The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Plaats hier je pareltje - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17) +---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18) +---- Thread: Plaats hier je pareltje (/showthread.php?tid=1688) Pages:
1
2
|
Plaats hier je pareltje - gittermaster - 19-01-2007 Iedereen heeft wel een favoriete speler. Een goddelijke, of juist een 17-jarige toptrainnee. Plaats hier je pareltje, ik ben benieuwd naar jullie pareltjes en ben ook benieuwd of we daar een mooi team van zouden kunnen maken. Mijne is denk ik bij een hoop wel bekend. Urbain Pradeau (95230775) 20 jaar, redelijk in vorm, gezond Ik spreek Français! Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: France Total Skill Index (TSI): 30 200 Loon: 8 568 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: gittermaster Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: uitstekend Passen: uitstekend Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: waardeloos Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht - Herman2608 - 19-01-2007 Udo Haeseler (97294058) 20 jaar, goed in vorm, gezond Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is. Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider. Specialiteit: Snel Nationaliteit: Deutschland Total Skill Index (TSI): 39 520 Loon: 10 800 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Dublin Bay Packers Waarschuwingen: 1 Fysiek: fit Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: redelijk Vleugelspel: bovennatuurlijk Verdedigen: matig Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak Mijn pareltje zit diicht tegen reusachtig aan. Daarna moet nog 1 nivotje omhoog in passen (of twee). En dan op de TL ![]() - Legion - 19-01-2007 Ik heb een trainingspareltje en een basispareltje. Ik kan niet kiezen - Dre - 19-01-2007 Op het moment is dat deze: Vladislav Martyshkin TSI = 21 030, 22 jaar, goed in vorm Heeft slecht ervaring en is een matig leider Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: uitmuntend Passen: slecht Vleugelspel: briljant Verdedigen: slecht Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht - Box Brother - 19-01-2007 Chris Gruythuizen (127372563) 18 jaar, goed in vorm, gezond Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is. Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider. Specialiteit: Technisch Nationaliteit: flag Nederland Total Skill Index (TSI): 8 590 Loon: 1 940 ââ¬/week Eigenaar: Brothers' Bandits Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: uitmuntend Passen: matig Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk Scoren: zwak Spelhervatting: slecht - gittermaster - 19-01-2007 Legion Wrote:Ik heb een trainingspareltje en een basispareltje. Ik kan niet kiezen kies, kies, kies... @Box: Bij jou had ik eigenlijk Wouter verwacht... ![]() - Legion - 19-01-2007 Arco Kuiper (22038844) 27 jaar, redelijk in vorm, gezond Ik spreek Nederlands! Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is. Hij heeft uitstekend ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 150 350 Loon: 81 700 ââ¬/week Eigenaar: UefaCupWinners2002 Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: mythisch Passen: uitstekend Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig Doelpunten in carrière: 32 Hattricks in carrière: 1 Competitiedoelpunten dit seizoen: 2 Bekerdoelpunten dit seizoen: 3 - Vietjes - 19-01-2007 Tsja, m ijn pareltjes worden met regelmaat met dikke winst verkocht. Dan wordt het toch een nieuwe toptrainee. Juan Ernesto Vásquez (142842847) 17 jaar, goed in vorm, gezond Een gemeen persoon die opvliegend en oprecht is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider. Specialiteit: Krachtig Nationaliteit: Bolivia Total Skill Index (TSI): 3 750 Loon: 984 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: The ButtKickers Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: goed Vleugelspel: formidabel Verdedigen: slecht Scoren: slecht Spelhervatting: zwak Doelpunten in carrière: 3 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 3 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 - Mac - 19-01-2007 Dick Waelemans (55002817) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.] 23 jaar, goed in vorm, gezond Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is. Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider. Specialiteit: Koppen Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 111 040 Loon: 117 360 ââ¬/week Eigenaar: SkandalouZ Scoring Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: redelijk Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: matig Scoren: magisch Spelhervatting: goed - Box Brother - 19-01-2007 gittermaster Wrote:Legion Wrote:Ik heb een trainingspareltje en een basispareltje. Ik kan niet kiezen Is wel een icoon binnen de club maar niet het pareltje in de selectie ![]() Mocht Chris de U20 niet halen wordt Wouter weer de parel. Neemt overigens niet weg dat Wouter met zijn 20 en uitmuntend PM, met uitstekend conditie, een degelijke speler is. - Depor - 19-01-2007 Dit is mijn pareltje ![]() - gittermaster - 19-01-2007 :lol: - Devlin - 19-01-2007 Quote:Radoslav Petkov +9,5 positiespel & +7 passen - Forever - 19-01-2007 Kazsimir Spruijt (58898377) 1 23 jaar, matig in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel trainen Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is. Zijn ervaring is redelijk en zijn leiderschap rampzalig. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 16 810 Loon: 19 440 ââ¬/week Manager: Haastige Spoed Waarschuwingen: 0 Gezondheid: 1 weken geblesseerd Conditie: slecht Keepen: rampzalig Spelmaken: waardeloos Passen: matig Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: wereldklasse Doelpunten in carrière: 73 Hattricks in carrière: 8 Competitiedoelpunten dit seizoen: 1 Bekerdoelpunten dit seizoen: 12 En dan nog aardig wat assists in combinatie met kop-events - Birger - 19-01-2007 Zito Van den Heuvel TSI = 31 710, 20 jaar, redelijk in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: wereldklasse Passen: redelijk Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig Scoren: zwak Spelhervatting: matig Is een eigen YP, dus is altijd wel leuk :razz: - Mukkus - 19-01-2007 Pareltje? Bij mij in mijn team alleen nog wat doffe kraaltjes. - Sjeffer - 19-01-2007 Mmh... mijn beide pareltjes van de afgelopen seizoenen zijn net een maand of twee geleden verkocht. De nieuwe lichting is 17/18 jaar oud en moet nog groeien. Daarom in dit topic maar even mijn favoriete spits: vanwege zijn vele voordelen zeer moeilijk te vervangen. Gelukkig maakt hij zondag weer zijn rentree na een blessure! Martin Stjärnblom (16350023) 28 jaar, goed in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel spelen Een controversieel persoon die kalm en oprecht is. Hij heeft uitstekend ervaring en is een waardeloos leider. Specialiteit: Koppen Nationaliteit: Sverige Total Skill Index (TSI): 10 110 Loon: 6 096 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Sjeffer Utd Waarschuwingen: 0 Fysiek: licht geblesseerd Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: matig Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos Scoren: briljant Spelhervatting: goddelijk Doelpunten in carrière: 142 Hattricks in carrière: 16 Competitiedoelpunten dit seizoen: 7 Bekerdoelpunten dit seizoen: 3 - Vietjes - 19-01-2007 Mukkus Wrote:Pareltje? Bij mij in mijn team alleen nog wat doffe kraaltjes. Moeten ze misschien eens wat beter hun best doen zou "De Klop" zeggen. :wink: - Nr. 12 - 19-01-2007 Bij mij is het Juri Burks Niet van wege zijn stats maar omdat hij mijn Chivu is. Want hij heeft vorig seizoen twee belangrijke doelpunten gescoord in de laatste minuten. Waardoor ik nog steeds in de 7de speel. En in totaal heeft hij vier belankrijke winst partijen binnen gehaald met zijn doepunten. Terwijl hij CV is. Hij mag binnenkort in het tweede gaan ballen, zodra ik nieuwe briljant CV vind. Dan kan een andere clubicoon met pensioen. Quote:Juri "Chivu" Burks (81826809) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.] - Bakke - 19-01-2007 Tsja... wat een opgave ![]() Quote:Colin Bevan (65928625) Verder is Valentijn Stringa, die meer dan 10 seizoenen voor HIF speelde en enkele weken geleden tot de Eregalerij toetrad ook een soort van 'parel', en natuurlijk mijn oude YP Coen Kielman die U20-keeper van Nederland werd. Maar Bevan, dat is de échte parel ![]() Re: Plaats hier je pareltje - gittermaster - 23-01-2009 hoe staat t nu met de pareltjes, deze 2 zijn wel mijn schatjes denk ik. Vesa Pihkala (A) (89810080) 26 jaar en 97 dagen, volgende verjaardag: 07-02-2009 matig in vorm, conditie goed Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is. Hij heeft uitmuntend ervaring en is een zwak leider. Eigenaar: gittermaster (sinds 18-06-2008) Total Skill Index (TSI): 63 090 Loon: 30 216 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Waarschuwingen: 2 Fysiek: fit Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: uitstekend Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: briljant Alonso Melgar (CM) (139629385) 26 jaar en 11 dagen, volgende verjaardag: 04-05-2009 goed in vorm, conditie goed Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is. Hij heeft matig ervaring en is een zwak leider. Eigenaar: gittermaster (sinds 13-10-2008) Total Skill Index (TSI): 54 470 Loon: 26 196 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Waarschuwingen: 2 Fysiek: fit Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: bovennatuurlijk Passen: uitstekend Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos Scoren: matig Spelhervatting: wonderbaarlijk Re: Plaats hier je pareltje - Bakke - 23-01-2009 Quote:9. Onofre Paramos en Quote:17. Tünay Fatih vind ik hele fijne pareltjes ![]() Re: Plaats hier je pareltje - Ad Wim - 23-01-2009 Dit zijn die van mij: Quote:Zsombor ÃÂcs Quote:Friedrich Widhalm Quote:Erling Tetlie Quote:Philip Ripp Re: Plaats hier je pareltje - Mukkus - 23-01-2009 Mijn hele team bestaat uit pareltjes! Re: Plaats hier je pareltje - Bocaloca - 23-01-2009 9. David Richey TSI = 1 500, 17 jaar en 33 dagen. Is redelijk in vorm, zijn conditie is matig. Keepen: rampzalig Verdedigen: waardeloos Spelmaken: waardeloos Vleugelspel: matig Passen: matig Scoren: uitstekend Spelhervatten: zwak 10. Lukas Wegner TSI = 1 660, 17 jaar en 13 dagen. Is redelijk in vorm, zijn conditie is matig. [Koppen] Keepen: rampzalig Verdedigen: matig Spelmaken: waardeloos Vleugelspel: matig Passen: redelijk Scoren: goed Spelhervatten: waardeloos 11. Aarne Janhonen TSI = 2 200, 17 jaar en 12 dagen. Is redelijk in vorm, zijn conditie is matig. Keepen: rampzalig Verdedigen: zwak Spelmaken: matig Vleugelspel: redelijk Passen: matig Scoren: goed Spelhervatten: waardeloos 13. Miika Snäck TSI = 2 070, 17 jaar en 10 dagen. Is redelijk in vorm, zijn conditie is matig. [Snelheid] Keepen: rampzalig Verdedigen: redelijk Spelmaken: zwak Vleugelspel: matig Passen: redelijk Scoren: goed Spelhervatten: slecht 14. Gaizka Zarza Ramos TSI = 2 430, 17 jaar en 76 dagen. Is redelijk in vorm, zijn conditie is matig. [Koppen] Keepen: rampzalig Verdedigen: zwak Spelmaken: slecht Vleugelspel: matig Passen: matig Scoren: uitstekend Spelhervatten: waardeloos Lastig lastig, heb er 5 \ ![]() Re: Plaats hier je pareltje - Ad Wim - 23-01-2009 Zie dat mijn pareltjes niet eens zoveel verschillen van veel hoger spelende teams :razz: Re: - Sjeffer - 23-01-2009 Sjeffer Wrote:Mmh... mijn beide pareltjes van de afgelopen seizoenen zijn net een maand of twee geleden verkocht. De nieuwe lichting is 17/18 jaar oud en moet nog groeien. Geinig, de 'nieuwe lichting' waar ik het over heb is inmiddels 24/25 jaar. Mijn twee wingers zijn nog over, Lokhorst is uit de eigen jeugd. Marten Lokhorst (VL) (137511633) 25 jaar en 12 dagen, volgende verjaardag: 03-05-2009 goed in vorm, conditie uitstekend Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is. Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider. Eigenaar: Sjeffer Utd (sinds 29-10-2006) Total Skill Index (TSI): 75 050 Loon: 21 150 ââ¬/week Waarschuwingen: 0 Fysiek: Geblesseerd, maar inzetbaar Huidige vaardigheden Keepen: rampzalig Verdedigen: slecht Positiespel: briljant Vleugelspel: reusachtig Passen: zwak Scoren: redelijk Spelhervatting: uitmuntend 11. Erben Zadelhof (VL) (142807886) 24 jaar en 47 dagen, volgende verjaardag: 29-03-2009 redelijk in vorm, conditie uitstekend Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is. Hij heeft zwak ervaring en is een redelijk leider. Eigenaar: Sjeffer Utd (sinds 06-12-2006) Total Skill Index (TSI): 77 580 Loon: 22 850 ââ¬/week Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Specialiteit: Koppen Huidige vaardigheden Keepen: rampzalig Verdedigen: slecht Positiespel: briljant Vleugelspel: reusachtig Passen: slecht Scoren: zwak Spelhervatting: briljant Re: Plaats hier je pareltje - Bocaloca - 24-01-2009 Ad Wim Wrote:Zie dat mijn pareltjes niet eens zoveel verschillen van veel hoger spelende teams :razz: Oh Ad wat ben je goed Re: Plaats hier je pareltje - Ad Wim - 24-01-2009 ![]() Re: Plaats hier je pareltje - gittermaster - 24-01-2009 ad, kan je nin blessure topic je laatste post verwijderen? proberen m zo schoon mogelijk te houden. thx |