The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Ajax - Exc. - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Ajax - Exc. (/showthread.php?tid=1846)

Pages: 1 2 3

Ajax - Exc. - Ekslem - 16-02-2007

Slory vs. Lindenbergh cry

Quote:'Anita en Lindenbergh in basis tegen Excelsior'

De kans is groot dat Vurnon Anita komende zondag in de wedstrijd van Ajax tegen Excelsior als rechtsback zal opereren. Dat schrijft De Telegraaf. Volgens de ochtendkrant zal Olaf Lindenbergh in dat geval de positie links achterin voor zijn rekening nemen. De mogelijkheden van trainer Henk ten Cate zijn zeer beperkt door de blessures bij Urby Emanuelson, Thomas Vermaelen en Zdenek Grygera.

Tot overmaat van ramp is George Ogararu voor het duel met Excelsior geschorst. De return tegen Werder Bremen staat vervolgens nog veel meer dan afgelopen woensdag in het teken van de jeugd. "Want dan valt Gabri weg", weet Ten Cate. "Ik zal er dus opnieuw twee jeugdspelers bij moeten halen. Wie? We gaan de komende dagen eens om ons heen kijken."

Bij de coach overheerste berusting na de 3-0 nederlaag in Bremen. Wel kwam hij nog even terug op de tweede treffer, die door Anita van de lijn werd gehaald. Het arbitrale trio zag er echter tóch een doelpunt in. "Als zelfs televisiebeelden geen uitsluitsel geven, is het wel heel bijzonder dat deze man het met het blote oog wel zag. Zelfs de spelers van Werder dachten dat het geen doelpunt was."

- Ad Wim - 16-02-2007

Lindenbergh op Slory, dat kan nooit goed gaan...

- Nr. 12 - 16-02-2007

Ik denk dat er zelfs bij de F-jes een betere linksback te vinden is dan Linkerheuvel.

- Bumme - 16-02-2007

Davids en Stam in het centrum. Heitinga op rechts en Lindenbergh op links.
Middenveld met Gabri, Perez en Sneijder en voorin Babel, Huntelaar en Mul.

- Ad Wim - 16-02-2007

Doe dan Davids linksback, Heitinga en Stam in het midden en Anita op rechts.

Re: Ajax - Exc. - EJR - 16-02-2007

Ekslem Wrote:Slory vs. Lindenbergh cry

Quote:'Anita en Lindenbergh in basis tegen Excelsior'

De kans is groot dat Vurnon Anita komende zondag in de wedstrijd van Ajax tegen Excelsior als rechtsback zal opereren. Dat schrijft De Telegraaf. Volgens de ochtendkrant zal Olaf Lindenbergh in dat geval de positie links achterin voor zijn rekening nemen. De mogelijkheden van trainer Henk ten Cate zijn zeer beperkt door de blessures bij Urby Emanuelson, Thomas Vermaelen en Zdenek Grygera.

Tot overmaat van ramp is George Ogararu voor het duel met Excelsior geschorst. De return tegen Werder Bremen staat vervolgens nog veel meer dan afgelopen woensdag in het teken van de jeugd. "Want dan valt Gabri weg", weet Ten Cate. "Ik zal er dus opnieuw twee jeugdspelers bij moeten halen. Wie? We gaan de komende dagen eens om ons heen kijken."

Bij de coach overheerste berusting na de 3-0 nederlaag in Bremen. Wel kwam hij nog even terug op de tweede treffer, die door Anita van de lijn werd gehaald. Het arbitrale trio zag er echter tóch een doelpunt in. "Als zelfs televisiebeelden geen uitsluitsel geven, is het wel heel bijzonder dat deze man het met het blote oog wel zag. Zelfs de spelers van Werder dachten dat het geen doelpunt was."

Godver! Zit ik dan met Heitinga © en Stam. Icon_twisted

Re: Ajax - Exc. - Treesong - 16-02-2007

EJR Wrote:Godver! Zit ik dan met Heitinga © en Stam. Icon_twisted

Ik héb je gewaarschuwd... :negerwaf:

- Bumme - 16-02-2007

Ad Wim Wrote:Doe dan Davids linksback, Heitinga en Stam in het midden en Anita op rechts.

Het is Excelsior, het is thuis en het is met een Nederlandse scheidsrechter. Het lijk mij dus wel voldoende dat ze met drie man achterin spelen en Davids vanuit het midden door kan schuiven.

- EJR - 16-02-2007

Bumme Wrote:
Ad Wim Wrote:Doe dan Davids linksback, Heitinga en Stam in het midden en Anita op rechts.

Het is Excelsior, het is thuis en het is met een Nederlandse scheidsrechter. Het lijk mij dus wel voldoende dat ze met drie man achterin spelen en Davids vanuit het midden door kan schuiven.

Van Boekel hebben ze daarentegen dit seizoen pas één keer gehad (RKC 2 - Ajax 2-5 voor de beker). Het wordt voor de scheids dus zijn Arenadebuut.

- Ad Wim - 16-02-2007

Bumme Wrote:

Dan nog, alsjeblieft niet Lindenboom achterin.

- Treesong - 16-02-2007

Helaas, Henkie is een groot fan van Lindenbergh... die speelt dus wel Sad

- Ad Wim - 16-02-2007

Mijn vertrouwen in de tactische kwaliteiten van HTC is dan ook tanende.

- Mukkus - 16-02-2007

Niet alleen Henk ten Cate.....

[Image: IMG_0012.JPG]

cry

- EJR - 16-02-2007

Ad Wim Wrote:Mijn vertrouwen in de tactische kwaliteiten van HTC is dan ook tanende.

Die rijden altijd de kortste route hoor hier in Den Haag, itt de vele zwartsnorders!

- FC Petr - 16-02-2007

Hmmm, ik blijf erbij......Heitinga© gaat ondanks alles toch 24 puntjes voor me scoren. :|

- EJR - 16-02-2007

FC Petr Wrote:Hmmm, ik blijf erbij......Heitinga© gaat ondanks alles toch 24 puntjes voor me scoren. :|

En zo is het maar net!

- de nieuwe - 16-02-2007

EJR Wrote:
FC Petr Wrote:Hmmm, ik blijf erbij......Heitinga© gaat ondanks alles toch 24 puntjes voor me scoren. :|

En zo is het maar net!
Helemaal mee eens!

- Bumme - 17-02-2007

EJR Wrote:Van Boekel hebben ze daarentegen dit seizoen pas één keer gehad (RKC 2 - Ajax 2-5 voor de beker). Het wordt voor de scheids dus zijn Arenadebuut.

Wel leuk dat hij een doek heeft hangen om Ajax vast te groeten!

[Image: IMG_0012.JPG]

- Fred Naaigaren - 17-02-2007

de nieuwe Wrote:
EJR Wrote:

En zo is het maar net!
Helemaal mee eens!

Ik heb er alle vertrouwen in!

- Treesong - 17-02-2007

De mensen met Huntelaar mogen in elk geval gaan bidden voor een invalbeurt :|

- FC Petr - 17-02-2007

Treesong Wrote:De mensen met Huntelaar mogen in elk geval gaan bidden voor een invalbeurt :|

Undecided

- RR - 17-02-2007

Vermoedelijke opstelling Ajax: Huntelaar terug in basis?

Afgaande op de training vrijdag maakt Huntelaar een goede kans terug te keren in de basisopstelling van Ajax.

Stekelenburg
Anita, Stam, Heitinga, Lindenbergh,
Gabri, Sneijder, Davids
De Mul, Huntelaar en Babel/Leonardo

- Vret Mien Gras - 17-02-2007

Het maakt mij niet uit of Huntelaar balt, als Heitinga maar niet scoort.....

- Treesong - 17-02-2007

RR Wrote:Vermoedelijke opstelling Ajax: Huntelaar terug in basis?

Afgaande op de training vrijdag maakt Huntelaar een goede kans terug te keren in de basisopstelling van Ajax.

Stekelenburg
Gabri, Sneijder, Davids

Ben benieuwd... het is publiek geheim dat het absoluut niet botert tussen Henk en Klaas Jan

- de nieuwe - 17-02-2007

Vret Mien Gras Wrote:Het maakt mij niet uit of Huntelaar balt, als Heitinga © maar scoort.....
Hakkuh

- Peter - 17-02-2007

Treesong Wrote:

Stekelenburg
Gabri, Sneijder, Davids

Ben benieuwd... het is publiek geheim dat het absoluut niet botert tussen Henk en Klaas Jan

Hoezo publiek geheim? Als je je topscorer en enige fatsoenlijke centrumspits wekenlang op de bank zet is het toch wel duidelijk dat de coach de betreffende speler gewoon niet moet? Van mij mag hij spelen; hij zal dan gebrand zijn het goed te doen en thuis tegen Excelsior dat al tig keer op rij verloren heeft moet er weer een hattrick inzitten. Heb ik eindelijk eens een leuke speler waarmee ik een verschil kan maken. Hakkuh

Quote:Mist's meest gekozen lijstje:
Sneijder,Wesley 48
Huntelaar,Klaas-Jan 4

- Treesong - 17-02-2007

Bedankt dat je het even uitlegt

- Ricochan - 17-02-2007

[ad wim mode] hup excelsior ! [ad wim mode]

- Voyou - 18-02-2007

Peter Wrote:
Treesong Wrote:

Stekelenburg
Gabri, Sneijder, Davids

Hoezo publiek geheim? Als je je topscorer en enige fatsoenlijke centrumspits wekenlang op de bank zet is het toch wel duidelijk dat de coach de betreffende speler gewoon niet moet?

Zoek jij het begrip 'publiek geheim' nog maar eens op :roll:

- Riekki - 18-02-2007

Geen Babel in de basis :eeeek: