The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Vit - Ajax - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Vit - Ajax (/showthread.php?tid=1573) Pages:
1
2
|
Vit - Ajax - Ekslem - 22-12-2006 Sneijder speelt, desnoods met een spuit! Edit: Quote:Sneijder wil spelen tegen Vitesse - recreantb - 22-12-2006 ik hoop 0-5 - Ekslem - 22-12-2006 Ik wens u een mooie kerst en een gelukkig nieuwjaar Ik hou van rood, ik hou van wit, ik ben de Kerstman, ik ben Ajacied. - Fabian - 22-12-2006 Ekslem Wrote:Ik wens u een :lol: Kutactie van ons flutbestuur, maar goed. Ik hoop op een mooie overwinning (zoals meestal) maar eigenlijk verwacht ik een nederlaag. Zondag in ieder geval weer vroeg op, 12:30 f*k it :wink: - recreantb - 22-12-2006 Ekslem Wrote:Ik wens u een zo, meneer is gevoelig - Ekslem - 22-12-2006 Actually, het is een actie van jullie communicatiemanager om een familiegevoel te creeren onder de ajacieden. Uiteindlijke doel is om meer seizoenkaarten te verkopen. - recreantb - 22-12-2006 Ekslem Wrote:Actually, het is een actie van jullie communicatiemanager om een familiegevoel te creeren onder de ajacieden. Uiteindlijke doel is om meer seizoenkaarten te verkopen. It's All About The Benjamins - Kleine Jan - 22-12-2006 Hier kan Farfan nog een voorbeeld aan nemen :wink: - Fabian - 22-12-2006 Ekslem Wrote:Actually, het is een actie van jullie communicatiemanager om een familiegevoel te creeren onder de ajacieden. Uiteindlijke doel is om meer seizoenkaarten te verkopen. Weet ik, maar dan hoeft nog niet elke Ajacied de actie te 'steunen', sterker nog, het overgrote deel walgt van deze actie. Maar aan die al die verkoopzooi doe je toch geen reet. - Frits - 22-12-2006 Kleine Jan Wrote:Hier kan Farfan nog een voorbeeld aan nemen :wink: - Ekslem - 22-12-2006 Quote:De Mos laat basiselftal intact - Frits - 22-12-2006 Kleine Jan Wrote:Hier kan Farfan nog een voorbeeld aan nemen :wink: inderdaad - Ekslem - 24-12-2006 0-1 grygera (de Mul) Come on Huntelaar! - kuiper - 24-12-2006 0-2 De Mul - Ekslem - 24-12-2006 Waar blijft Huntelaar? - kuiper - 24-12-2006 Ekslem Wrote:0-1 grygera (de Mul) Al een aantal keren Grygera genomen, maar nu weer eens geswitcht naar Ogararu. - Ekslem - 24-12-2006 Inmiddels 2-2 :eeeek: Lazovic (pryor) en Junker (lazovic) - Guest - 24-12-2006 Yeah Yeah - Ekslem - 24-12-2006 Ajax met 10 man. Rood Gabri - Guest - 24-12-2006 3-2 Benson - Ekslem - 24-12-2006 Denk je na gister (geen Farfan) met Huntelaar als cappie het verschil te kunnen maken. Haalt die lul 0 punten - Gerben Zonderland - 24-12-2006 en 4-2 Hersi =D> - Ricochan - 24-12-2006 Ajaksssssssssssssss naksssssssssssssssssssssssss =D> - Genomico - 24-12-2006 - centre court - 24-12-2006 Die gaan lekker de kerstdagen in. - recreantb - 24-12-2006 hahahahahahahahaha - Ricochan - 24-12-2006 Vitesse klopt labiel Ajax na 2-0 achterstand 24/12/2006 14:31 Het ongeloof was na afloop van de gezichten van beide coaches af te lezen. Vitesse zette in de tweede helft het thuisduel met Ajax op zijn kop. De Arnhemmers poetsten een 2-0 achterstand weg en wonnen met 4-2 van de labiele Amsterdammers. Tot de 49ste minuut was er niets aan de hand voor Ajax. De ploeg van coach Henk ten Cate had in de eerste helft makkelijk afstand genomen van Vitesse via goals van Zdenek Grygera en Tom De Mul, en was in de 47ste minuut heel dicht bij de 0-3, toen Wesley Sneijder na een fraaie aanval op doel schoot. Harald Wapenaar redde echter en leidde daarmee onbewust de wederopstanding van zijn ploeg in. Twee minuten later zette Andewele Pryor goed door op de linkerflank, waarna hij Danko Lazovic vrij voor het doel vond. Van dichtbij tikte de Servische spits zijn dertiende goal binnen. Weer twee minuten later was het Lazovic die opnieuw Thomas Vermaelen te slim af was, Urby Emanuelson opzij zette en bij de tweede paal Mads Junker aanspeelde: 2-2. - centre court - 24-12-2006 Feyenoord met een dramatische 1e seizoenshelft maar liefst 3 hele punten achter op het geweldige, frisse, aanvallende, dominerende ajax. zo slecht gaat 't dan toch nog niet eens? :lol: waar zijn onze gloryhunterende vrienden uit 020 eigenlijk vandaag? normaal is adje altijd wel goed voor een wedstrijdverslagje. repect voor Fab.. hij was er tenminste weer, ondanks weer eens een 12.30 wedstrijd. hoe was 't in arnheim Fab? dak dicht? evert sprak op LdL over een uitzinnig Gelredome en een excellerende lazo #-o en pryor. - Fabian - 24-12-2006 Ricochan Wrote:Ajaksssssssssssssss naksssssssssssssssssssssssss =D> Vieze tyf*s nepsupporter, altijd grote praatjes, maar nooit bij je eigen cluppie aanwezig, jankebal ! Was drama, precies zoals ik al voorspeld had, een nederlaag. Wederom dik verdiend, 0-2 rust was leuk, alleen was Vitesse gewoon de betere en fellere ploeg. Vink floot weer als een drol zonder uiteinde, jammer dat hij ook niet kapt met fluiten ?! Vitesse had een pingel kunnen krijgen, maar nog erger was het aan Ajax's kant. Huntelaar wordt door 2 man naar beneden getrokken, overduidelijk, krijgt ie een vrije schop tegen... :eeeek: ! Maar goed, ook met al dit gezeik had je gewoonweg niet gewonnen. Arneppers zijn verder nog nepper dan nep, lekker op vlucht in eigen stadion omdat ze een Opa aanvielen en er hierna ineens 150 joden overal vandaan kwamen. Nog 2 wedstrijden tot aan 2007, ik gok dat we na deze 2 potten onder Feyenoord staan.. :roll: - centre court - 24-12-2006 Fabian Wrote:Ricochan Wrote:Ajaksssssssssssssss naksssssssssssssssssssssssss =D> wij krijgen 2e kerstdag psv in de kuip dus zo'n vaart zal 't wel niet lopen... |