Spa - Her - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Spa - Her (/showthread.php?tid=1877) |
Spa - Her - Ekslem - 22-02-2007 Van een supporter, voor wat het waard is..... Quote:Verslag van het trainingsveld: 22-02-07 - D'r an met de lippe - 22-02-2007 Everton is ook weer fit =D> Vandaag kaartje gehaald, mooi op eigen vervoer naar R'dam. Ik heb er alleen nog niet zoveel vertrouwen in We moeten ook nog naar o.a. A'dam en Enschede maar vreemd genoeg ben ik daar minder bang voor eigenlijk. Als je daar verliest is dat geen schande maar verliezen bij Sparta is meteen weer zo'n pijnlijk verlies en dat terwijl Sparta momenteel erg goed staat te spelen. Sparta en Heracles hebben zich de laatste jaren ontwikkeld tot aartsvijanden op sportief gebied. Maar dat verhaal gaat ook voor de uitwedstrijd naar Enschede op, daar wil je als Heraclied ook maar één ding: winnen. Tussen hoop en vrees... - Frits - 22-02-2007 heracles pas 3 keer gescoort, waarvan 1 eige goal 6-1 3 keer haris - FC Petr - 22-02-2007 Haris =D> - Peter - 22-02-2007 Die opstelling werd maandag al voorspelt door iedereen op het Sparta-forum, dus dat zal wel kloppen. Hup Bouaouzan en Lopes. - D'r an met de lippe - 22-02-2007 Frits Wrote:heracles pas 3 keer gescoort, waarvan 1 eige goal Há, maar wel een punt gepakt in dat Utrecht van je! - Frits - 22-02-2007 D'r an met de lippe Wrote:Frits Wrote:heracles pas 3 keer gescoort, waarvan 1 eige goal meest kutte wedstrijd van het seizoen ook..... en bedankt daarvoor. - D'r an met de lippe - 23-02-2007 Ach, bekijk het van de positieve kant Frits. Een gelijkspel terwijl jullie in Almelo nog werden weggevaagd: Kwame Quansah (5) 1 - 0 Everton Ramos da Silva (26) 2 - 0 Everton Ramos da Silva (82) 3 - 0 - Frits - 23-02-2007 het was KOUD toen! en dan ook geen doelpunten, das gewoon kut. dat puntje boeit me niet, met of zonder dat punt, toch weer een verloren seizoen - Dre - 23-02-2007 Lopessssssssssssss! - Ekslem - 23-02-2007 Dre Wrote:Lopessssssssssssss! Die is het gewend om van tegen die prutsers te scoren. Ik ga voor 2 goaltjes van hem! - goa - 23-02-2007 Hoerig, ik ging uit van een plekkie voor Adeleye - D'r an met de lippe - 25-02-2007 Het had erger kunnen afgelopen, een punt is opzich niet slecht maar er had meer ingezeten. Bovendien schieten wij er weinig mee op aangezien Willem II ook een punt heeft gepakt en Excelsior, Den Haag en RKC wellicht ook punten pakken vandaag. Een uitwedstrijd winnen zit er niet in dit seizoen vrees ik, hoe pijnlijk het ook is. Al met al is een gelijkspel wel terecht, hoewel wij 2 keer het geluk weer tegen hadden zitten. Ten eerste een snoeihard schot van Quansah op de binnekant van de paal, als het dan toch al tegenzit gaan zulke ballen er ook nooit in. Ten tweede weer een misselijk makende fout van de arbitrage. Lille - Man Utd, afgelopen week in de CL. Giggs neemt de vrije trap snel waaruit de 0-1 volgt. Rechtsmatige goal in de CL. Sparta - Heracles, Tanghe neemt de vrije bal eveneens snel waaruit de 0-1 voor Heracles volgde! Wat doet de heer van Sichem? De goal afkeuren en Tanghe een gele kaart geven! Godverrrr..... HOEVAAK WORDEN WIJ NOG GENAAID? - Ekslem - 25-02-2007 Als speler vraagt of hij hem snel mag nemen en de scheids zegt ja of wanneer de scheids het aan de speler vraagt en de speler zegt ja dan mag het. Tanghe zal hem wel gewoon genomen hebben en dat is idd een kaart, want dan moet ie op het fluitje wachten. - D'r an met de lippe - 25-02-2007 Ach daar zit ook wel wat in Ekslem. Hoe dan ook, volgende week moeten we na 13 wedstrijden zonder winst maar weer eens winnen. Heracles - Den Haag, d'r an met de lippe! Merk nu trouwens op dat Het Kasteel voor mij het 9e eredivisie stadion is die ik heb bezocht. Mooi op de helft :wink: - Ricochan - 25-02-2007 D'r an met de lippe Wrote:Het had erger kunnen afgelopen, een punt is opzich niet slecht maar er had meer ingezeten. Bovendien schieten wij er weinig mee op aangezien Willem II ook een punt heeft gepakt en Excelsior, Den Haag en RKC wellicht ook punten pakken vandaag. Een uitwedstrijd winnen zit er niet in dit seizoen vrees ik, hoe pijnlijk het ook is. Als jullie net zo vaak genaaid worden als ADO dan mag je pas gaan klagen, en toevallig is tanghe nu geshorst tegen ADO dus dat komt mooi uit :wink: - D'r an met de lippe - 25-02-2007 Ricochan Wrote:Als jullie net zo vaak genaaid worden als ADO dan mag je pas gaan klagen, en toevallig is tanghe nu geshorst tegen ADO dus dat komt mooi uit :wink: Wij zijn ook vaak genoeg benadeeld hoor Quansah missen wij ook tegen ADO, helaas voor jullie dat Everton dan zal spelen :waf: |