The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
PSV - Hee - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: PSV - Hee (/showthread.php?tid=1664) |
PSV - Hee - Ekslem - 14-01-2007 Väyrynen, Mendez en De Jong geblesseerd [wijzig] Edison Mendez, Mika Väyrynen en John de Jong komen zaterdag vrijwel zeker niet in actie tegen Heerenveen. John de Jong kreeg tijdens het trainingskamp in het Spaanse La Manga last van een spierblessure, terwijl de hamstringkwetsuur van Väyrynen weer opspeelde. Mendez heeft nog steeds last van zijn lies. - Peter - 14-01-2007 Eindelijk een pot waarin Alves niet gaat scoren. ![]() Na deze pot Roda JC uit en AZ thuis.. belangrijk dus dat PSV goed van start gaat met een goede zege. Volgens mij is Koné trouwens ook nog niet 100% fit, had weer last van zn voet gekregen in Spanje las ik ergens. - Ekslem - 14-01-2007 Vandaag trouwens met 2-0 op de ballen gehad van Fc Koln. Als het nergens om gaat is PSv vaak kut met peren. Laten we hopen dat het geen voorteken is voor een klote start! - Peter - 14-01-2007 Ekslem Wrote:Vandaag trouwens met 2-0 op de ballen gehad van Fc Koln. Als het nergens om gaat is PSv vaak kut met peren. Laten we hopen dat het geen voorteken is voor een klote start! Ajax verloor met 3-1 van hun eigen sattelietclub Cape Town, dus als het voor beiden een voorteken is, wordt AZ alsnog kampioen. :wink: - FC Petr - 14-01-2007 Duidelijk een potje voor Alves. ![]() - Ekslem - 14-01-2007 FC Petr Wrote:Duidelijk een potje voor Alves. Potje bier na de wedstrijd kan ie krijgen :razz: - Ricochan - 14-01-2007 FC Petr Wrote:Duidelijk een potje voor Alves. Dan wordt het 2-1...niks aan het handje... - Peter - 15-01-2007 Reiziger is blessee en Koeman laat hem een weekje rusten, dat u het vast weet. Da Costa is wel weer fit, lijkt zeker van zn plek, maar Alcides is ook gearriveerd in het Eindhovense en je weet niet of dat per direct concurrentie blijkt te zijn. - FC Petr - 15-01-2007 Het is überhaupt zonde om een PSV verdediger op te stellen. - Ricochan - 15-01-2007 FC Petr Wrote:Het is überhaupt zonde om een PSV verdediger op te stellen. ja want die hebben al zoveel punten opgeleverd dit seizoen :| - Peter - 15-01-2007 Ricochan Wrote:FC Petr Wrote:Het is überhaupt zonde om een PSV verdediger op te stellen. Precies, ze hebben er dit seizoen al 7 tegen gehad en nu spelen ze thuis tegen een subtopper, een zeer gewaarde gok! Want Heerenveen heeft Alves en die is zo goed dat hij er tegenover Alex en Gomes 2 maakt. Toch stel ik er 2 op, want het wordt een kleine 1-0 of 2-0 zege waardoor de spitsen te duur zijn. =D> EDIT: lees net op VI dat Hansson wrs nog niet fit is voor PSV en dat Zuiverloon geschorst is. Misschien toch maar Kluivert erin tegen die pannekoekenachterhoede dan. - Ricochan - 15-01-2007 Ik heb nu al weken 2 psv verdedigers staan en sinsdien gaat het crescendo, dus die blijven erin staan. - Peter - 15-01-2007 Ricochan Wrote:Ik heb nu al weken 2 psv verdedigers staan en sinsdien gaat het crescendo, dus die blijven erin staan. Als je in alle rondes 2x PSV achterin hebt gehad waarvan 1 © sta ja sowieso hooggenoteerd op dit moment. Tijdens de enige nederlaag was CM nog niet begonnen en verder heeft je altijd punten opgeleverd, meestal 21. :8: - FC Petr - 15-01-2007 Ik heb jullie gewaarschuwd. [-( Hup Alves!!! - Treesong - 15-01-2007 Wanneer heeft Heerenveen voor het laatst in Eindhoven gewonnen? Da's ook al weer 7 jaar terug of zo... :| - FC Petr - 15-01-2007 Treesong Wrote:Wanneer heeft Heerenveen voor het laatst in Eindhoven gewonnen? Da's ook al weer 7 jaar terug of zo... :| Toen hadden ze nog geen Alves. Misschien heb ik een beetje teveel respect voor deze speler, maar wat wil je.... :roll: - Treesong - 15-01-2007 FC Petr Wrote:Treesong Wrote:Wanneer heeft Heerenveen voor het laatst in Eindhoven gewonnen? Da's ook al weer 7 jaar terug of zo... :| Ik wil vanmiddag op het vliegtuig stappen naar een tropies eiland :8: - Ricochan - 15-01-2007 Peter Wrote:Ricochan Wrote:Ik heb nu al weken 2 psv verdedigers staan en sinsdien gaat het crescendo, dus die blijven erin staan. PSV bedankt ! :razz: - Peter - 15-01-2007 Treesong Wrote:Wanneer heeft Heerenveen voor het laatst in Eindhoven gewonnen? Da's ook al weer 7 jaar terug of zo... :| PSV heeft uit tegen Heerenveen een beter record dan thuis tegen de Friezen. :!: Quote:PSV speelde in totaal 16 thuisduels in competitieverband tegen de Friezen. Er werden 11 duels gewonnen, 1 gelijkgespeeld en maar liefst 4 gingen er verloren. Heerenveen is één van de weinige clubs in het betaalde voetbal waartegen PSV op verplaatsing een beter track-record heeft dan thuis. Vooral eind jaren 90 weten de Friezen nog wel eens verrassend drie punten te pakken in Eindhoven. - Ricochan - 15-01-2007 Peter Wrote:Treesong Wrote:Wanneer heeft Heerenveen voor het laatst in Eindhoven gewonnen? Da's ook al weer 7 jaar terug of zo... :| Kan dus nog een link potje worden, maar ik houd het op 2-1. - de nieuwe - 15-01-2007 Ricochan Wrote:Das dan toch ook al weer een jaar of 10 geleden. Ik waag het er op, hup PSV !Peter Wrote:Treesong Wrote:Wanneer heeft Heerenveen voor het laatst in Eindhoven gewonnen? Da's ook al weer 7 jaar terug of zo... :| - FC Petr - 15-01-2007 Treesong Wrote:FC Petr Wrote:Treesong Wrote:Wanneer heeft Heerenveen voor het laatst in Eindhoven gewonnen? Da's ook al weer 7 jaar terug of zo... :| Sloeber - de nieuwe - 16-01-2007 Niet dat iemand deze ronde Heerenveen zal nemen , maar toch : Quote:Paul Bosvelt zal tijdens de aankomende competitieduels gewoon weer in de basis starten van SC Heerenveen. Dit heeft trainer Gert-Jan Verbeek vandaag laten weten tegenover de Leeuwarder Courant. - FC Petr - 16-01-2007 de nieuwe Wrote:Niet dat iemand deze ronde Heerenveen zal nemen , maar toch : ![]() - de nieuwe - 17-01-2007 FC Petr Wrote:jokkebrok :razz: - de nieuwe - 17-01-2007 Peter Wrote:Reiziger is blessee en Koeman laat hem een weekje rusten, dat u het vast weet. Da Costa is wel weer fit, lijkt zeker van zn plek, maar Alcides is ook gearriveerd in het Eindhovense en je weet niet of dat per direct concurrentie blijkt te zijn.Ik vraag me ook wel af hoe de PSV verdediging er uit kan komen zien. Kromkamp en Alex lijken me zeker, maar voor de overige 2 plekken zijn er in ieder geval: Salcido, Alcides, DaCosta. Wanneer die laatste fit is, wie zal er dan buiten de boot vallen :-k - Ekslem - 17-01-2007 Alcides zal niet meteen starten denk ik! - de nieuwe - 17-01-2007 Is DaCosta al fit genoeg om te starten ? Want dan zal Alcides er wel naast zitten, ja. - Ekslem - 17-01-2007 de nieuwe Wrote:Is DaCosta al fit genoeg om te starten ? Want dan zal Alcides er wel naast zitten, ja. Ik geloof t wel, heb hem er iig instaan! - de nieuwe - 17-01-2007 Ekslem Wrote:Hmmm, dat biedt budgettair wel meer mogelijkheden t.o.v. Kromkamp of Alex....(hoewel ik die beide graag wil...).....Twijfel alom dus......de nieuwe Wrote:Is DaCosta al fit genoeg om te starten ? Want dan zal Alcides er wel naast zitten, ja. |