The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Sneeuw! - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Sneeuw! (/showthread.php?tid=1703) Pages:
1
2
|
Sneeuw! - Peter - 22-01-2007 Het sneeuwt hier.. eindelijk! Weliswaar nog natte sneeuw, maar als dit weer een paar dagen aanhoudt gaan dit weekende de 1e potten afgelast worden natuurlijk. :razz: - Treesong - 22-01-2007 Pas je wel een beetje op? - Ekslem - 22-01-2007 Oh ja, welke velden hebben veldverwarming? De meeste wel lijkt me.... - Kleine Jan - 22-01-2007 beginnen jullie nu al.... - Ricochan - 22-01-2007 Ik haat de winter... - Kleine Jan - 22-01-2007 sneeuw = cool - Ricochan - 22-01-2007 Kleine Jan Wrote:sneeuw = cool We weten dat jij een sneeuw fetish hebt :wink: maar voor de CM is sneeuw toch helemaal niet cool :eeeek: - joep - 22-01-2007 Ricochan Wrote:Kleine Jan Wrote:sneeuw = cool Hij bedoelt qua temperatuur, waarschijnlijk. - Kleine Jan - 22-01-2007 deze week gaan er heus niet opeens bakken met sneeuw vallen.... helaas... :cry: - Peter - 22-01-2007 Kleine Jan Wrote:deze week gaan er heus niet opeens bakken met sneeuw vallen.... helaas... :cry: T gaat de hele week vriezen. Gelukkig spelen ADO, Excelsior, Heracles (of kan kunstgras juist goed tegen sneeuw?), RKC en Sparta allemaal uit. - Vret Mien Gras - 22-01-2007 De hele dag zon hier in Oldenzaal! - Davydoff - 22-01-2007 Vret Mien Gras Wrote:De hele dag zon hier in Oldenzaal! Hier in Amsterdam ook. - de nieuwe - 23-01-2007 Hier in Zeewolde sneeuwt het sowieso niet zo vaak (waait over schijnt). ![]() - Ricochan - 23-01-2007 IJS op mijn auto....BAH ! - Ekslem - 23-01-2007 Ik moest ook de binnenkant krabben ![]() - Gerben Zonderland - 23-01-2007 Ekslem Wrote:Ik moest ook de binnenkant krabben Had je er maar een doekje voor moeten houden..... :wink: En on-topic: ook hier: ![]() - Bredanaar - 24-01-2007 Quote:Gelukkig spelen ADO, Excelsior, Heracles (of kan kunstgras juist goed tegen sneeuw?), RKC en Sparta allemaal uit. :roll: Het kan er absoluut niet tegen. Kunstgras sterft af wanneer er sneeuw op ligt. :razz: - Peter - 24-01-2007 Bredanaar Wrote:Quote:Gelukkig spelen ADO, Excelsior, Heracles (of kan kunstgras juist goed tegen sneeuw?), RKC en Sparta allemaal uit. Kan me voorstellen dat het dan te glad wordt. - Mukkus - 24-01-2007 Peter Wrote:Bredanaar Wrote:Quote:Gelukkig spelen ADO, Excelsior, Heracles (of kan kunstgras juist goed tegen sneeuw?), RKC en Sparta allemaal uit. Klopt, de KNSB overweegt dan ook om het WK Allround in het Polmanstadion te organiseren. - Gerben Zonderland - 24-01-2007 Mukkus Wrote:Peter Wrote:Bredanaar Wrote:Quote:Gelukkig spelen ADO, Excelsior, Heracles (of kan kunstgras juist goed tegen sneeuw?), RKC en Sparta allemaal uit. Hela! Ik heb kaartjes voor Thialf! Wie gaat die extra benzine naar Hengeloooooooooooooooooooo betalen? - Depor - 24-01-2007 Gerben Zonderland Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Bredanaar Wrote:Quote:Gelukkig spelen ADO, Excelsior, Heracles (of kan kunstgras juist goed tegen sneeuw?), RKC en Sparta allemaal uit. Hengelo? Heracles komt toch uit Duitsland? - AssyriskaFF - 24-01-2007 Gerben Zonderland Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Bredanaar Wrote:Quote:Gelukkig spelen ADO, Excelsior, Heracles (of kan kunstgras juist goed tegen sneeuw?), RKC en Sparta allemaal uit. Nee niet Hengelooo maar Almelooooooo - Gerben Zonderland - 24-01-2007 AssyriskaFF Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Bredanaar Wrote:Quote:Gelukkig spelen ADO, Excelsior, Heracles (of kan kunstgras juist goed tegen sneeuw?), RKC en Sparta allemaal uit. En een HAP voor Assyriska! :lol: - Peter - 24-01-2007 Depor bedoel je; 5 minuten. 3e plek geloof ik Mukkus. - Aukinho - 24-01-2007 Gerben Zonderland Wrote:AssyriskaFF Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Bredanaar Wrote:Quote:Gelukkig spelen ADO, Excelsior, Heracles (of kan kunstgras juist goed tegen sneeuw?), RKC en Sparta allemaal uit. :roll: moeite een fout toe te geven of een compleet gebrek aan humor? - Bredanaar - 24-01-2007 #-o kdenk het eerste :8: Mag het ook alletwee zijn? - Gerben Zonderland - 24-01-2007 Bredanaar Wrote:#-o kdenk het eerste :8: Tuurlijk, ik dacht echt dat Heracles Almelo in Hengelo speelde! :lol: :roll: Cambuur Leeuwarden speelt ook in Drachten, toch? - Peter - 24-01-2007 Gerben Zonderland Wrote:Bredanaar Wrote:#-o kdenk het eerste :8: En Groningen in Heerenveen :!: - Bredanaar - 24-01-2007 Gerben Zonderland Wrote:Bredanaar Wrote:#-o kdenk het eerste :8: Dus als ik schrijf dat ik naar Cambuur in Drachten ga en iemand verbetert dat in Leeuwarden vind jij dat een leuke grap, getuige jouw emoticon " :lol: " ?? - Peter - 24-01-2007 Bredanaar Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Bredanaar Wrote:#-o kdenk het eerste :8: Dat zal wel Friese humor zijn; Mukkus heeft er ook last van. :p |