The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
RKC-Heracles - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: RKC-Heracles (/showthread.php?tid=1802)

Pages: 1 2

RKC-Heracles - de nieuwe - 09-02-2007

De ziekenboeg van RKC Waalwijk is weer twee spelers armer. Middenvelder Patrick van Diemen en aanvaller Benjamin De Ceulaer maakten gisteren hun rentree op het trainingsveld.
Van Diemen en De Ceulaer waren uit de roulatie met respectievelijk hamstring- en een knieblessure. Ook kan trainer Mark Wotte weer beschikken over Pius Ikedia en Dustley Mulder die hersteld zijn van hun lichte blessures.
Dat geldt niet voor de kwetsuren van Robert Fuchs en Ivan Vicelich. Wel kunnen beide spelers volgende week de groepstraining hervatten.

- Peter - 09-02-2007

Mooi, want die Mulder heb ik. Jammer van Pius, want dat verkleint de speelkans van mn 2e RKC'er Luwamo.

- de nieuwe - 09-02-2007

Heracles Almelo-trainer Ruud Brood kan morgen in het competitieduel tegen RKC Waalwijk zo goed als zeker geen beroep doen op Everton. De Braziliaanse spits heeft vanochtend op de training opnieuw een hamstringblessure opgelopen.

De 23-jarige Everton zal morgen nog wel een laatste test ondergaan om hem tijdig fit te krijgen voor het duel tegen RKC, maar de technische staf verwacht dat de Braziliaan deze test niet zal doorstaan.

- FC Petr - 09-02-2007

De vraag blijft, wie staat er deze wedstrijd onder de lat bij RKC :roll:

- de nieuwe - 09-02-2007

Ik heb gegokt op Wevers, of een overwinning van Heracles :wink:

- FC Petr - 09-02-2007

de nieuwe Wrote:Ik heb gegokt op Wevers, of een overwinning van Heracles :wink:

:/\

- Ricochan - 09-02-2007

Ik heb die belg of heracles :Big Grin

- D'r an met de lippe - 10-02-2007

Jammer dat Everton waarschijnlijk niet speelt, Friend en Gluscevic zijn toch wel een beetje soortgelijke spelers.

Het is alweer een tijd geleden, de laatste overwinning. Nog langer geleden is de laatste uitoverwinning. Vanavond moet het dan gebeuren, een vol uitvak (10 bussen en circa 100 man op eigen vervoer) zullen Heracles ondersteunen in dit cruciale duel. Ook ik reis zometeen af, we pakken die Waalwijkers!

- FC Petr - 10-02-2007

D'r an met de lippe Wrote:Jammer dat Everton waarschijnlijk niet speelt, Friend en Gluscevic zijn toch wel een beetje soortgelijke spelers.

Het is alweer een tijd geleden, de laatste overwinning. Nog langer geleden is de laatste uitoverwinning. Vanavond moet het dan gebeuren, een vol uitvak (10 bussen en circa 100 man op eigen vervoer) zullen Heracles ondersteunen in dit cruciale duel. Ook ik reis zometeen af, we pakken die Waalwijkers!

Ik denk het niet....

- Ricochan - 10-02-2007

2-2

- Vret Mien Gras - 10-02-2007

D'r an met de lippe Wrote:Jammer dat Everton waarschijnlijk niet speelt, Friend en Gluscevic zijn toch wel een beetje soortgelijke spelers.

Beetje laat, je zal nu al wel in een Waalwijkse kroeg zitten, maar toch succes :wink:

- Ad Wim - 10-02-2007

2-0

- Devlin - 10-02-2007

ben benieuwd zometeen, regent nu wel heel hard trouwens hier, veld zal al wel te lijden hebben gehad van afgelopen week...verwacht ook overwinning voor RKC, als ze nu niet winnen verdienen ze 't ook niet om erin te blijven

- FC Petr - 10-02-2007

Lemmens in het doel, ´t moet vanavond niet nog gekker worden. :letitallout:

- Ricochan - 10-02-2007

FC Petr Wrote:Lemmens in het doel, ´t moet vanavond niet nog gekker worden. :letitallout:

idd nu mijn keepert erin staat moeten ze niet gaan verliezen !

- Mist - 10-02-2007

Met Lemmens moest je rekening houden, maar ik dacht alle risico met Mulder en de keepers te vermijden en heb geld vrijgemaakt voor Van Haaren, zit die ineens op de bank! Gaat die dwaas 3-4-3 spelen :x

- waf - 10-02-2007

Mist Wrote:Met Lemmens moest je rekening houden, maar ik dacht alle risico met Mulder en de keepers te vermijden en heb geld vrijgemaakt voor Van Haaren, zit die ineens op de bank! Gaat die dwaas 3-4-3 spelen :x

gvd, na opdom ook nog van hoeren. gaat wer lekker deze week. Icon_evil

- Kleine Jan - 10-02-2007

Waarom speelt Ricky niet?
Dat heb ik wel in wat opzetjes gehad...

Rood Wuytens

- Ad Wim - 10-02-2007

Dat is gunstig. Als RKC nu niet wint...

- Ad Wim - 10-02-2007

Heracles al 4x geel in een half uur :|

- RR - 10-02-2007

1-0 Vertonghen

- Peter - 10-02-2007

Heracles en Excelsior zullen blij zijn als ze tegen elkaar mogen spelen. Tegen de andere 16 clubs pakken ze beiden al maanden geen punten. #-o

- FC Petr - 10-02-2007

RR Wrote:1-0 Vertonghen

Okéé, dan mag het nu 1-1 worden.

- Peter - 10-02-2007

Reservespelers
22. Jurgen Wevers
3. Tim Bakens
5. Ramon van Haaren
11. Ricky van den Bergh
12. Dustley Mulder
18. Benjamin de Ceulaer
19. Tim Janssen
--
Als je dat op de bank kunt laten ga je echt niet degraderen. :o Bij de andere degradatiekandidaten zouden dat bijna allemaal basisspelers zijn.

- kuiper - 10-02-2007

Die heb ik!!!!

- Ricochan - 10-02-2007

Die had ik !

kuiper Wrote:

Die heb ik!!!!

Ik ook die pannekoek, dankzij Tree's tip!

Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Waarom staan alle interessante RKC middenvelders als aanvaller in het spel Icon_evil

Even een tip van Treesong :wink:

Budget: 0.00M
Wevers, Jurgen (5.75M)

Grygera, Zdenek (17.15M)
Mendes da Silva, David (18.10M)
De Fauw, Davy (11.40M)

Vertonghen, Jan (7.85M) Hakkuh
Bruins, Luigi (7.00M)
Ramzi, Adil (12.50M)
Sneijder, Wesley (18.95M)

Farfán, Jefferson (21.10M)
Alves, Afonso (15.40M)
Koevermans, Danny © (17.95M)

- FC Petr - 10-02-2007

Grappig, hij heeft ´m zelf niet in z´n team staan.