The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Hee - Her. - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Hee - Her. (/showthread.php?tid=1712) Pages:
1
2
|
Hee - Her. - Ekslem - 24-01-2007 Quote:Garcia weer geblesseerd, Hansson helemaal hersteld Re: Hee - Her. - Depor - 24-01-2007 Ekslem Wrote:Quote:Garcia weer geblesseerd, Hansson helemaal hersteld Luiheid kan je ook niet in bloedtest vinden...die dikke turk moet gewoon harder rennen Re: Hee - Her. - Mukkus - 24-01-2007 Depor Wrote:Luiheid kan je ook niet in bloedtest vinden...die dikke turk moet gewoon harder rennen :lol: Daarom ook die traptechniek van hem. Is te lui om een man te passeren, dus die bal maar gewoon voorgeven... - D'r an met de lippe - 24-01-2007 We zijn toch een beetje de angstgegner van Heerenveen. Vorig jaar ging Heerenveen in eigen huis onderuit tegen Heracles (1-2) en in Almelo wist Heerenveen ook niet te winnen, 1-1. Dit seizoen hamerde Verbeek er op dat Heerenveen zeer geconcentreerd moet spelen tegen Heracles en dat het puntenverlies van vorig seizoen recht moest worden gezet. Maar Heracles was weer een maatje te groot en versloeg Heerenveen met 1-0. Dit seizoen presteren we niet in uitwedstrijden maar eens moet het toch weer lukken. En het is de kracht van Heracles om dit te doen in een wedstrijd waarin niemand het verwacht. Ik verlang niet van Heracles dat ze punten pakken maar toch zet ik mijn positieve bril op. Heerenveen - Heracles 1-3 - Tripplexxx - 24-01-2007 D'r an met de lippe Wrote:We zijn toch een beetje de angstgegner van Heerenveen. Vorig jaar ging Heerenveen in eigen huis onderuit tegen Heracles (1-2) en in Almelo wist Heerenveen ook niet te winnen, 1-1. Dit seizoen hamerde Verbeek er op dat Heerenveen zeer geconcentreerd moet spelen tegen Heracles en dat het puntenverlies van vorig seizoen recht moest worden gezet. Maar Heracles was weer een maatje te groot en versloeg Heerenveen met 1-0. (hehe) - Peter - 24-01-2007 D'r an met de lippe Wrote:We zijn toch een beetje de angstgegner van Heerenveen. Vorig jaar ging Heerenveen in eigen huis onderuit tegen Heracles (1-2) en in Almelo wist Heerenveen ook niet te winnen, 1-1. Dit seizoen hamerde Verbeek er op dat Heerenveen zeer geconcentreerd moet spelen tegen Heracles en dat het puntenverlies van vorig seizoen recht moest worden gezet. Maar Heracles was weer een maatje te groot en versloeg Heerenveen met 1-0. Die Heraclesverdedigers zijn echt nimmer opgewassen tegen FC Alves. Van mij krijgt hij iig de band: 5-1. - Mukkus - 24-01-2007 Peter Wrote:Die Heraclesverdedigers zijn echt nimmer opgewassen tegen FC Alves. Van mij krijgt hij iig de band: 5-1. Alves was er in Hengelo overigens gewoon bij in die 1-0 verloren wedstrijd. - Peter - 24-01-2007 Mukkus Wrote:Peter Wrote:Die Heraclesverdedigers zijn echt nimmer opgewassen tegen FC Alves. Van mij krijgt hij iig de band: 5-1. Daarom juist. - D'r an met de lippe - 24-01-2007 Achja ik heb mijn positieve bril opgezet en bovendien ben ik sowieso al niet objectief. Uiteraard is de kans klein dat wij met 3 punten vetrekken maar de mogelijkheid is er en die hoop koester ik. Wij zijn in ieder geval niet bang voor Heerenveen, de wedstrijd kan niet snel genoeg komen voor mij. Wou de wedstrijd graag bezoeken maar kan door verschillende redenen niet. Gelukkig komt het nog op tv, toch iets beter dan radio luisteren. - Treesong - 24-01-2007 D'r an met de lippe Wrote:Wou de wedstrijd graag bezoeken maar kan door verschillende redenen niet. Gelukkig komt het nog op tv, toch iets beter dan radio luisteren. Godzijdank Re: Hee - Her. - Tan - 24-01-2007 Ekslem Wrote:Quote:Garcia weer geblesseerd, Hansson helemaal hersteld Waar heb je dit nieuws vandaan? Wil Hansson namelijk graag opstellen, maar kan dit nieuws nergens vandaan halen. - Ekslem - 24-01-2007 Ik heb het niet zelf verzonnen! - Bredanaar - 24-01-2007 Misschien de Heerenveensite? :roll: - Tan - 24-01-2007 Ik kan het nergens vinden... - goa - 24-01-2007 geloof die jongen nou gewoon :wink: - Tan - 24-01-2007 Ja doe ik ook.. Heb hem er in staan..... - Bredanaar - 24-01-2007 <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id=42457/contentid=4333">http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id ... entid=4333</a><!-- m --> laatste alinea, Humberto :wink: - Sjaak - 25-01-2007 Petter Hansson maakt vrijdagavond zijn rentree in de basis bij SC Heerenveen in de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo. De Zweedse verdediger stond geruime tijd aan de kant vanwege knieklachten. Gianni Zuiverloon keert in het Abe Lenstra Stadion terug als rechtsback. Michel Breuer is linksback en op het middenveld maakt Andre Hanssen plaats voor de offensiever ingestelde JAKOB POULSEN. Zit je daar te puzzelen om geen risico te nemen met Zuiverloon en/of Poulsen en ga je voor Dingsdag speelt Poulsen op het middenveld. - FC Petr - 25-01-2007 Das beter nieuws :razz: - Kleine Jan - 25-01-2007 Hup Hansson - Ricochan - 26-01-2007 Sjaak Wrote:Petter Hansson maakt vrijdagavond zijn rentree in de basis bij SC Heerenveen in de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo. De Zweedse verdediger stond geruime tijd aan de kant vanwege knieklachten. Hup Poulsen : - Mukkus - 26-01-2007 Gluscevic en Everton niet bij Heracles aanwezig, vanwege blessures. Hup Hansson! - Ekslem - 26-01-2007 Mukkus Wrote:Gluscevic en Everton niet bij Heracles aanwezig, vanwege blessures. - Mukkus - 26-01-2007 Nettosalaris? - Ekslem - 26-01-2007 Mukkus Wrote:Nettosalaris? Jullie rechtsback! - Mukkus - 26-01-2007 ow. - Flixieluv - 26-01-2007 Doet Dingsdag niet mee? - Ekslem - 26-01-2007 Flixieluv Wrote: Doet Dingsdag niet mee? Tuurlijk wel! - Bredanaar - 26-01-2007 volgens de Heerenveensite: Quote:Opstelling Heerenveen: - Treesong - 26-01-2007 Bredanaar Wrote:Middenveld: Poulsen Dat zou mooi wezen :8: |