FTM Forum
W2 - Exc. - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: W2 - Exc. (/showthread.php?tid=1586)

W2 - Exc. - Ekslem - 26-12-2006

Volgens Derksen staat er meer op het spel dan alleen de 3 punten.

Quote:'Van Wijk gaat opstappen bij Willem II'
26 december 2006

Dennis van Wijk vertrekt nog dit jaar bij Willem II, verwacht Johan Derksen, de hoofdredacteur van Voetbal International. Volgens Derksen is de kans levensgroot dat Van Wijk, die afgelopen zomer overkwam van het Belgische Roeselare, zelf de handdoek in de ring zal werpen.

Van Wijk ligt zwaar onder vuur na een teleurstellend verlopen eerste helft van het seizoen, maar de clubleiding lijkt nog altijd veel vertrouwen in de oefenmeester te hebben. Volgens Derksen is het probleem echter dat het vertrouwen van Van Wijk in de spelersgroep niet zo groot meer is.

De thuiswedstrijdt tegen Excelsior, die dinsdagavond gespeeld wordt, zal volgens Derksen doorslaggevend worden voor de toekomst van Van Wijk.

- Ricochan - 26-12-2006

Lijkt me meer dan logisch als WII dit niet wint dat hij opstapt of ontslagen wordt.

Re: W2 - Exc. - Tripplexxx - 26-12-2006

Ekslem Wrote:Volgens Derksen staat er meer op het spel dan alleen de 3 punten.

Quote:'Van Wijk gaat opstappen bij Willem II'
26 december 2006

Dennis van Wijk vertrekt nog dit jaar bij Willem II, verwacht Johan Derksen, de hoofdredacteur van Voetbal International. Volgens Derksen is de kans levensgroot dat Van Wijk, die afgelopen zomer overkwam van het Belgische Roeselare, zelf de handdoek in de ring zal werpen.

Van Wijk ligt zwaar onder vuur na een teleurstellend verlopen eerste helft van het seizoen, maar de clubleiding lijkt nog altijd veel vertrouwen in de oefenmeester te hebben. Volgens Derksen is het probleem echter dat het vertrouwen van Van Wijk in de spelersgroep niet zo groot meer is.

De thuiswedstrijdt tegen Excelsior, die dinsdagavond gespeeld wordt, zal volgens Derksen doorslaggevend worden voor de toekomst van Van Wijk.

:eeeek:

- Mist - 26-12-2006

Quote:je mag geen berichten verwijderen waar op geantwoord is
Niet zo snel zijn joh Wink
Blijkbaar stond deze ineens bovenaan.

- Ricochan - 26-12-2006

Rare opstelling voor deze wedstrijd Idea

- centre court - 26-12-2006

0-1 Slory

- kuiper - 26-12-2006

centre court Wrote:0-1 Slory

Ik dacht dat hij dit jaar niet meer zou spelen wegens een blessure. Icon_question

kuiper Wrote:

Ik dacht dat hij dit jaar niet meer zou spelen wegens een blessure. Icon_question

voor de 2e keer dit seizoen is ie zo ineens terug van een blessure, zonder dat iemand dat wist.

- Ekslem - 26-12-2006

Ik heb het eerste kwartier nog gezien. Wat een drama dat Willem II, ongelooflijk!

Degraderen die gasten.

- Ricochan - 26-12-2006

centre court Wrote:
kuiper Wrote:

voor de 2e keer dit seizoen is ie zo ineens terug van een blessure, zonder dat iemand dat wist.

Voor de 2e keer wilden ze de tegenstander zand in de ogen strooien...

- Ekslem - 26-12-2006

1-1 Imschoot

- Ekslem - 26-12-2006

En de 2-1, weer door die Belg

- Ricochan - 26-12-2006

Gerechtigheid voor wat die exelsior wilde flikken met die sloery.

Ricochan Wrote:Gerechtigheid voor wat die exelsior wilde flikken met die sloery.

Icon_question

- Ricochan - 26-12-2006

esselcior dan?