden kletsen over voetbal. Achja, vandaag maar het goede voorbeeld gegeven door hun nu gewoon met rust te laten.

Vret Mien Gras Wrote:AZ komt op bezoek woensdag, dat zal een spektakel worden denk ik.

Dat denk ik ook wel. Natuurlijk niks aan de hand voor jullie, zelfs bij een verlies tegen AZ nog niet lijkt me. Bij de eerste 5 moet toch lukken dit jaar? Wat het ook wordt woensdag, volgende week vrijdag moeten jullie geloof ik tegen een laagvlieger? Dan de draad wel weer oppakken hé :wink:

- Tukker_Rulez - 25-12-2006

Jammer vandaag. Goed, het ging lange tijd goed en bij Roda hebben we het altijd lastig, maar de statistieken zeggen genoeg. Alles in het voordeel van Twente behalve het belangrijkste... de doelpunten. Effectief Roda heeft slim gehandeld. Toch jammer dat die vier levensgrote kansen er niet ingingen aan Twentse kant, maar goed het kan niet altijd feest zijn. Woensdag tegen AZ wordt in ieder geval een wedstrijd tussen twee ploegen die kunnen en ook willen voetballen. Dat was vandaag (begrijpelijk overigens) wel anders. Op naar woensdag!

- Bredanaar - 25-12-2006

Leuk en sportief van die dansende Kerkraadse deernen, schaars gekleed in de clubkleuren van Twente. =P~ Of was dat limlandse naiviteit? :8: