The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Heracles-Willem II - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Heracles-Willem II (/showthread.php?tid=1750) Pages:
1
2
|
Heracles-Willem II - FC Petr - 01-02-2007 Everton en Gluscevic terug bij Heracles Door: Robert Kuijpers Heracles Almelo heeft zaterdag in het duel met Willem II de beschikking over drie fitte centrumspitsen. Everton en Igor Gluscevic zijn weer blessurevrij, terwijl SC Heerenveen-huurling Rob Friend donderdag voor het eerst meetrainde. Begin deze week beschikte trainer Ruud Brood over nog geen enkele centrumspits, waarop besloten werd Rob Friend te huren. Nu Everton en Igor Gluscevic echter terugkeren heeft de Brabander een ruime keus, voor de positie centraal voorin. Dôr an, heb jij wat inside info. Wie gaan er denk je spelen? Gaat Quansah hier het dupe van worden? - Frits - 01-02-2007 HERACLES.NL - Rob Friend heeft vandaag voor het eerst meegetraind. En daar bleef het niet bij. Na de training oefende hij wat extra met Mark Höcher en Everton. Höcher gaf de voorzetten: Everton en Friend zorgden beurtelings voor de afronding. aardige voorhoede.... en 2 prima invallers - Frits - 01-02-2007 Glusci en Friend maken direct indruk Gepost door: Joost van Vliet - 01-02-2007 12:08 Bron: HAFC.nl Wedstrijddag 23 nadert en deze brengt directe concurrent Willem II naar Almelo. De versterkingen aan Heracles' zijde zullen voor een ommekeer moeten zorgen en de punten thuis moeten zien te houden. De training die donderdagochtend plaatsvond, was uiterst hoopgevend. Het was de eerste trainingsdag van Rob Friend bij Heracles, hij vormde samen met andere nieuweling Igor Gluscevic de aanval en ook Everton Ramos da Silva maakte deel uit van hetzelfde team. De Braziliaan lijkt net als Gluscevic voldoende hersteld van blessures, trainer Ruud Brood kan zaterdagavond dus op oorlogssterkte aantreden in het eigen stadion. Het was bijzonder leuk wat de aanvallers lieten zien. Eerst zagen we Gluscevic vanaf rechts Friend bedienen, die vervolgens de bal achter doelman Remko Pasveer kopte. Enkele seconden later waren de rollen omgedraaid en was het Friend die de assist gaf, Gluscevic drong door het centrum heen en Pasveer werd weer geklopt. Het komt Heracles goed uit de de kwakkelende aanvallers weer hersteld lijken, want zowel Karim Bridji als Diego Biseswar zullen zaterdag niet in actie komen. Beide vleugelspitsen zijn geblesseerd en na het vertrek van Bernard Hofstede blijven er voor de voorheen gehanteerde speelwijze weinig mogelijkheden meer over. Emmanuel Boakye lijkt ondanks eerdere berichten gewoon inzetbaar tegen Willem II. Boakye ontving een uitnodiging voor de selectie van Jong Ghana, maar namens Heracles Almelo is Nico-Jan Hoogma druk bezig met de Ghanese bond om te zorgen dat de Ajax-huurling in Almelo blijft. Zit er nog een verrassing aan te komen zaterdagavond in de opstelling? HAFC.nl denkt van wel. Het moment waar Jan Wuytens al maanden op zit te wachten, lijkt nu eindelijk aangebroken. De Belg die tot nu toe geen minuut pakte, lijkt het maatje van Bosnar te gaan worden in het centrum van de verdediging. geen peil op te trekken dus, maar denk dat ze alle 3 speelminuten krijgen - FC Petr - 01-02-2007 Ik vraag dit i.v.m. mijn profcoach team, daar heb ik o.a Everton bij mijn spitsen kwartet staan. Als hij de gehele wedstrijd gaat spelen stel ik ôm op, valt ie alleen maar in of speelt ie een halve wedstrijd, dan is dat de moeite niet waard en stel ik Huntelaar op. - Ekslem - 01-02-2007 Hup vd Struijk :8: - Ricochan - 02-02-2007 Hup kwansa en die duitser ! - Peter - 02-02-2007 Boutahar. =D> - Ekslem - 02-02-2007 Brood zet Biseswar uit selectie Diego Biseswar hoeft bij Heracles Almelo nergens meer op te rekenen. De van Feyenoord gehuurde aanvaller is door trainer Ruud Brood teruggezet naar de tweede selectie. Naar verwachting wordt hij teruggestuurd naar Feyenoord. De 18-jarige Biseswar kwam regelmatig te laat opdagen voor trainingen en wedstrijden. "Ik hou me liever bezig met spelers die hetzelfde doel nastreven als wij en dat is Heracles behouden voor de Eredivisie", vertelt technisch directeur Nico-Jan Hoogma aan VI. "Tot dinsdag zit Diego bij het tweede en daarna zal een gesprek plaatshebben. Tot die tijd is hij niet welkom bij de eerste selectie", besluit Hoogma. Eerder raakte Biseswar ook bij Ajax in opspraak, waarna hij overstapte naar rivaal Feyenoord. Hier lag hij eveneens regelmatig in de clinch met de technische staf. - Ekslem - 02-02-2007 Papieren in orde, Cristiano kan debuteren 2/2/2007 16:41 Cristiano kan zaterdag zijn debuut maken voor Willem II. De 25-jarige Braziliaan beschikt over de benodigde papieren om in de Eredivisie uit te komen. Willem II huurt de oud-spits van NAC Breda en Roda JC tot het einde van het seizoen van FC Basel. In Zwitserland kwam Cristiano tijdens de eerste seizoenshelft niet veel aan spelen toe. Naast Cristiano maken ook de huurlingen Maikel Aerts (Feyenoord) en Rydell Poepon (Ajax) voor het eerst deel uit van de selectie van Willem II. De Tilburgers gaan zaterdag op bezoek bij Heracles Almelo. Re: Heracles-Willem II - D'r an met de lippe - 02-02-2007 FC Petr Wrote:Dôr an, heb jij wat inside info. Nu Biseswar is terug gezet naar de beloften lijkt het mij vrijwel zeker dat Heracles in een 4-4-2 opstelling gaat spelen. Ik verwacht dat Friend en Everton het aanvalsduo gaan vormen. Maar dit weet ik uiteraard ook niet 100% zeker. Het middenveld kan dan wel eens bestaan uit Höcher\Tanghe, Maas, De Vries en Schilder. In de verdediging waarschijnlijk wel een verrassing; Boakye zoals gewoonlijk op rechts, Looms op links en Bosnar en Wuytens in het centrum. Dat is afgaande op trainingen, dat zou dan Wuytens zijn eerste officiële wedstrijd worden dit seizoen. Klavan speelt de laatste tijd nogal matig dus die kan zomaar eens gepasseerd worden. Verder moeten we morgen gewoon als 1 blok achter Heracles gaan staan. De sfeer is de laatste weken niet des-Heracles maar morgen moet het maar weer eens gebeuren. Forza Heracles, de 3 punten blijven gewoon in Almelo. Re: Heracles-Willem II - Riekki - 02-02-2007 D'r an met de lippe Wrote:FC Petr Wrote:Dôr an, heb jij wat inside info. Een 4-3-3 met Hofstede is toch ook mogelijk??? Of is Hofstede weer blesse? Re: Heracles-Willem II - D'r an met de lippe - 02-02-2007 Riekki Wrote:Een 4-3-3 met Hofstede is toch ook mogelijk??? Of is Hofstede weer blesse? Die is transfervrij naar Volendam vertrokken :| - Riekki - 02-02-2007 :roll: :roll: :roll: Heeft vvv weer lopen pitten??? Naja ik ga vanavond maar eens kijken hoe die Reekers het doet. Hij mag meteen vol aan de bak want met v Kouwen en Ammi die beide geschorst zijn en Fleuren terug in de basis zal het bikkelen worden... Ik gok op 3-1 (1x Kantelberg 1x Derksen 1x Buikema en natuurlijk een pingel tegen incl. rood voor Fleuren) - Tripplexxx - 02-02-2007 Riekki Wrote::roll: :roll: :roll: Fijn he dat nieuwe schermpje? - Riekki - 02-02-2007 :oops: ik vind het maar niks.... - D'r an met de lippe - 02-02-2007 Riekki Wrote::roll: :roll: :roll: Nee, VVV zat alweer aan hem te trekken vanaf de eerste dag dat hij Heraclied was. Dat hij weg ging was de laatste dagen geen verrassing meer, dat hij naar Volendam ging ipv Venlo verbaasde mij wel. Aan Reekers gaat VVV nog veel plezier beleven, voor de eerste divisie is hij gewoon een hele goede verdediger. Maar Heracles blijft uiteraard zijn cluppie :wink: Re: Heracles-Willem II - FC Petr - 02-02-2007 D'r an met de lippe Wrote:FC Petr Wrote:Dôr an, heb jij wat inside info. Jij verwacht dus geen Quansah in de basis? - Ricochan - 02-02-2007 kwansah scoorde vorige week nog ik ging ervan uit dat die wel zou blijven staan... - D'r an met de lippe - 02-02-2007 FC Petr Wrote:Jij verwacht dus geen Quansah in de basis? Ik vind dat moeilijk te zeggen, Ruud Brood weet bijna elke week weer een andere opstelling te maken. Nu wij Friend erbij hebben gehaald worden de kansen voor Quansah wel minder. Op het middenveld zijn er ook een aantal keuze's die ik zou prefereren boven het spelen van Quansah, met alle respect voor hem. Gluscevic is trouwens ook nog onzeker voor morgen. Ricochan Wrote:kwansah scoorde vorige week nog ik ging ervan uit dat die wel zou blijven staan... Elke speler had die bal er in kunnen schieten, gepruts in de 16 meter en Quansah krijgt hem voor zijn voeten. Hij liet echter ook een enorme kans liggen. Nee, ik zou niet inzien waarom Quansah morgen een basis plaats zou krijgen. Maar ik ben het vaker niet met Brood eens geweest over de opstelling dus wie weet... - Ricochan - 02-02-2007 quansah is wel heel snel en glusevic bijvoorbeeld is zo traag als wat... - D'r an met de lippe - 03-02-2007 Ricochan Wrote:quansah is wel heel snel en glusevic bijvoorbeeld is zo traag als wat... Daarom prefereer ik Everton ook :wink: - Ricochan - 03-02-2007 Quansah in de basis :8: Vooruit met die geit ! - Gerben Zonderland - 03-02-2007 Peter Wrote:Boutahar. =D> :cheers: - FC Petr - 03-02-2007 Aha, toch wrs. nog een puntje voor Pieckenhagen. 1-1 Tanghe - FC Petr - 03-02-2007 Mwah, ik maak er maar een -1 puntje van. :roll: - FC Petr - 03-02-2007 Okéé, ik pas. #-o - Vret Mien Gras - 03-02-2007 Wat een slotfase. Netjes van Heracles, D'r an, kom op met jouw wedstrijdverslag. - Ekslem - 04-02-2007 Wat zijn het toch een stel prutsers bij W2. Hoe kun je nou zo staan te verdedigen tegen 10 man als je net de 'winnende' hebt gemaakt en er nog maar 2 minuten te spelen is. Als je zulke potten niet wint dan degradeer je! - Ricochan - 04-02-2007 En terecht! Eruit met dat WII ! - Ekslem - 04-02-2007 Ricochan Wrote:En terecht! Eruit met dat WII ! Echt een club die imo in de eredivsie hoort. Liever Her of Exc eruit! |