![]() |
YP 21/1 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: YP 21/1 (/showthread.php?tid=1694) |
YP 21/1 - Sjeffer - 21-01-2007 Zowaar weer eens iets aardigs: Giancarlo Hofwijks TSI = 550, 18 jaar, redelijk in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig Positiespel: goed Passen: zwak Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos Giancarlo mag vanavond hopen dat er iemand met een blessure uitvalt, dan train ik hem zelf even door. Maar waarschijnlijk gaat ie meteen voor niks de TL op. - Bocaloca - 21-01-2007 17 jaar redelijk verdedigen , gaap - Antidote - 21-01-2007 Terence Goedee TSI = 470, 17 jaar, redelijk in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: matig Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak Scoren: slecht Spelhervatting: matig Toch weer een leuke verkoopbare speler. Zolang ze geld in het laatje brengen ben ik tevreden. - Dre - 21-01-2007 Troep. Weer 1 met koppen maar dat is dan weer alles meegezegd. Mag buiten spelen in de afvalbak. - Herman2608 - 21-01-2007 19 jaar. 10 tsi. Doeeeiiiiiii - Forever - 21-01-2007 Wieger Holdorp (148538645) 18 jaar, redelijk in vorm, gezond Een populair persoon die temperamentvol en oneerlijk is. Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap waardeloos. Specialiteit: Technisch Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 1 810 Loon: 860 ââ¬/week Manager: Haastige Spoed Waarschuwingen: 0 Gezondheid: in orde Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Spelmaken: goed Passen: waardeloos Vleugelspel: matig Verdedigen: matig Scoren: zwak Spelhervatting: zwak Wat extra inkomsten die ik wel kan gebruiken. - Depor - 21-01-2007 Tommie Slijkhuis (148554756) 17 jaar, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider. Specialiteit: Krachtig Nationaliteit: flag Nederland Total Skill Index (TSI): 470 Loon: 620 ââ¬/week Eigenaar: Konincklijke Lelystadse FC Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: goed Passen: zwak Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht Scoren: slecht Spelhervatting: zwak - Nr. 12 - 21-01-2007 Ik dacht ik doe is een keeper, is ie 21 jaar!?! Ik vind het wel een topnaam voor een keeper. Quote: Ik hou hem als tweede keepert. - Caput Superior - 22-01-2007 wel een leuke pully, zit vrij hoog in zijn stats Eddo Boszhart (148648961) 19 jaar, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider. Nationaliteit: flag Nederland Total Skill Index (TSI): 1 250 Loon: 800 ââ¬/week Eigenaar: Fysio Force Matches Players Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: matig Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak Scoren: goed Spelhervatting: matig - Jansoe - 23-01-2007 Had deze niet gisteren al gepulld moeten zijn door iemand? Tammo Maandag (149690429) 18 jaar, redelijk in vorm, gezond Een gemeen persoon die kalm en rechtvaardig is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 30 Loon: 500 ââ¬/week Eigenaar: Jansoe United Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: zwak Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht Scoren: slecht Spelhervatting: slecht - Birger - 23-01-2007 Harrie Walravens (148643155) 18 jaar, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider. Specialiteit: Koppen Nationaliteit: België Total Skill Index (TSI): 320 Loon: 560 ââ¬/week Eigenaar: Track United Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: zwak Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht tegen beter weten in erop gezet - Antidote - 26-01-2007 Antidote Wrote:Terence GoedeeHij is voor 69k eruit gegaan. Toch weer een leuke zakcentje! |