The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
AZ-W2 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: AZ-W2 (/showthread.php?tid=1800)

Pages: 1 2

AZ-W2 - Sjaak - 09-02-2007

Waterman
Zaterdag wacht eerste Willem II. “Khalid Sinouh staat tegen Willem II op doel”, gaf Van Gaal alvast prijs. Boy Waterman zal daardoor op de bank zitten. “Maar tot nu toe voldoet Boy aan de verwachtingen. Hij heeft alleen nog geen wedstrijd gespeeld. Alleen afgelopen dinsdag met Jong Oranje (3-0 winst op Jong Rusland, red.). In dat duel kreeg hij weliswaar niet veel te doen, maar hij deed wel wat hij moest doen.”

Van Gaal keek vrijdagmiddag ook nog even terug op de gewonnen wedstrijd tegen PSV. “Julian Jenner had een paar goede acties, maar ik vond Demy de Zeeuw de belangrijkste wissel die ik heb gedaan. Hij bracht versnelling in het spel. Juist dat hadden we nodig.”

- Treesong - 09-02-2007

Ben benieuwd... hopen dat de worst daar een beetje te vreten is

Re: AZ-W2 - Lamme Lennie - 09-02-2007

Sjaak Wrote:Waterman
Zaterdag wacht eerste Willem II. “Khalid Sinouh staat tegen Willem II op doel”, gaf Van Gaal alvast prijs. Boy Waterman zal daardoor op de bank zitten. “Maar tot nu toe voldoet Boy aan de verwachtingen. Hij heeft alleen nog geen wedstrijd gespeeld. Alleen afgelopen dinsdag met Jong Oranje (3-0 winst op Jong Rusland, red.). In dat duel kreeg hij weliswaar niet veel te doen, maar hij deed wel wat hij moest doen.”

Van Gaal keek vrijdagmiddag ook nog even terug op de gewonnen wedstrijd tegen PSV. “Julian Jenner had een paar goede acties, maar ik vond Demy de Zeeuw de belangrijkste wissel die ik heb gedaan. Hij bracht versnelling in het spel. Juist dat hadden we nodig.”

Wanneer werd die ingebracht dan? :roll:

- de nieuwe - 09-02-2007

Quote:Gijs Luirink is er komende zaterdag niet bij wanneer zijn club AZ het in eigen huis opneemt tegen Willem II. De verdediger, die lange tijd afwezig was vanwege een gecompliceerde jukbeenbreuk, kampt nu met een buikgriep.

Naast Luirink kan coach Louis van Gaal ook nog steeds geen beroep doen op Simon Cziommer.

- Peter - 09-02-2007

De dag voor PSV werd hij al ziek. Die heeft het flink te pakken zeg. Goed nieuws voor de mensen met Donk.

- goa - 09-02-2007

Goeie zaak! =D>

- Lamme Lennie - 10-02-2007

Arveladze speelt ook wss niet ("ziek")

- Kleine Jan - 10-02-2007

klopt, Lennie..
Quote:Boukhari in de basis tegen Willem II
ALKMAAR- Nourdin Boukhari maakt zaterdagavond zijn debuut in de basis. Na zijn invalbeurt tegen PSV start de Marokkaan tegen Willem II in de basisopstelling van Louis van Gaal. Ook Rogier Molhoek maakt zijn opwachting vanaf de eerste minuut. Barry Opdam zit daarentegen op de bank. Shota Arveladze (ziek) ontbreekt tegen de Tilburgers. Tim de Cler is daardoor aanvoerder.

WEDSTRIJDSTATISTIEKEN AZ-Willem II

Opstelling AZ: Khalid Sinouh, Kew Jaliens, Tim de Cler, Nourdin Boukhari, Maarten Martens, Rogier Molhoek, Moussa Dembélé, Danny Koevermans, Grétar Steinsson, David Mendes da Silva, Julian Jenner.

Opstelling Willem II: Maikel Aerts, Nuelson Wau, Thomas Baelum, Frank van der Struijk, Kevin Bobson, Jens Janse, Ibrahim Kargbo, Said Boutahar, Cristiano dos Santos Rodrigues, Delano Hill, Rydell Poepon

- Ad Wim - 10-02-2007

Hup Koef en Ijslander!

- goa - 10-02-2007

Geen Donk! Icon_evil

- Vret Mien Gras - 10-02-2007

Donk valt wel in!

- Kleine Jan - 10-02-2007

goa Wrote:Geen Donk! Icon_evil

Heeft Van Gaal het interview met Opdam op fcupdate.nl niet gelezen ofzo??

- FC Petr - 10-02-2007

Kots van Gaal. Puke

- Ricochan - 10-02-2007

Kleine Jan Wrote:

Heeft Van Gaal het interview met Opdam op fcupdate.nl niet gelezen ofzo??

Heeft van gaal geen CM team ofzo >?

Wouter Gudde wel!

- waf - 10-02-2007

mijn az complex gaat voort. nu weer geen opdam. :letitallout: wat maakt die van gaal er een zooitje van zeg.

Is deze wedstrijd nog live via een radio stream te beluisteren?

- Ad Wim - 10-02-2007

waf Wrote:wat maakt die van gaal er een zooitje van zeg.
:roll:
Je weet toch dat ie altijd rouleert. Dat is het risico van AZ-spelers nemen.

- Ricochan - 10-02-2007

arveladze is ziek :lol: das 2 x niks =D>

- Ad Wim - 10-02-2007

1-0 Koef Hakkuh

- Peter - 10-02-2007

waf Wrote:mijn az complex gaat voort. nu weer geen opdam. :letitallout: wat maakt die van gaal er een zooitje van zeg.

Dat had je kunnen weten. Opdam speelde tegen PSV als een zak hooi op het middenveld terwijl zijn vervanger Boukhari goed speelt, AZ thuis tegen Willem II dan gaat hij aanvallende middenvelders opstellen en achterin komt hij sowieso niet in aanmerking.

- FC Petr - 10-02-2007

Kom op van Gaal, Donk erin! Icon_evil

- kuiper - 10-02-2007

Ad Wim Wrote:1-0 Koef Hakkuh

Die heb ik !!!!!!

- Peter - 10-02-2007

Sinouh raus. Hij zal de 1e helft wel weer net zo goed hebben staan uittrappen als tegen PSV. Wat een pannekoek. Hup Waterman de komende weken.

- FC Petr - 10-02-2007

Geen Donk... :cry:

Lens erin.

- Dre - 10-02-2007

Wat een klote Van Gaal!! Die donk komt er bij mij nooit meer in!

- RR - 10-02-2007

FC Petr Wrote:Geen Donk... :cry:

Dan is mijn wissel toch nuttig geweest...

- Ad Wim - 10-02-2007

Koef © en Steinsson, toch goed voor 19 puntjes samen.

- goa - 10-02-2007

Wat een kutspel. Icon_evil