The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
PSV-ADO - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: PSV-ADO (/showthread.php?tid=1612) Pages:
1
2
|
PSV-ADO - Sjaak - 29-12-2006 Heeft er nog iemand info omtrent de laatste trainingen van PSV, wel/geen Kluivert? - Ekslem - 29-12-2006 Koeman zou met farfan kone kluivert kunnen beginnen, maar ik verwacht eigenlijk van niet. Dat kluivert minuten krijgt lijkt me meer dan logisch! - gittermaster - 29-12-2006 Ik hoorde dat Pisvee Imschoot misschien wilde huren deze week - Peter - 29-12-2006 Ik hoorde dat PSV Aissati wil verhuren deze weken - Peter - 29-12-2006 Peter Wrote:Hoezo opeens 3-4-3 LL? Tegen Heracles en ADO was Kromkamp gewoon rechtshalf die zich bij counters liet terugzakken, maar zeker 80% van de tijd op de helft van de tegenstander te vinden was en veel voorzetten gaf vanaf de rechtsbuiten positie. ps. de dag voor de wedstrijd wordt ook altijd nog het perspraatje met Koeman geplaatst op PSV.nl en daaruit kun je meestal de opstelling ook wel opmaken. Even daarop wachten voor zekerheid dus. - Ricochan - 29-12-2006 mendez is iig al op vakantie.... - Kleine Jan - 29-12-2006 Peter Wrote:Ik hoorde dat PSV Aissati wil verhuren deze weken Dat zal FC Twente worden denk ik.... Quote:Transfercarrousel PSV op volle toeren - Lamme Lennie - 29-12-2006 Quote: Patrick Kluivert in basis tegen ADO - Kleine Jan - 29-12-2006 pfffff dit maakt het er niet makkelijker op zeg.... - Ekslem - 29-12-2006 Nou laat ik Snuivert zeker in mijn team staan =D> - Peter - 29-12-2006 Gomes Kromkamp, Alex, Salcido, Reiziger Afellay, Simons, Cocu Koné, Kluivert, Farfan Kromkamp en Afellay zullen echter een stuk aanvallender spelen dan zo op papier. - Ekslem - 29-12-2006 Is die televaag trouwens een beetje betrouwbaar? Zul je zien dat kluivert dadelijk gewoon op het bankie zit. - Ekslem - 29-12-2006 psv.nl bevestigt basisplaats kluivert. Hopend at ie dat uurtje wat ie mee mag doen wat puntjes op gaat leveren. Kone speelt, maar heeft lichte hamstring klachten, evenals Gomes. - Ricochan - 29-12-2006 Het is weer zo'n beetje de tijd dat kluiffie langdurig geblesseerd raakt, dus die neem ik zeker niet... - Peter - 29-12-2006 Kluivert speelt nooit 90 minuten, Koné heeft lichte klachten. Farfan gaat dus 90 minuten spelen. :8: - Tripplexxx - 29-12-2006 Peter Wrote:Kluivert speelt nooit 90 minuten, Koné heeft lichte klachten. Farfan gaat dus 90 minuten spelen. :8: Niemand neemt jou meer serieus met je PSV-adviezen :8: - Peter - 29-12-2006 Tripplexxx Wrote:Peter Wrote:Kluivert speelt nooit 90 minuten, Koné heeft lichte klachten. Farfan gaat dus 90 minuten spelen. :8: Hoeft ook niet ik stook de boel graag een beetje op. ![]() - Kleine Jan - 29-12-2006 Tripplexxx Wrote:Peter Wrote:Kluivert speelt nooit 90 minuten, Koné heeft lichte klachten. Farfan gaat dus 90 minuten spelen. :8: Ik neem Peter altijd wel serieus wat betreft zijn PSV-adviezen hoor... - Peter - 29-12-2006 ADO Den Haag mist ook Tininho tegen PSV vrijdag 29 december 2006, 17:58 uur Tininho: ook niet inzetbaar tegen PSVADO Den Haag wacht zaterdag nog een loodzware klus in Eindhoven tegen koploper PSV. De spelersgroep dunt ook verder uit. Trainer Lex Schoenmaker kan - naast de langdurig afwezigen - al niet beschikken over Pascal Bosschaart en Richard Knopper (die woensdag geblesseerd het veld af ging en enkele weken uit de roulatie is), maar daar is Tininho bij gekomen. Ook het meespelen van Michael Mols is niet zeker. De aanvaller ondervindt te veel hinder van een ribblessure. Een vooruitblik op het duel met trainer Lex Schoenmaker op Sportsignaal Voetbal Magazine via onderstaande 'link'. -- De laatste 8x PSV-ADO of ADO-PSV is ADO er maar 1x in geslaagd te scoren, toen wel meteen 2x. Nu is PSV sterker dan ooit en heeft ADO veel geblesseerden. Ik verwacht een 5-0, maar neem toch 2x PSV achterin. Dat lijkt mij 99% zeker 14 punten en aangezien alle 10 de veldspelers van PSV scorend vermogen hebben waag ik me er niet aan wie al die goals gaat maken. Waarschijnlijk komen 2 of 3 middenvelders/aanvallers ook wel aan die 7 punten, maar wie? :| - de nieuwe - 29-12-2006 Appelvlaai! - v.v. Boom - 29-12-2006 Da Costa doet dus nog steeds niet mee? - de nieuwe - 29-12-2006 klopt - EJR - 30-12-2006 Er hangt een verrassing in de lucht... :8: - Kleine Jan - 30-12-2006 EJR Wrote:Er hangt een verrassing in de lucht... :8: Ik had inderdaad ook niet verwacht dat het zou gaan regenen.... - Treesong - 30-12-2006 Farfan die niet speelt vinnik geen verrassing meer - Tripplexxx - 30-12-2006 Treesong Wrote:Farfan die niet speelt vinnik geen verrassing meer Ronald Koeman start vanavond in de competitiewedstrijd tegen ADO Den Haag met Jefferson Farfán, Arouna Koné én Patrick Kluivert in de basis. Heurelho Gomes zal ook de laatste wedstrijd van het jaar het doel verdedigen. Jelle de Bock Ten opzichte van de wedstrijd tegen Feyenoord is het elftal dus maar op één plaats gewijzigd, Kluivert speelt in plaats van Jason Culina. Verder één opvallende naam in de selectie, de jonge verdediger Jelle de Bock neemt plaats op de reservebank. Opstelling PSV: Gomes, Kromkamp, Alex, Salcido, Reiziger, Simons, Cocu, Afellay, Kluivert, Koné en Farfán. Wissels: Moens, Culina, Aissati, Addo, Tardelli, De Bock en Beerens. Opstelling ADO Den Haag: Swinkels, Vreven, Saavedra, Bodde, Delorge, Mols, Kolk, Bunjevcevic, Kum, Verhoek en Rankovic. Wissels: Wagenaar, De Vries, Rijaard, Bakkati, Schwiebbe en Koster. - Kleine Jan - 30-12-2006 EJR Wrote:Er hangt een verrassing in de lucht... :8: Quote:Verder één opvallende naam in de selectie, de jonge verdediger Jelle de Bock neemt plaats op de reservebank. hoe wist je dat?? - Ricochan - 30-12-2006 0-1 mols ? - de nieuwe - 30-12-2006 Ricochan Wrote:0-1 mols ?[-X - Ricochan - 30-12-2006 de nieuwe Wrote:Ricochan Wrote:0-1 mols ?[-X tegen de betere ploegen wil ADO nog wel eens flitsend van start gaan.... |