The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
ADO-AZ - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: ADO-AZ (/showthread.php?tid=1680) |
ADO-AZ - Sjaak - 17-01-2007 AZ vind ik de lastigste ploeg om spelers van op te stellen volgens mij zijn Sinoh, Jaliens, Opdam, De Cler, Koef en Shota de enige zekerheidjes. Iemand andere ideeen? - Frits - 17-01-2007 sinouh... bron?? mols speelt niet iig dus wil een az er - Tripplexxx - 17-01-2007 Frits Wrote:sinouh... bron?? Ik zie ADO zonder Mols ook minimaal gelijkspelen tegen AZ. :wink: - Frits - 18-01-2007 Sinouh weer fit; Didulica langer uit roulatie ALKMAAR- Het is geen goed teken wanneer een trainer een apart lijstje moet gaan pakken wanneer de blessures ter sprake komen, maar helaas was dit vrijdagmiddag wel het geval toen Louis van Gaal tijdens zijn laatste perspraatje van 2006 de stand van zaken doornam. Het goede nieuws: Khalid Sinouh is weer fit. Het slechte nieuws: Joey Didulica nog twee maanden aan de kant. dit was 30-12-2006 dus neem aan dat ie gewoon speelt ![]() - Frits - 18-01-2007 Tripplexxx Wrote:Frits Wrote:sinouh... bron?? misschien speelt hoogendorp wel in de spits ipv mols - Ricochan - 18-01-2007 Frits Wrote:Tripplexxx Wrote:Frits Wrote:sinouh... bron?? en als die niet komt dan mag de vries eens een keer 90 minuten spelen en zijn kunsten vertonen... - Ekslem - 18-01-2007 Quote:Dembélé mist duel tegen ADO Den Haag - Ad Wim - 18-01-2007 Mooi, Koef dus zeker in de basis. - Tripplexxx - 18-01-2007 Quote:Van Gaal gaat meer zekerheid inbouwen bij AZ Van Gaal gaat dus met een ander verdedigingsduo beginnen tegen ADO, dat lijkt me duidelijk. - Sjaak - 18-01-2007 Mooi dan staat Mendes da Silva in ieder geval op het middenveld!! Ik neem aan dat hij zijn beste verdediger/middenvelder niet aan de kant houdt tot half februari omdat hij dan voor een UEFA cup wedstrijd geschorst is. - FC Petr - 18-01-2007 Inderdaad, meer kans op een doelpunt. ![]() - Lamme Lennie - 18-01-2007 Nou, laten we het hopen [-o< - waf - 18-01-2007 het zal toch godverredomme wel dat die kut opdam speelt zeker... :letitallout: - FC Petr - 18-01-2007 Mwah.....is Opdam een optie op het middenveld, neuh ôk geloof het niet. ![]() - EJR - 19-01-2007 waf Wrote:het zal toch godverredomme wel dat die kut opdam speelt zeker... :letitallout: Wees nah maar blij dat ie niet speelt morgen. :wink: - kooltje - 19-01-2007 dembele ziek, speelt niet. - Lamme Lennie - 19-01-2007 kooltje Wrote:dembele ziek, speelt niet. Bron? - Ekslem - 19-01-2007 kooltje Wrote:dembele ziek, speelt niet. Meen je? :eeeek: - Ad Wim - 19-01-2007 kooltje Wrote:dembele ziek, speelt niet.SP grote winnaar verkiezingen! - Ekslem - 19-01-2007 Ad Wim Wrote:kooltje Wrote:dembele ziek, speelt niet.SP grote winnaar verkiezingen! Spuit 11 zegt wa :lol: - Vret Mien Gras - 19-01-2007 Dembele is inderdaad ziek; ADO Den Haag zal morgen aantreden zonder Michael Mols in de basis. De spits kampt met een peesklacht aan de buitenkant van zijn rechterknie. Naast Mols kan Schoenmaker ook geen beroep doen op Bosschaart, Knopper, Kum en Postma. AZ zal morgen niet kunnen beschikken over Dembele. De Belgische spits is net hersteld van een griep en is nog niet fit genoeg om te spelen. - Vret Mien Gras - 19-01-2007 Een AZ supporter op een AZ forum :lol: Quote:Ik vraag me af hoe het veld is in Den Haag niet dat we straks bij het stadion staan en te horen krijgen dat het niet door gaat. - Kleine Jan - 19-01-2007 Hier in Den Haag is vandaag nog geen druppel gevallen.... en de zon schijnt, dus dat water op dat veld verdampt wel! :8: - Scumpie - 19-01-2007 Scumpie gaat vanavond in het Zuiderpark eens kijken of deze wedstrijd net zo spectaculair wordt als die in Alkmaar. Maar ik heb er weinig vertrouwen in, aangezien ALLE vrijdagavondwedstrijden garant staan voor een powernapje van ongeveer de wedstrijdduur. - Ricochan - 19-01-2007 Van Gaal heeft nog een appeltje met lex te schillen door iets wat eerder is voorgevallen, dus dat zal iig een leuke persconferentie worden na aflloop ... - waf - 19-01-2007 Vret Mien Gras Wrote:Dembele is inderdaad ziek; opdam in de spits! - Ad Wim - 19-01-2007 Scumpie Wrote:Scumpie gaat vanavond in het Zuiderpark eens kijken of deze wedstrijd net zo spectaculair wordt als die in Alkmaar.Maar dat komt omdat de top 3/4 nooit op vrijdag speelt. Vanavond wordt het gewoon een vermakelijk 0-4. Az heeft wel wat goed te maken na die ellende voor de winterstop. - Peter - 19-01-2007 Barry op de bank, David op het middenveld: Opstelling K - Robert Zwinkels V - Stijn Vreven V - Alberto Saavedra M - Ferrie Bodde M - Laurent Delorge V - Tininho A - Santi Kolk V - Goran Bunjevcevic A - Wesley Verhoek A - Mark de Vries M - Aleksandar Rankovic K - Khalid Sinouh V - Kew Jaliens V - Gijs Luirink V - Tim de Cler A - Shota Arveladze M - Maarten Martens M - Rogier Molhoek A - Danny Koevermans M - Demy de Zeeuw V - Grétar Steinsson M - David Mendes da Silva Opdam dus de komende maand op de bank omdat hij 1 potje UEFA Cup geschorst is. :razz: - Dre - 19-01-2007 Klote VAN GAAL :letitallout: - Ad Wim - 19-01-2007 Jezus, wat een pech. Koevermans neemt normaal de penalties maar die had nu verzorging nodig dus neemt Mendes hem :| |