The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Het grote fijne dagen en een gelukkig nieuwjaar topic! - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Het grote fijne dagen en een gelukkig nieuwjaar topic! (/showthread.php?tid=1571) Pages:
1
2
|
Het grote fijne dagen en een gelukkig nieuwjaar topic! - EJR - 22-12-2006 Ik zat net in de auto naar huis, Chris Rea op, "Driving home..." en kreeg sentimentele kerstgevoelens. :cry: Daarom wil ik via deze weg al mijn forumvrienden een hele fijne 4 dagen vrij wensen en voor anderen misschien wel een vrije week! Sommigen zie ik volgende week nog, maar voor de rest: - gooi je vol met de lekkerste wijn - geneer je niet voor de overmatige diners - laat je overspoelen met kado's - maar geniet vooral van het dubbele CM weekend! ![]() Tot volgend jaar vrienden!!! =; - Kleine Jan - 22-12-2006 Prima idee! Iedereen prettige kerstdagen en een gelukkig 2007, dat we er volgend jaar weer een mooi zooitje van mogen maken hier! =D> "Driving home..." .. prachtig nummer trouwens!! :8: - Bocaloca - 22-12-2006 Etzelfde voor iedereen. NU de koffers pakken en tot 2 januari =D> - Mukkus - 22-12-2006 Ook namens Mukkus: "Goede kerstschapen en een gelukkig nieuwschaap!" - de nieuwe - 22-12-2006 Ik hoor iets te vaak "all I want for Christmas is you" . ik krijg er moordneigingen van.... Deasalniettemin wens ik (bijna) allen hier het allerbeste!!! - Ekslem - 22-12-2006 Iedereen een fijne Kerst en alvast het beste voor het nieuwe jaar. Dat er maar weer veel geneukt mag worden! Hier nog 1 dagje arbeiten en dan heerlijk 11 dagen vrij. Zoals EJR al aangeeft, met veel eten en vooral veel drank! - Marshall - 22-12-2006 Uiteraard hetzelfde... Hier nog 1 dagje werken, dan een lang weekend vrij, 3 daagjes werken, lang weekend vrij en weer aan de bak zodat ik mijn dagen later in het jaar lekker op kan maken en volgende week de boel eens goed op orde kan maken op kantoor! Heerlijk, die dagen werken waarin iedereen vrij is :8: - joep - 22-12-2006 Nou, van harte - Kleine Jan - 22-12-2006 Zijn er nog meer mensen die met kerst "gewoon" moeten werken? #-o - Bocaloca - 22-12-2006 Kleine Jan Wrote:Zijn er nog meer mensen die met kerst "gewoon" moeten werken? #-o ![]() - goa - 22-12-2006 Kleine Jan Wrote:Zijn er nog meer mensen die met kerst "gewoon" moeten werken? #-o Hmmnnneee, ik ben tot 8 januari vrij ![]() - Gerben Zonderland - 22-12-2006 goa Wrote:Kleine Jan Wrote:Zijn er nog meer mensen die met kerst "gewoon" moeten werken? #-o idem dito met een sterretje (om maar in de kerstsferen te blijven....) En iedereen uiteraard een fijne kerst gewenst, m.u.v. de fans van Heracles en Sparta... :wink: - Winstonicus - 22-12-2006 Yo fijne feestdagen luitjes - Scumpie - 22-12-2006 Kleine Jan Wrote:Zijn er nog meer mensen die met kerst "gewoon" moeten werken? #-o Natuurlijk zijn die er :roll: - kuiper - 22-12-2006 Ik zit hier nu mijn laatste 2 uurtjes van dit jaar weg te werken. Straks met de collegaôs even een kerstmaal vieren en daarna met een klein geazelschap de kroeg in. Ik wens iedereen hierbij veel plezier en geluk in het nieuwe jaar!!!! - Kennedy - 22-12-2006 Ik wens ook alle Sloebers,******negers,tiefuslijers en Gloryhunters een prettige kerst en een spetterend 2007. - Mukkus - 22-12-2006 Kennedy Wrote:Ik wens ook alle Sloebers,******negers,tiefuslijers en Gloryhunters een prettige kerst en een spetterend 2007. Je vergeet de 'vieze teringhonden'. - Treesong - 23-12-2006 Een gezellig lichtfeest en een gezond nieuw jaar! Alvast. Zelf blijf ik tot eerste kerstdag thuis om me vriendin te vezorgen, daar ze de deur niet uitdurft vanwege d'r harses in de Telegraaf van vandaag :waf: - Kleine Jan - 23-12-2006 op welke pagina staat ze dan? - Treesong - 23-12-2006 Pagina Vrouw rechtsbovenaan : ![]() - Kleine Jan - 23-12-2006 Kittig jurkje, Tree... ik neem aan dat zo dit ook draagt tijdens het kerstniner? :razz: - Treesong - 23-12-2006 Dat gaat zoals elk jaar weer een drama worden #-o - Tripplexxx - 23-12-2006 Ik wens ook iedereen fijne kerstdagen. Mijn dienst op Eerste Kerstdag is vervallen :cry: , mag me weer op 1 januari melden..... :| - Ricochan - 23-12-2006 Zoals wesley sneijder zou zeggen; krijg allemaal maar de tyfus ! :wink: - FC Petr - 23-12-2006 Zoals Simon Cziommer zou zeggen: "Ich wunsch ein jeder ein gesellig weihnachtstassen und glücklich neujahr" - Gerben Zonderland - 23-12-2006 FC Petr Wrote:Zoals Simon Cziommer na een litertje Gluhwein zou zeggen: "Ich wunsch ein jeder ein gesellig weihnachtstassen und glücklich neujahr" - Guest - 23-12-2006 Dit jaar eindelijk eens vrij op beide kerstdagen ![]() Fijne dagen iedereen! En vreet en zuip maar raak ![]() - Jansoe - 24-12-2006 Denk nou niet: ik ben te min Mijn leven heeft geen zin Want de kerstklok luidt ook voor zoôn ei als jij Iedereen goede dagen gewenst en zoals Dre al zei: Vreet enzuip maar raak =P~ - Mac - 24-12-2006 jongens fijne dagen allemaal! - Bakke - 24-12-2006 Iedereen prettige kerstdagen en een gezond, gelukkig en gezegend 2007! Zelf ben ik gelukkig vrij met de kerstdagen, 2e kerstdag gaan we we traditioneel naar het Kerstgala in Alcazar, Puttershoek. Vorig jaar moest ik op Oudjaarsavond werken, deze keer is het Nieuwjaarsdag geworden... om half acht open ik de zaak :|. |