The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
PSV - FC Grun - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: PSV - FC Grun (/showthread.php?tid=1880)

Pages: 1 2


PSV - FC Grun - Kleine Jan - 22-02-2007

Afellay en Reiziger terug, Farfán onzeker
Geschreven door Franklin Stoker op donderdag, 22 februari om 14:59

Ibrahim Afellay en Michael Reiziger hebben donderdag de training bij PSV hervat. Beide spelers waren enige weken niet inzetbaar vanwege uiteenlopende blessures.

Voor Afellay, die met een pijnlijke enkel kampte, lijkt de competitiewedstrijd tegen FC Groningen haalbare kaart. Of trainer Ronald Koeman ook een beroep op de middenvelder zal doen is nog niet bekend.

Een eventuele rentree van Michael Reiziger laat iets langer op zich wachten. De verdediger had last van een buikspier, maar kan nog niet voluit meedraaien om wedstrijdminuten te maken.

Verder wordt zaterdag pas bekeken of aanvaller Jefferson Farfán fit genoeg is om deel uit de maken van de PSV-selectie. De Peruaan heeft sinds de wedstrijd tegen Heracles last van zijn linkervoet.

Aanstaande zaterdag verdedigt PSV in het Philips Stadion zijn koppositie in de Nederlandse eredivisie. De wedstrijd tegen het elftal van Ron Jans begint om 19:30.


- kuiper - 23-02-2007

Ik zit in het stadion. En nog wel VIP ook.


- Mukkus - 23-02-2007

Quote:Farfán hervat training bij PSV
23 februari 2007

Jefferson Farfán is vrijwel volledig hersteld van zijn voetblessure. De aanvaller hervatte vrijdagochtend de training bij PSV. Hij is zaterdag in principe inzetbaar in de thuiswedstrijd tegen FC Groningen.

Ibrahim Afellay (enkel) en Michael Reiziger (buikspier) sloten donderdag al aan bij de selectie van Ronald Koeman. Reiziger zal zaterdag vermoedelijk nog niet in actie komen.



- Ekslem - 23-02-2007

kuiper Wrote:Ik zit in het stadion. En nog wel VIP ook.

Niet te hard juichen he als we scoren :wink:


- Ricochan - 23-02-2007

In de televaag staat dat hij weer fit is :wink:


- Peter - 23-02-2007

Mukkus Wrote:
Quote:Farfán hervat training bij PSV
23 februari 2007

Jefferson Farfán is vrijwel volledig hersteld van zijn voetblessure. De aanvaller hervatte vrijdagochtend de training bij PSV. Hij is zaterdag in principe inzetbaar in de thuiswedstrijd tegen FC Groningen.

Ibrahim Afellay (enkel) en Michael Reiziger (buikspier) sloten donderdag al aan bij de selectie van Ronald Koeman. Reiziger zal zaterdag vermoedelijk nog niet in actie komen.

Als 8e keus achterin na Kromkamp, Alcides, Alex, Salcido, Addo, Sun en da Costa lijkt mij dat ook niet idd. :razz: Hopelijk begint Afellay en kan hij in de rust gewisseld worden omdat de zege veilig is. Farfan laatste half uur ofzo ff spelen om weer wat ritme pakken/geen ritme te verliezen. Wordt wrs een vervelend potje, zoals altijd na een daverende CL-pot. 2-1 teken ik voor en dan zondag kijken hoe AZ en Ajax weer 2-2 spelen. Hakkuh

@Kuiper waar zit je in de VIP box? Op West achter de goal toevallig?


- Voyou - 23-02-2007

Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Quote:Farfán hervat training bij PSV
23 februari 2007

Jefferson Farfán is vrijwel volledig hersteld van zijn voetblessure. De aanvaller hervatte vrijdagochtend de training bij PSV. Hij is zaterdag in principe inzetbaar in de thuiswedstrijd tegen FC Groningen.

Ibrahim Afellay (enkel) en Michael Reiziger (buikspier) sloten donderdag al aan bij de selectie van Ronald Koeman. Reiziger zal zaterdag vermoedelijk nog niet in actie komen.

Als 8e keus achterin na Kromkamp, Alcides, Alex, Salcido, Addo, Sun en da Costa lijkt mij dat ook niet idd. :razz: Hopelijk begint Afellay en kan hij in de rust gewisseld worden omdat de zege veilig is. Farfan laatste half uur ofzo ff spelen om weer wat ritme pakken/geen ritme te verliezen. Wordt wrs een vervelend potje, zoals altijd na een daverende CL-pot. 2-1 teken ik voor en dan zondag kijken hoe AZ en Ajax weer 2-2 spelen. Hakkuh

@Kuiper waar zit je in de VIP box? Op West achter de goal toevallig?

Het wordt 'gewoon' 4-0, PSV is helemaal los na afgelopen dinsdag Hakkuh


- kuiper - 23-02-2007

Voyou Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Quote:Farfán hervat training bij PSV
23 februari 2007

Jefferson Farfán is vrijwel volledig hersteld van zijn voetblessure. De aanvaller hervatte vrijdagochtend de training bij PSV. Hij is zaterdag in principe inzetbaar in de thuiswedstrijd tegen FC Groningen.

Ibrahim Afellay (enkel) en Michael Reiziger (buikspier) sloten donderdag al aan bij de selectie van Ronald Koeman. Reiziger zal zaterdag vermoedelijk nog niet in actie komen.

Als 8e keus achterin na Kromkamp, Alcides, Alex, Salcido, Addo, Sun en da Costa lijkt mij dat ook niet idd. :razz: Hopelijk begint Afellay en kan hij in de rust gewisseld worden omdat de zege veilig is. Farfan laatste half uur ofzo ff spelen om weer wat ritme pakken/geen ritme te verliezen. Wordt wrs een vervelend potje, zoals altijd na een daverende CL-pot. 2-1 teken ik voor en dan zondag kijken hoe AZ en Ajax weer 2-2 spelen. Hakkuh

@Kuiper waar zit je in de VIP box? Op West achter de goal toevallig?

Het wordt 'gewoon' 4-0, PSV is helemaal los na afgelopen dinsdag Hakkuh

Ik ken het stadion niet zo goed. Maar er staat op kaartje Sectie F, Rij 4.
Het is van AXA Verzekeringen.
Ik heb begrepen met een diner vooraf samen met bestuur. Zelfs een toespraak van de voorzitter en daarna op verwarmd terras voetballen kijken.

Wel heel anders dan ik gewend ben, maar ik zal niet te hard juichen voor FC Groningen.
Daarom heb ik ook 2 verdedigers van PSV met CM genomen. :wink:


- Treesong - 23-02-2007

Gezellig bieren in de PSV VIP Lounge die ik nog het meest vond lijken op een veredelde hoerenkast =D>


- Peter - 23-02-2007

Hoe fout kun je een naam spellen? :lol: Ook wel leuk dat PSV Mendes blijkbaar heeft overgenomen van AZ, maar die is toch blessé?

Groningenfansite:
Vermoedelijke opstellingen:
FC Groningen
Roorda; Silva, Kruiswijk, Svejdik, van der Linden; Matthijs, van der Laak, Lovre, Levchenko; Nevland en Suarez.

PSV:
Gomes; Kromkamp, DaCosta, Alex, Salcido; Mendes, Simons, Affaley, Cocu; Farfan en Koné


- Ekslem - 23-02-2007

kuiper Wrote:
Voyou Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Quote:Farfán hervat training bij PSV
23 februari 2007

Jefferson Farfán is vrijwel volledig hersteld van zijn voetblessure. De aanvaller hervatte vrijdagochtend de training bij PSV. Hij is zaterdag in principe inzetbaar in de thuiswedstrijd tegen FC Groningen.

Ibrahim Afellay (enkel) en Michael Reiziger (buikspier) sloten donderdag al aan bij de selectie van Ronald Koeman. Reiziger zal zaterdag vermoedelijk nog niet in actie komen.

Als 8e keus achterin na Kromkamp, Alcides, Alex, Salcido, Addo, Sun en da Costa lijkt mij dat ook niet idd. :razz: Hopelijk begint Afellay en kan hij in de rust gewisseld worden omdat de zege veilig is. Farfan laatste half uur ofzo ff spelen om weer wat ritme pakken/geen ritme te verliezen. Wordt wrs een vervelend potje, zoals altijd na een daverende CL-pot. 2-1 teken ik voor en dan zondag kijken hoe AZ en Ajax weer 2-2 spelen. Hakkuh

@Kuiper waar zit je in de VIP box? Op West achter de goal toevallig?

Het wordt 'gewoon' 4-0, PSV is helemaal los na afgelopen dinsdag Hakkuh

Ik ken het stadion niet zo goed. Maar er staat op kaartje Sectie F, Rij 4.
Het is van AXA Verzekeringen.
Ik heb begrepen met een diner vooraf samen met bestuur. Zelfs een toespraak van de voorzitter en daarna op verwarmd terras voetballen kijken.

Wel heel anders dan ik gewend ben, maar ik zal niet te hard juichen voor FC Groningen.
Daarom heb ik ook 2 verdedigers van PSV met CM genomen. :wink:

Enjoy! Vak f is volgens mij nog net de lange zijde op Zuid. Je zit dus net iets voor de cornervlag


- Peter - 23-02-2007

Ekslem Wrote:
kuiper Wrote:
Voyou Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Quote:Farfán hervat training bij PSV
23 februari 2007

Jefferson Farfán is vrijwel volledig hersteld van zijn voetblessure. De aanvaller hervatte vrijdagochtend de training bij PSV. Hij is zaterdag in principe inzetbaar in de thuiswedstrijd tegen FC Groningen.

Ibrahim Afellay (enkel) en Michael Reiziger (buikspier) sloten donderdag al aan bij de selectie van Ronald Koeman. Reiziger zal zaterdag vermoedelijk nog niet in actie komen.

Als 8e keus achterin na Kromkamp, Alcides, Alex, Salcido, Addo, Sun en da Costa lijkt mij dat ook niet idd. :razz: Hopelijk begint Afellay en kan hij in de rust gewisseld worden omdat de zege veilig is. Farfan laatste half uur ofzo ff spelen om weer wat ritme pakken/geen ritme te verliezen. Wordt wrs een vervelend potje, zoals altijd na een daverende CL-pot. 2-1 teken ik voor en dan zondag kijken hoe AZ en Ajax weer 2-2 spelen. Hakkuh

@Kuiper waar zit je in de VIP box? Op West achter de goal toevallig?

Het wordt 'gewoon' 4-0, PSV is helemaal los na afgelopen dinsdag Hakkuh

Ik ken het stadion niet zo goed. Maar er staat op kaartje Sectie F, Rij 4.
Het is van AXA Verzekeringen.
Ik heb begrepen met een diner vooraf samen met bestuur. Zelfs een toespraak van de voorzitter en daarna op verwarmd terras voetballen kijken.

Wel heel anders dan ik gewend ben, maar ik zal niet te hard juichen voor FC Groningen.
Daarom heb ik ook 2 verdedigers van PSV met CM genomen. :wink:

Enjoy! Vak f is volgens mij nog net de lange zijde op Zuid. Je zit dus net iets voor de cornervlag

Ik zit ook net iets voor die cornervlag. Alleen dan net korte zijde vak H. Maar ik weet haast zeker dat vak F geen terras heeft. Alleen normale plaatsen en skyboxen achter glas. En rij 4 is zeker geen terrasplek. De skyboxen zitten van rij 17 t/m 20. Sectie F rij 4 zal dus wel heel ergens anders in het stadion zijn.


- kuiper - 24-02-2007

Ik laat het jullie morgen wel even weten. We gaan zo vertrekken vanuit het hoge noorden. Kom op Grunn!!!!


- Ekslem - 24-02-2007

Heb het nagekeken, ik heb gelijk :8:


- Peter - 24-02-2007

Vermoedelijke opstelling PSV:
Gomes
Da Costa, Alex, Salcido
Afellay, Simons, Cocu, Culina
Mendez, farfan en Kone


Ik verwacht zelf echter Kromkamp ipv Culina (of Da Costa).


- Peter - 24-02-2007

Ekslem Wrote:Heb het nagekeken, ik heb gelijk :8:

rij 4 vak F is zeker geen terras. Ik heb dus (ook) gelijk! Big Grin


EDIT: ik heb geen gelijk. :8: Ook ff de plattegrond gekeken, maar het terras van de aftrap in de hoek is ook voor de helft vak F. Kuiper zit vlak naast me dan. Eens ff kijken of ik m kan zien straks. :razz:
Veel plezier met je PSV cap en sjaal Kuiper (elke wedstrijd zit heel die tribune vol met mensen met dezelfde gekregen PSV sjaal en/of pet. Zo voor lul Big Grin)


- waf - 24-02-2007

Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Heb het nagekeken, ik heb gelijk :8:

rij 4 vak F is zeker geen terras. Ik heb dus (ook) gelijk! Big Grin


EDIT: ik heb geen gelijk. :8: Ook ff de plattegrond gekeken, maar het terras van de aftrap in de hoek is ook voor de helft vak F. Kuiper zit vlak naast me dan. Eens ff kijken of ik m kan zien straks. :razz:
Veel plezier met je PSV cap en sjaal Kuiper (elke wedstrijd zit heel die tribune vol met mensen met dezelfde gekregen PSV sjaal en/of pet. Zo voor lul Big Grin)

ik ben blij dat je inziet dat je met een psvee sjaal voor lul zit.


- EJR - 24-02-2007

Ou est le Camp tordu? :razz:


- FC Petr - 24-02-2007

Ehh...geen Kromkamp, wat is er aan de hand?


- Ricochan - 24-02-2007

:letitallout: neem ik expres die vermoeide alex niet is die idioot kutkamp er weer niet bij !


- FC Petr - 24-02-2007

Hopelijk zit hij wel op de bank voor een invalbeurt.


- Ad Wim - 24-02-2007

0-0 bij rust, ik blijf hopen op een stuntje.


- centre court - 24-02-2007

Ad Wim Wrote:0-0 bij rust, ik blijf hopen op een stuntje.

als groningen hier wint wordt twente nog echt kampioen ook.


- Ricochan - 24-02-2007

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:0-0 bij rust, ik blijf hopen op een stuntje.

als groningen hier wint wordt twente nog echt kampioen ook.

twente heeft nog geen kans gecreerd tegen WII !


- FC Petr - 24-02-2007

Bij PSV twee wissels, maar geen Kromkamp. :|


- Ricochan - 24-02-2007

kromkamp komt er nu in! terwijl het bijna 0-1 was !


- Mukkus - 24-02-2007

Derde wissel PSV: Mendez OUT........Kromkamp IN.


- FC Petr - 24-02-2007

Okéé, einde wedstrijd dan maar.


- FC Petr - 24-02-2007

Alex =D> 1-0


- Mukkus - 24-02-2007

1-0 ALEX! (assist Farfan - corner)

MIJN CAP! Hakkuh