The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
5 woorden per reply (aangezien ik me verveel) - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: 5 woorden per reply (aangezien ik me verveel) (/showthread.php?tid=1575) Pages:
1
2
|
5 woorden per reply (aangezien ik me verveel) - Ekslem - 22-12-2006 De Kerstman belde aan bij - Devlin - 22-12-2006 Ekslem om te vragen of - EJR - 22-12-2006 (dat moet vijf woorden zijn ipv zinnen?) Alfred Jodokus Kwak om hem - Ekslem - 22-12-2006 De Kerstman belde aan bij Ekslem om te vragen of Alfred Jodokus Kwak om hem heen een dansje wilde maken. EDIT: lijkt me handig om hele stuk te copy/paste-en - Devlin - 22-12-2006 De Kerstman belde aan bij Ekslem om te vragen of Alfred Jodokus Kwak om hem heen een dansje wilde maken. Ekslem leek verbaasd en vroeg - Mukkus - 22-12-2006 De Kerstman belde aan bij Ekslem om te vragen of Alfred Jodokus Kwak om hem heen een dansje wilde maken. Ekslem leek verbaasd en vroeg: "Ik heb een schrale anus - Ekslem - 22-12-2006 De Kerstman belde aan bij Ekslem om te vragen of Alfred Jodokus Kwak om hem heen een dansje wilde maken. Ekslem leek verbaasd en vroeg: "Ik heb een schrale anus of noem je dat een - Kleine Jan - 22-12-2006 pfff ik stop ermee... ik kom er niet tussen... - Bocaloca - 22-12-2006 De Kerstman belde aan bij Ekslem om te vragen of Alfred Jodokus Kwak om hem heen een dansje wilde maken. Ekslem leek verbaasd en vroeg: "Ik heb een schrale anus of noem je dat een klein lief mooi rood sterretje - Mukkus - 22-12-2006 De Kerstman belde aan bij Ekslem om te vragen of Alfred Jodokus Kwak om hem heen een dansje wilde maken. Ekslem leek verbaasd en vroeg: "Ik heb een schrale anus of noem je dat een klein lief mooi rood sterretje met een kerstkransje erin? De - Ekslem - 22-12-2006 De Kerstman belde aan bij Ekslem om te vragen of Alfred Jodokus Kwak om hem heen een dansje wilde maken. Ekslem leek verbaasd en vroeg: "Ik heb een schrale anus of noem je dat een klein lief mooi rood sterretje met een kerstkransje erin? De Kerstman met zijn stinkende snikkel - Mukkus - 22-12-2006 De Kerstman belde aan bij Ekslem om te vragen of Alfred Jodokus Kwak om hem heen een dansje wilde maken. Ekslem leek verbaasd en vroeg: "Ik heb een schrale anus of noem je dat een klein lief mooi rood sterretje met een kerstkransje erin? De Kerstman met zijn stinkende snikkel, Ad Wim's poep zit eraan, - Ekslem - 22-12-2006 De Kerstman belde aan bij Ekslem om te vragen of Alfred Jodokus Kwak om hem heen een dansje wilde maken. Ekslem leek verbaasd en vroeg: "Ik heb een schrale anus of noem je dat een klein lief mooi rood sterretje met een kerstkransje erin? De Kerstman met zijn stinkende snikkel, Ad Wim's poep zit eraan, antwoordde met een zachte stem - Mukkus - 22-12-2006 De Kerstman belde aan bij Ekslem om te vragen of Alfred Jodokus Kwak om hem heen een dansje wilde maken. Ekslem leek verbaasd en vroeg: "Ik heb een schrale anus of noem je dat een klein lief mooi rood sterretje met een kerstkransje erin?" De Kerstman met zijn stinkende snikkel, Ad Wim's poep zit eraan, antwoordde met een zachte stem: "He, pssssst, heh, Eklsem....neuken?" - Ekslem - 22-12-2006 De Kerstman belde aan bij Ekslem om te vragen of Alfred Jodokus Kwak om hem heen een dansje wilde maken. Ekslem leek verbaasd en vroeg: "Ik heb een schrale anus of noem je dat een klein lief mooi rood sterretje met een kerstkransje erin?" De Kerstman met zijn stinkende snikkel, Ad Wim's poep zit eraan, antwoordde met een zachte stem: "He, pssssst, heh, Eklsem....neuken?" Ekslem begon te glunderen van - Mukkus - 22-12-2006 De Kerstman belde aan bij Ekslem om te vragen of Alfred Jodokus Kwak om hem heen een dansje wilde maken. Ekslem leek verbaasd en vroeg: "Ik heb een schrale anus of noem je dat een klein lief mooi rood sterretje met een kerstkransje erin?" De Kerstman met zijn stinkende snikkel, Ad Wim's poep zit eraan, antwoordde met een zachte stem: "He, pssssst, heh, Eklsem....neuken?" Ekslem begon te glunderen van opwinding en bukte meteen om - Ekslem - 22-12-2006 De Kerstman belde aan bij Ekslem om te vragen of Alfred Jodokus Kwak om hem heen een dansje wilde maken. Ekslem leek verbaasd en vroeg: "Ik heb een schrale anus of noem je dat een klein lief mooi rood sterretje met een kerstkransje erin?" De Kerstman met zijn stinkende snikkel, Ad Wim's poep zit eraan, antwoordde met een zachte stem: "He, pssssst, heh, Eklsem....neuken?" Ekslem begon te glunderen van opwinding en bukte meteen om het gevallen kwartje van de - Kennedy - 22-12-2006 De Kerstman belde aan bij Ekslem om te vragen of Alfred Jodokus Kwak om hem heen een dansje wilde maken. Ekslem leek verbaasd en vroeg: "Ik heb een schrale anus of noem je dat een klein lief mooi rood sterretje met een kerstkransje erin?" De Kerstman met zijn stinkende snikkel, Ad Wim's poep zit eraan, antwoordde met een zachte stem: "He, pssssst, heh, Eklsem....neuken?" Ekslem begon te glunderen van opwinding en bukte meteen om de grote dildo van Stefan - Kennedy - 22-12-2006 Niet zo snel :8: - Mukkus - 22-12-2006 De Kerstman belde aan bij Ekslem om te vragen of Alfred Jodokus Kwak om hem heen een dansje wilde maken. Ekslem leek verbaasd en vroeg: "Ik heb een schrale anus of noem je dat een klein lief mooi rood sterretje met een kerstkransje erin?" De Kerstman met zijn stinkende snikkel, Ad Wim's poep zit eraan, antwoordde met een zachte stem: "He, pssssst, heh, Eklsem....neuken?" Ekslem begon te glunderen van opwinding en bukte meteen om het gevallen kwartje van de mannelijke hobbyhoer in zijn reet - Bocaloca - 22-12-2006 Wat een anale fixatie toch weer - Mukkus - 22-12-2006 Bocaloca Wrote:Wat een anale fixatie toch weer Dat zijn 6 woorden.... - Saartje - 22-12-2006 Mukkus Wrote:Bocaloca Wrote:Wat een anale fixatie toch weer Dit zijn er vier helaas... - Bocaloca - 22-12-2006 Samen wel 2 keer 5 - de nieuwe - 22-12-2006 De Kerstman belde aan bij Ekslem om te vragen of Alfred Jodokus Kwak om hem heen een dansje wilde maken. Ekslem leek verbaasd en vroeg: "Ik heb een schrale anus of noem je dat een klein lief mooi rood sterretje met een kerstkransje erin?" De Kerstman met zijn stinkende snikkel, Ad Wim's poep zit eraan, antwoordde met een zachte stem: "He, pssssst, heh, Eklsem....neuken?" Ekslem begon te glunderen van opwinding en bukte meteen om het gevallen kwartje van de mannelijke hobbyhoer in zijn reet nog eens op te schudden - Treesong - 22-12-2006 De Kerstman belde aan bij Ekslem om te vragen of Alfred Jodokus Kwak om hem heen een dansje wilde maken. Ekslem leek verbaasd en vroeg: "Ik heb een schrale anus of noem je dat een klein lief mooi rood sterretje met een kerstkransje erin?" De Kerstman met zijn stinkende snikkel, Ad Wim's poep zit eraan, antwoordde met een zachte stem: "He, pssssst, heh, Eklsem....neuken?" Ekslem begon te glunderen van opwinding en bukte meteen om het gevallen kwartje van de mannelijke hobbyhoer in zijn reet nog eens op te schudden, zodat de pruik van Geert - de nieuwe - 22-12-2006 De Kerstman belde aan bij Ekslem om te vragen of Alfred Jodokus Kwak om hem heen een dansje wilde maken. Ekslem leek verbaasd en vroeg: "Ik heb een schrale anus of noem je dat een klein lief mooi rood sterretje met een kerstkransje erin?" De Kerstman met zijn stinkende snikkel, Ad Wim's poep zit eraan, antwoordde met een zachte stem: "He, pssssst, heh, Eklsem....neuken?" Ekslem begon te glunderen van opwinding en bukte meteen om het gevallen kwartje van de mannelijke hobbyhoer in zijn reet nog eens op te schudden, zodat de pruik van Geert weer binnen zijn bereik kwam - Bor de Wolf - 22-12-2006 De Kerstman belde aan bij Ekslem om te vragen of Alfred Jodokus Kwak om hem heen een dansje wilde maken. Ekslem leek verbaasd en vroeg: "Ik heb een schrale anus of noem je dat een klein lief mooi rood sterretje met een kerstkransje erin?" De Kerstman met zijn stinkende snikkel, Ad Wim's poep zit eraan, antwoordde met een zachte stem: "He, pssssst, heh, Eklsem....neuken?" Ekslem begon te glunderen van opwinding en bukte meteen om het gevallen kwartje van de mannelijke hobbyhoer in zijn reet nog eens op te schudden, zodat de pruik van Geert weer binnen zijn bereik kwam. You know it is so! - Mukkus - 22-12-2006 :lol: - de nieuwe - 22-12-2006 De Kerstman belde aan bij Ekslem om te vragen of Alfred Jodokus Kwak om hem heen een dansje wilde maken. Ekslem leek verbaasd en vroeg: "Ik heb een schrale anus of noem je dat een klein lief mooi rood sterretje met een kerstkransje erin?" De Kerstman met zijn stinkende snikkel, Ad Wim's poep zit eraan, antwoordde met een zachte stem: "He, pssssst, heh, Eklsem....neuken?" Ekslem begon te glunderen van opwinding en bukte meteen om het gevallen kwartje van de mannelijke hobbyhoer in zijn reet nog eens op te schudden, zodat de pruik van Geert weer binnen zijn bereik kwam. You know it is so! Sprak Deniz lachend terwijl hij |