The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Schorsingen dd 22-01-07 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Schorsingen dd 22-01-07 (/showthread.php?tid=1699)

Pages: 1 2

Schorsingen dd 22-01-07 - Peter - 21-01-2007

7 geschorsten komende week:
Otman Bakkal TWE (3/3)
Youssouf El-Akchaoui NEC (2/4)
Kelvin Jong-a-Pin HEE (1/?)
Aleksander Rankovic ADO (1/?)
Thomas Vermaelen AJA (1/1)
Gibril Sankoh GRO (1/1)
Nicky Hofs FEY (1/1)

En Lazovic kan mss nog een onderzoekje van de aanklager verwachten.

- de nieuwe - 21-01-2007

Shit, er is me al iemand voor geweest. Hetzelfde lijstje als ik. :cheers:
Bakkal moet trouwens zijn 2 van 3, toch?

- Peter - 21-01-2007

Nee, die 2e zit hij woensdag voor de beker uit.

- de nieuwe - 21-01-2007

Peter Wrote:Nee, die 2e zit hij woensdag voor de beker uit.
=D>
Was ik ff vergeten.
Geldt dat dan ook niet voor Vermaelen?

- Peter - 21-01-2007

de nieuwe Wrote:
=D>
Was ik ff vergeten.

Nee, want die kreeg geen direct rood. Alleen direct rood geld in alle competities.

- de nieuwe - 21-01-2007

Peter Wrote:
de nieuwe Wrote:
=D>
Was ik ff vergeten.

Nee, want die kreeg geen direct rood. Alleen direct rood geld in alle competities.
Wat fijn dat iemand dat allemaal zo goed weet, want ik vergeet dat soort dingen dus echt elke keer. Ik was eigenlijk die hele beker-competitie vergeten. :oops:

- Peter - 21-01-2007

Ach, PSV-Go Ahead, Ajax-Haarlem en AZ-MVV op het programma belooft het ook geen leuke bekermidweek te worden op tv, logisch dat niemand daaraan denkt. Xtragaap4de

- Frits - 21-01-2007

Lazovic, ik denk 3 wedstrijden....

- de nieuwe - 23-01-2007

Mtiliga ook geschorst volgens Teletekst....

- Ricochan - 23-01-2007

Is dit niet een beetje erg overdreven ?!

Aanklager wil Rankovic vijf duels schorsen

22/1/2007 16:23

Aleksandar Rankovic dreigt de komende vijf duels van ADO Den Haag te moeten missen vanwege een schorsing. De aanklager betaald voetbal van de KNVB wil de middenvelder hard aanpakken omdat hij afgelopen vrijdag tegen scheidsrechter Kevin Blom was aangelopen.
In de slotfase van het competitieduel met AZ protesteerde Rankovic wel heel erg nadrukkelijk nadat Blom had verzuimd ADO een strafschop toe te kennen. De Serviër botste tegen de arbiter en kreeg direct rood.

Die straf past in de nieuwe richtlijnen van de UEFA. De Europese voetbalbond droeg vorige week nog alle aangesloten bonden op om het protesteren van spelers aan banden te leggen en harder aan te pakken. Op het handtastelijk optreden tegen een scheidsrechter staat een directe rode kaart.

Rankovic moet maandagmiddag nog laten weten of hij instemt met het voorstel van de aanklager van de KNVB, die hem de komende vijf wedstrijden wil schorsen.

- gittermaster - 23-01-2007

tja, nieuwe richtlijnen he, ze moeten natuurlijk wel daad bij woord voegen.
Het is echter wel lullig dat elke keer ADO hier de Sjaak door is, temeer omdat 9 van de 10 keer dit soort zaken na 1 maand weer verdwenen zijn.

- FC Wageningen - 23-01-2007

Ricochan Wrote:Aanklager wil Rankovic vijf duels schorsen
Pfff... enórm overdreven.
Als ie nou aan zou komen rennen en van de voorkant tegen 'm aan zou beuken, oké. Maar hier liep ie 'alleen' even tegen de zij van Blom aan.

- Ekslem - 23-01-2007

Quote:KNVB start onderzoek naar Lazovic
23 januari 2007

De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek begonnen naar een vermeende overtreding van Danko Lazovic. Dat meldde dinsdag de KNVB.

De aanvaller van Vitesse sloeg afgelopen zaterdag in de wedstrijd tegen FC Groningen een tegenstander. De arbiter liet de Serviër onbestraft, maar op televisiebeelden was de slaande beweging wel te zien. De aanklager bepaalt mede aan de hand van de beelden of Lazovic alsnog een strafvoorstel krijgt.

- Ricochan - 23-01-2007

Die dan ook 5 wedstrijden?

- Mukkus - 23-01-2007

FC Wageningen Wrote:
Als ie nou aan zou komen rennen en van de voorkant tegen 'm aan zou beuken, oké. Maar hier liep ie 'alleen' even tegen de zij van Blom aan.

Tegen een scheids aanlopen is tegen een scheids aanlopen. Da's rood en een zware schorsing.
Al was ie op handen en voeten aan komen lopen.

- Peter - 23-01-2007

Mukkus Wrote:
FC Wageningen Wrote:

Tegen een scheids aanlopen is tegen een scheids aanlopen. Da's rood en een zware schorsing.
Al was ie op handen en voeten aan komen lopen.

Waarom wordt Leonardo niet geschorst voor 5 wedstrijden?

[Image: 0121ajax-utrecht_18.jpg]

- Gerben Zonderland - 23-01-2007

De scheidsrechter een tongzoen geven is toch geen overtreding? :roll:

- Mukkus - 23-01-2007

Aan deze foto is niet te zien of Leonardo op zijn Rankovic' tegen de scheids aanloopt. Het lijkt meer of ie hem vol op zijn bek wil pakken.

- Ricochan - 23-01-2007

Een scheids aanraken is rood !

- Peter - 23-01-2007

"elke contact met de scheids is rood" is de nieuwe regel toch?

- Mukkus - 23-01-2007

Wat was de aanleiding dan tot deze 'omhelzing'? Verontschuldigingen van Leonardo?

Quote:"elke contact met de scheids is rood" is de nieuwe regel toch?

Ja, dat klopt. Maar wel in combinatie met het agressief en protesterend gedrag.

- Ricochan - 23-01-2007

Dus de homofiele actie van leo mag wel?

- Ekslem - 23-01-2007

:eeeek:
Quote:Rankovic akkoord met schorsing

Aleksandar Rankovic heeft het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal geaccepteerd. De speler van ADO Den Haag zal vijf wedstrijden vanaf de tribune moeten toekijken. Rankovic kreeg afgelopen vrijdag rood in het verloren duel met AZ.
Scheidsrechter Blom moest het afgelopen vrijdag hevig ontgelden. De leidsman weigerde de bal op de stip te leggen nadat ADO-speler Hakkansson naar de grond was gewerkt. Het hevige protesteren kwam Rankovic op een rode kaart te staan. De Serviër liep tegen de scheidsrechter aan en mocht zodoende het veld verlaten.

De aanklager betaald voetbal zag het vergrijp van Rankovic als zeer ernstig. ADO Den Haag gaat niet in beroep tegen het voorstel van vijf wedstrijden en zal het de komende tijd dus zonder de speler moeten doen.

- T00L - 23-01-2007

Ze kunnen Leonardo gewoon niks maken doordat de scheids hem ook vastpakt.. Uitlokking! Wink

- Bumme - 23-01-2007

T00L Wrote:Ze kunnen Leonardo gewoon niks maken doordat de scheids hem ook vastpakt.. Uitlokking! Wink

Gebeurde vlak voor mijn neus, was mooi om te zien!
Het was al meteen dik "aan" tussen Leo en Bossen.

Iets eerder viel Leo op de grond en stak zijn hand uit naar Bossen die hem overeind hielp. Vlak daarna kreeg Leo een vrije trap mee en aaide hij lief over het gezicht van de arbiter.
Dat "vrouwelijke" heeft hij nog overgehouden aan zijn tijd bij zijn eerste clubbie, zal met een paar potjes wel weer verdwijnen......

- waf - 24-01-2007

Bumme Wrote:
T00L Wrote:Ze kunnen Leonardo gewoon niks maken doordat de scheids hem ook vastpakt.. Uitlokking! Wink

Iets eerder viel Leo op de grond en stak zijn hand uit naar Bossen die hem overeind hielp. Vlak daarna kreeg Leo een vrije trap mee en aaide hij lief over het gezicht van de arbiter.
Dat "vrouwelijke" heeft hij nog overgehouden aan zijn tijd bij zijn eerste clubbie, zal met een paar potjes wel weer verdwijnen......

oh, altijd gedacht dat dat gedrag juist typerend is voor de homohoofdstad van europa?

- Ekslem - 24-01-2007

waf Wrote:
Bumme Wrote:

oh, altijd gedacht dat dat gedrag juist typerend is voor de homohoofdstad van europa?

Onder het mom van, hij past zich snel aan! :razz:

- Ekslem - 24-01-2007

waf Wrote:
Bumme Wrote:

Onder het mom van, hij past zich snel aan! :razz:

- Ekslem - 24-01-2007

edit

- de nieuwe - 24-01-2007

Onder het mom van: kom , ik post het 2 keer. :wink: