The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Ajax - Exc. - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Ajax - Exc. (/showthread.php?tid=1846) |
Ajax - Exc. - Ekslem - 16-02-2007 Slory vs. Lindenbergh ![]() Quote:'Anita en Lindenbergh in basis tegen Excelsior' - Ad Wim - 16-02-2007 Lindenbergh op Slory, dat kan nooit goed gaan... - Nr. 12 - 16-02-2007 Ik denk dat er zelfs bij de F-jes een betere linksback te vinden is dan Linkerheuvel. - Bumme - 16-02-2007 Davids en Stam in het centrum. Heitinga op rechts en Lindenbergh op links. Middenveld met Gabri, Perez en Sneijder en voorin Babel, Huntelaar en Mul. - Ad Wim - 16-02-2007 Doe dan Davids linksback, Heitinga en Stam in het midden en Anita op rechts. Re: Ajax - Exc. - EJR - 16-02-2007 Ekslem Wrote:Slory vs. Lindenbergh Godver! Zit ik dan met Heitinga © en Stam. ![]() Re: Ajax - Exc. - Treesong - 16-02-2007 EJR Wrote:Godver! Zit ik dan met Heitinga © en Stam. Ik héb je gewaarschuwd... :negerwaf: - Bumme - 16-02-2007 Ad Wim Wrote:Doe dan Davids linksback, Heitinga en Stam in het midden en Anita op rechts. Het is Excelsior, het is thuis en het is met een Nederlandse scheidsrechter. Het lijk mij dus wel voldoende dat ze met drie man achterin spelen en Davids vanuit het midden door kan schuiven. - EJR - 16-02-2007 Bumme Wrote:Ad Wim Wrote:Doe dan Davids linksback, Heitinga en Stam in het midden en Anita op rechts. Van Boekel hebben ze daarentegen dit seizoen pas één keer gehad (RKC 2 - Ajax 2-5 voor de beker). Het wordt voor de scheids dus zijn Arenadebuut. - Ad Wim - 16-02-2007 Bumme Wrote:Dan nog, alsjeblieft niet Lindenboom achterin.Ad Wim Wrote:Doe dan Davids linksback, Heitinga en Stam in het midden en Anita op rechts. - Treesong - 16-02-2007 Helaas, Henkie is een groot fan van Lindenbergh... die speelt dus wel ![]() - Ad Wim - 16-02-2007 Mijn vertrouwen in de tactische kwaliteiten van HTC is dan ook tanende. - Mukkus - 16-02-2007 Niet alleen Henk ten Cate..... ![]() - EJR - 16-02-2007 Ad Wim Wrote:Mijn vertrouwen in de tactische kwaliteiten van HTC is dan ook tanende. Die rijden altijd de kortste route hoor hier in Den Haag, itt de vele zwartsnorders! - FC Petr - 16-02-2007 Hmmm, ik blijf erbij......Heitinga© gaat ondanks alles toch 24 puntjes voor me scoren. :| - EJR - 16-02-2007 FC Petr Wrote:Hmmm, ik blijf erbij......Heitinga© gaat ondanks alles toch 24 puntjes voor me scoren. :| En zo is het maar net! - de nieuwe - 16-02-2007 EJR Wrote:Helemaal mee eens!FC Petr Wrote:Hmmm, ik blijf erbij......Heitinga© gaat ondanks alles toch 24 puntjes voor me scoren. :| - Bumme - 17-02-2007 EJR Wrote:Van Boekel hebben ze daarentegen dit seizoen pas één keer gehad (RKC 2 - Ajax 2-5 voor de beker). Het wordt voor de scheids dus zijn Arenadebuut. Wel leuk dat hij een doek heeft hangen om Ajax vast te groeten! - Fred Naaigaren - 17-02-2007 de nieuwe Wrote:EJR Wrote:Helemaal mee eens!FC Petr Wrote:Hmmm, ik blijf erbij......Heitinga© gaat ondanks alles toch 24 puntjes voor me scoren. :| Ik heb er alle vertrouwen in! - Treesong - 17-02-2007 De mensen met Huntelaar mogen in elk geval gaan bidden voor een invalbeurt :| - FC Petr - 17-02-2007 Treesong Wrote:De mensen met Huntelaar mogen in elk geval gaan bidden voor een invalbeurt :| ![]() - RR - 17-02-2007 Vermoedelijke opstelling Ajax: Huntelaar terug in basis? Afgaande op de training vrijdag maakt Huntelaar een goede kans terug te keren in de basisopstelling van Ajax. Stekelenburg Anita, Stam, Heitinga, Lindenbergh, Gabri, Sneijder, Davids De Mul, Huntelaar en Babel/Leonardo - Vret Mien Gras - 17-02-2007 Het maakt mij niet uit of Huntelaar balt, als Heitinga maar niet scoort..... - Treesong - 17-02-2007 RR Wrote:Vermoedelijke opstelling Ajax: Huntelaar terug in basis? Ben benieuwd... het is publiek geheim dat het absoluut niet botert tussen Henk en Klaas Jan - de nieuwe - 17-02-2007 Vret Mien Gras Wrote:Het maakt mij niet uit of Huntelaar balt, als Heitinga © maar scoort..... ![]() - Peter - 17-02-2007 Treesong Wrote:RR Wrote:Vermoedelijke opstelling Ajax: Huntelaar terug in basis? Hoezo publiek geheim? Als je je topscorer en enige fatsoenlijke centrumspits wekenlang op de bank zet is het toch wel duidelijk dat de coach de betreffende speler gewoon niet moet? Van mij mag hij spelen; hij zal dan gebrand zijn het goed te doen en thuis tegen Excelsior dat al tig keer op rij verloren heeft moet er weer een hattrick inzitten. Heb ik eindelijk eens een leuke speler waarmee ik een verschil kan maken. ![]() Quote:Mist's meest gekozen lijstje: - Treesong - 17-02-2007 Bedankt dat je het even uitlegt - Ricochan - 17-02-2007 [ad wim mode] hup excelsior ! [ad wim mode] - Voyou - 18-02-2007 Peter Wrote:Treesong Wrote:RR Wrote:Vermoedelijke opstelling Ajax: Huntelaar terug in basis? Zoek jij het begrip 'publiek geheim' nog maar eens op :roll: - Riekki - 18-02-2007 Geen Babel in de basis :eeeek: |