![]() |
training 9-2 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: training 9-2 (/showthread.php?tid=1797) |
training 9-2 - gittermaster - 09-02-2007 1 stijger, gaat meteen de TL op Oscar Errea (145408433) 17 jaar, matig in vorm, gezond Een aangenaam persoon die opvliegend en oneerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider. Nationaliteit: España Total Skill Index (TSI): 1 920 Loon: 960 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: gittermaster Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: uitstekend Passen: redelijk Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht Scoren: redelijk Spelhervatting: rampzalig - Herman2608 - 09-02-2007 Een stijger op de vleugel: Udo Haeseler (97294058) 20 jaar, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is. Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider. Specialiteit: Snel Nationaliteit: Deutschland Total Skill Index (TSI): 42 050 Loon: 10 800 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Dublin Bay Packers Waarschuwingen: 1 Fysiek: fit Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: redelijk Vleugelspel: reusachtig Verdedigen: matig Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak Ik train hem nog even door op passen en dan mag ie naar een andere club... - Mukkus - 09-02-2007 15 stijgers op Spelhervatting. Ik heb nu een aantal weken SH achter de rug. Inmiddels 26 trainees en ook de basiself heeft nu minimaal matig SH. Leuke trainingsvorm: Geen geouwehoer met spelers die moeten spelen om training te krijgen, geen geouwehoer met de opstelling van woensdag, lekker makkelijk de TL afstruinen (goed op hoofdstat en min. redelijk SH voor 20k)., elke week min. 15 stijgingen, spelers voor een hoog bedrag op de TL zetten en elke keer weer verbazen dat ie voor dat bedrag verkocht wordt. Bovenal is het nog lucratief ook. - Dre - 09-02-2007 Lekker Mukkus, haal je er veel winst mee? Hier +2 Dainis Biedris TSI = 3 490, 18 jaar, matig in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: redelijk Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: matig Scoren: matig Spelhervatting: goed Adrián Albelda [1 maal een kaart gekregen] TSI = 1 720, 18 jaar, uitstekend in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider [Koppen] Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: redelijk Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht Die laatste gaaat vanavond op de TL. - Box Brother - 09-02-2007 1 popper naar formidabel pm - Bakke - 09-02-2007 Het kan niet altijd feest zijn. Na respectievelijk 3, 4 en 3 stijgingen nu eventjes niets. Vorm nog wel oké. - Mukkus - 09-02-2007 Dre Wrote:Lekker Mukkus, haal je er veel winst mee? Ik heb een aantal leuke verkopen inmiddels gedaan; Goed IM, gekocht voor 14k, verkocht voor 93k. Goed Verdediger, gekocht voor 60k, verkocht voor 130k. Op termijn hoop ik 2ton per week aan netto transferwinst te pakken. Nu heb ik nog veel trainees met goed als hoofdstat, voor elke verkochte wil ik een uitstekend met hoofdstat terugkopen. Verkopen zijn erg 'vorm-gevoelig'. Maar ik merk dat ik een aardige winst kan pakken als de spelers redelijk of hoger in vorm zijn met minimaal uitstekend/formidabel sh. Nu staan er voor vanavond en morgen weer 6 spelers op. Ik ben benieuwd. - Box Brother - 09-02-2007 Hoe lang train jij ze dan ? - Antidote - 09-02-2007 Mukkus Wrote:Binnenkort gaat een speler bij mij in de verkoop. 19jr wonderbaarlijk vleugel en bovennatuurlijk sh. Als je geintresseerd ben geef maar een seintje!Dre Wrote:Lekker Mukkus, haal je er veel winst mee? - Mukkus - 09-02-2007 Box Brother Wrote:Hoe lang train jij ze dan ?Deze hierboven een week of 4/5. Hangt veel van de vorm af, wie koopt er goed IM met wonderbaarlijk sh, die waardeloos in vorm is? Zo'n speler heb ik dus en die train ik door totdat ie echt verkoopbaar is. Antidote Wrote:Binnenkort gaat een speler bij mij in de verkoop. 19jr wonderbaarlijk vleugel en bovennatuurlijk sh. Als je geintresseerd ben geef maar een seintje!Nee, sorry, niet geinteresseerd. SH is veel rendabeler bij goed / uitstekend als hoofdstat, vanwege de lonen. Ik heb nu 26 trainees, die samen maar 20k per week kosten. Ander klein, maar niet onbelangrijk detail: heb het geld er niet voor..... - gittermaster - 09-02-2007 Misschien ga ik me er volgend seizoen ook eens aan wagen. Even wat zaken op een rijtje. Voordelen: Je kunt 50 man trainen tegen "relatief" lage loonkosten. Je hebt geen gezeik met opstellingen Het geeft een aardig rendement Je basisspelers zullen allen goed pingels kunnen nemen Nadelen: Vorm? Is dit niet net als bij conditie? Geen toename in hoofdstat "absoluut" hoge loonkosten (in mijn geval) laatste strohalm op Nationale team frankrijk voor Urbain voorbij Zit ik een beetje goed zo Muk, of ben ik iets vergeten. Grootste probleem voor mij is dat ik op vleugel niet echt verder kan, omdat er 1 op stijgen staat van reusachtig naar .... weet ik veel. Ik wil deze speler niet kwijt, maar volgens mij gaat hij erg stijgen in loon als hij nog 1 niveau stijgt - Devlin - 09-02-2007 Bovennatuurlijk IM naar matig passen en eindelijk weer eens een flinke vormstijging! Helaas voornamelijk reservespelers... - Mukkus - 09-02-2007 gittermaster Wrote:Misschien ga ik me er volgend seizoen ook eens aan wagen. Je zit aardig goed. :wink: Om de loonkosten laag te houden, heb ik veel oudere spelers met veel ervaring en bijstats. Straks zijn dat ervaren spelers met bijstat EN spelhervatting. En die schaars....dus duur. Je moet er wel rekening mee houden dat het de eerste weken vooral investeren is. Door de te dure lonen de afgelopen seizoenen ben ik zo'n beetje 'op nul' begonnen'. Inmiddels al zo'n 1,5 miljoen geinvesteerd, wat me 3M netto gaat opleveren, binnen nu en een x-aantal weken. Nog meer voordelen: - Op een gegevens moment heb je altijd adequate back-up. Aangezien ik op elke linie straks een wat 'hogere' trainee wil hebben. - Je kan elke formatie (+bijbehorende taktiek) spelen (onvoorspelbaar voor de tegenstander). Vind ik persoonlijk een hele belangrijke. - Aanschaf trainees is simpel. Maakt niet uit of ze 21 of 27 of 18 jaar zijn. Ik zoek naar goed op hoofdstat met meestal een beetje passen voor 20-30k (in het begin wat te dure gekocht...). Meestal zijn die waardeloos in vorm. Who cares? Ze spelen tot alleen woensdags in friendlies en zolang ze niet stijgen in vorm, worden ze alleen maar beter op SH. - Beker: Je speelt gewoon met je basis-elf. Geen speler die training verliest... Grootste nadeel: - TS. Veel verkopen en kopen leiden tot TS-hits. Hoewel ik er de afgelopen tijd niet heel veel TS-hits heb gehad. Ik heb het idee dat het wel meevalt. Het bevalt me wel. Nu nog kijken hoe het op de lange termijn uitvalt. - gittermaster - 09-02-2007 hmmm, erg interessant. En je traint ze een niveau of 5 op. Blijf erbij dat korte pass ook interessant is, maar volgende seizoen wil ik in de beker gaan presteren en dat gaat niet lukken met passen, daar ik elke week mijn vaste verdedigers op het middenveld of in de aanval moet zetten. - Mukkus - 09-02-2007 Ja, vanaf formidabel of hoger beginnen ze al interessant te worden. Meestal koop ik ze op redelijk of hoger. Heel soms op matig. Momenteel experimenteer ik met 2 clowns (gokocht voor 9k en 28k). Ik heb ze te koop staan voor 79,5k. Ook deze train ik op. Straks ook zoeken naar potentiele coaches (redelijk-redelijk) om die door te trainen. Eens kijken of dat wat extra's oplevert. - Sjeffer - 09-02-2007 Tussen al het SH door wordt er ook nog PM getraind. Nul stijgers, maar de vorm blijft ongeëvenaard hoog. Zondag een basiself die 3x uitstekend, 7x goed en 1x redelijk in vorm is. : ![]() - Mukkus - 09-02-2007 Sjeffer Wrote:Tussen al het SH door wordt er ook nog PM getraind. Misschien maar eens een eigen topic maken. Naast gitter is nog een zwaar geinteresseerde.... - Nr. 12 - 09-02-2007 2 stijgers en ze gaan op de TL. Maar ik weet nog niet voor hoeveel, iemand suggesties? Quote:Nils Due (113013245) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.] en Quote:Valerio Galassi (115409956) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.] - Dre - 09-02-2007 Hmm ik denk dat ik het over een paar weken ook eens ga proberen. Eerst even wat trainingen afmaken en wat geld cashen. Vooral dat je hele team kan gebruiken in de normale wedstrijden en in de beker spreekt me wel aan. Je koopt zeker vooral aanvallers ? - Bakke - 09-02-2007 Ik heb er niet echt verstand van, maar volgens mij kun je behalve aanvallers ook middenvelders goed aanschaffen Dre. Onder SH vallen namelijk ook afstandsschoten. Heb jij trouwens echt maar 92 berichten geplaatst op het forum? Het valt me nu pas op. - Dre - 09-02-2007 Bakke Wrote:Ik heb er niet echt verstand van, maar volgens mij kun je behalve aanvallers ook middenvelders goed aanschaffen Dre. Onder SH vallen namelijk ook afstandsschoten. Heb jij trouwens echt maar 92 berichten geplaatst op het forum? Het valt me nu pas op. Aha ik denk dat ik over 2 weken ermee ga beginnen. Dan zijn de meeste wel op max getraind en kan ik cashen en gelijk een deel van mijn team omgooien. Jep door een foutje van het forum was ik opeens inactief en toen kwam mac en dacht he ik ga even alle inactieven verwijderen en voila weg was ik. Ik kan nu weer met een frisse start beginnen. - Caput Superior - 09-02-2007 2 poppetjes: Tobias Windhaber (89794166) 20 jaar, goed in vorm, gezond Een aangenaam persoon die kalm en berucht is. Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider. Nationaliteit: flag Deutschland Total Skill Index (TSI): 13 090 Loon: 5 304 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Fysio Force Matches Players Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: waardeloos Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: redelijk en Stigbjörn Apelling (132673779) 18 jaar, goed in vorm, gezond Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider. Specialiteit: Onvoorspelbaar Nationaliteit: flag Sverige Total Skill Index (TSI): 3 790 Loon: 1 416 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Fysio Force Matches Players Waarschuwingen: 1 Fysiek: fit Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak Scoren: uitmuntend Spelhervatting: slecht - Jansoe - 10-02-2007 EINDELIJK!! Quote:Adriaan Gauthier (89941101) Quote:MartàMarcó (90432033) Quote:Renze Verijzer (90558040) Quote:Rolf Hole (112693043) |