The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Betaling CL-manager - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +---- Forum: Voetbal internationaal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=12) +---- Thread: Betaling CL-manager (/showthread.php?tid=178) |
Betaling CL-manager - Lamme Lennie - 25-09-2005 Ik heb vandaag een mail ontvangen dat ik nog niet heb betaald voor CL-manager, terwijl ik dat volgens mij meteen met inschrijven heb gedaan (je moet toch ook meteen je rekeningnummer opgeven als je je inschrijft?) Hebben meer mensen dit? - RR - 25-09-2005 Ja, ik kreeg gisteren precies hetzelfde mailtje... Erg vaag inderdaad. - Lamme Lennie - 25-09-2005 Ah, ben ik iig niet de enige. - Peter - 25-09-2005 SD, 6 september Wrote:Beste *** (op veler verzoek geen namen meer hier!), Bij mij wel afgeschreven en bevestigd.. bij jullie wel al afgeschreven? - RR - 25-09-2005 Nope. Ik snap het al niet, ik heb alles goed doorgegeven volgens mij. Maar ik heb SD gemaidl hierover, dus ik ben benieuwd.. - Lamme Lennie - 25-09-2005 RR Wrote:Nope. Ik snap het al niet, ik heb alles goed doorgegeven volgens mij. Maar ik heb SD gemaidl hierover, dus ik ben benieuwd.. Hier precies hetzelfde, ook gemaild. - Guest - 25-09-2005 yep het hetzelfde probleem. Snap er geen hout van. BETAALSTATUS: Je betaling is in behandeling. - Michelos - 26-09-2005 ik heb hetzelfde probleem. van mijn rekening is nog niks afgehouden. foutje van SD... - zico - 26-09-2005 dit had ik vorig jaar ook met een bankrekening van de abn.. toen heb ik het van een girorekening van de postbank laten afschrijven dit ging gelijk goed... ook dit jaar weer - Devlin - 26-09-2005 hier hetzelfde probleem...ik heb overigens een rekening bij de Postbank...dat lijkt er dus dit keer niks mee te maken te hebben... iemand al antwoord gehad? - Lamme Lennie - 26-09-2005 Nog niets gehoord zoals gewoonlijk. - Peter - 26-09-2005 Ik wil mn geld terug! Of jullie moeten allemaal uit t spel zodat ik makkelijk meer dan die 5 euro kan winnen door in de top30 te eindigen! - Matador! - 26-09-2005 Peter Wrote:Ik wil mn geld terug! Of jullie moeten allemaal uit t spel zodat ik makkelijk meer dan die 5 euro kan winnen door in de top30 te eindigen! Mensen die jonger dan 18 zijn (of zich zo gedragen) worden uitgesloten van prijzen, forumkleuter. :wink: - Guest - 27-09-2005 Whoopie kreeg dit vandaag binnen. Beste ............... Je hebt je 14 dagen geleden ingeschreven voor Champions Manager. Het inschrijfgeld is nog niet bij ons binnen. Als je alsnog wilt betalen, klik dan op de link die staat op jouw overzichtspagina bij de betaalstatus. Betaal je niet, dan kun je straks je team niet meer aanpassen en zal jouw team uit het spel verdwijnen. Het kan natuurlijk zijn dat dit mailtje je betaling net heeft gekruist - beschouw dan dit mailtje als niet verstuurd. Sportieve groeten, Het Champions Manager team. Lekker klikken op een link die er niet is :roll: - Moker - 27-09-2005 Inderdaad...heb ik ook.. - Peter - 27-09-2005 Dus ik ben echt de enige die betaalt heeft? - Saartje - 27-09-2005 nope, mijn (giro)rekening hebben ze ook gevonden - zico - 27-09-2005 Quote:dit had ik vorig jaar ook met een bankrekening van de abn.. toen heb ik het van een girorekening van de postbank laten afschrijven dit ging gelijk goed... ook dit jaar weer volgens mij betekent dat toch dat ik betaald heb..... ook andere mensen uit een subleague bij mij hebben gewoon betaald - Matador! - 27-09-2005 Peter Wrote:Dus ik ben echt de enige die betaalt heeft? Ook ik heb betaald, kleuter, dus je zult niet hoger eindigen dan plaats 2... :wink: - Guest - 28-09-2005 De link is er eindelijk. Heb maar voor de zekerheid nog een keer opgedrukt , hopelijk gaat het nu wel goed. - kuiperinho - 01-10-2005 Hier ook al een mailtje gehad. Is inderdaad niet afgeschreven. Ik snap alleen niet hoe je nu opnieuw kunt betalen. Bij mijn overzichtspagina staat "betaling in behandeling" en verder kan ik er niks mee wat een puinhoop weer daar bij SD. - Guest - 11-10-2005 hmm nu staat de link er weer. Heb al eerder opgedrukt, maar er staat nog steeds Betaling in behandeling :roll: - Devlin - 17-10-2005 inmiddels als meerdere mailtjes gestuurd naar SD...nog geen reactie gehad...en het geld is nog steeds niet afgeschreven... - kuiperinho - 18-10-2005 Tja idem hiero. En laat ik nu ook nog in de top vd ranglijst staan. - Peter - 18-10-2005 Wil SD aub al deze wanbetalers uit het spel verwijderen zodat ik nog wat plekkie kan stijgen?! Nu ze hoog staan gaan ze mekkeren, als ze laag hadden gestaan hadden ze niks laten horen en gedacht oef kom ik goed weg. :razz: :wink: - Devlin - 03-11-2005 kuiperinho Wrote:it's me, maar aangezien de link voor betalen niet werkt ben ik bang dat ik eruit geknikkerd ga worden. Maar toch nog even de hoogste weekscore meegepikt dankzij Eto'o. Ik heb nog maar weer eens contact gezocht, ditmaal een direct mailtje naar de grote baas van Sportdreams Quote:Hallo Gerald, Zijn reactie: Quote:hoi Jorn - goed weer eens van je te horen. alleen jammer dat de aanleiding een vervelende is... en vervolgens de reactie van Gundron, het wordt dus opgelost Quote:Jorn, - Bocaloca - 03-11-2005 =D> =D> =D> =D> - Matador! - 03-11-2005 Eindelijk iemand die zelf actie onderneemt ipv te mekkeren op dit forum. - kuiperinho - 03-11-2005 Devlin Wrote:kuiperinho Wrote:it's me, maar aangezien de link voor betalen niet werkt ben ik bang dat ik eruit geknikkerd ga worden. Maar toch nog even de hoogste weekscore meegepikt dankzij Eto'o. Klasse Devlin, had zelf ook al gemaild. Maar had inderdaad weinig hoop op een reactie. Laten we hopen dat dit helpt, want tis toch zuur als je voor de prijzen speelt :wink: - Guest - 03-11-2005 Devlin =D> =D> =D> |