The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Poker onder de tennismanagers - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Poker onder de tennismanagers (/showthread.php?tid=1912) |
Poker onder de tennismanagers - buurs - 28-02-2007 Aangezien het zo populair is, kunnen we hier ons opmerkelijke potjes plaatsen :8: Of alles wat je er verder nog over kwijt wil - Haggie - 28-02-2007 Scholten! en ik zullen jullie wel beetje op de hoogte houden vanmiddag. Ik begin nu op dit moment met Everest. winnaar krijgt 5 cent. :8: - buurs - 28-02-2007 Haggie Wrote:Scholten! en ik zullen jullie wel beetje op de hoogte houden vanmiddag. Ik begin nu op dit moment met Everest. winnaar krijgt 5 cent. :8: joepie :lol: - Haggie - 28-02-2007 Je moet ergens beginnen weer.. :o - Scholten! - 28-02-2007 Ik speel bij Everest zonder geld. Beetje laf zullen jullie denken, maar vooralsnog waag ik mij niet aan the big money. Geen zin om geld te storen. En als ik geld wil winnen doe ik dat wel met een echte pot met kameraden. Is al lang geleden dat we hebben gespeeld, maar echt een groot succes heb ik nog nooit gehad. In een dorpenclash Baak (5 man)-Wichmond (5 man) werd ik 3e. Haggie is wel succesvol in de pokerscene, maar hij speelt vaak op save :wink: - buurs - 28-02-2007 Scholten! Wrote:Ik speel bij Everest zonder geld. Beetje laf zullen jullie denken, maar vooralsnog waag ik mij niet aan the big money. Geen zin om geld te storen. En als ik geld wil winnen doe ik dat wel met een echte pot met kameraden. Is al lang geleden dat we hebben gespeeld, maar echt een groot succes heb ik nog nooit gehad. In een dorpenclash Baak (5 man)-Wichmond (5 man) werd ik 3e. Haggie is wel succesvol in de pokerscene, maar hij speelt vaak op save :wink: dat denk jij :8: - Haggie - 28-02-2007 buurs Wrote:Scholten! Wrote:Ik speel bij Everest zonder geld. Beetje laf zullen jullie denken, maar vooralsnog waag ik mij niet aan the big money. Geen zin om geld te storen. En als ik geld wil winnen doe ik dat wel met een echte pot met kameraden. Is al lang geleden dat we hebben gespeeld, maar echt een groot succes heb ik nog nooit gehad. In een dorpenclash Baak (5 man)-Wichmond (5 man) werd ik 3e. Haggie is wel succesvol in de pokerscene, maar hij speelt vaak op save :wink: Ik ben niet voor niets de beste :8: :wink: - Kraai - 28-02-2007 De meest bizarre hand die ik ooit gezien heb is de volgende: Q/Q tegen 8/9 van ruiten. Flop: schop 10 / ruiten J / klaver Q... dus straat tegen 3x Q Turn: ruiten 10 ... dus straat tegen full house nu River: RUITEN 7 !! straight flush tegen full house...aiiiiiiii : - Scholten! - 28-02-2007 Zeer pijnlijk voor degene met de full house hehe - Genomico - 28-02-2007 Lulligste wat ik een keer heb meegemaakt is: Ik: A9 Flop: 99A Uiteraard flink verhogen tot het einde, laat de tegenstander laat de kaarten zien: AA :eeeek: Gelukkig low-limit en dus niet veel verloren : - buurs - 28-02-2007 Ik heb ooit met KKAAA verloren van AAAKK :roll: - kooltje - 28-02-2007 Kraai Wrote:De meest bizarre hand die ik ooit gezien heb is de volgende:pokert sjakie tegenwoordig ook al - Genomico - 28-02-2007 buurs Wrote:Ik heb ooit met KKAAA verloren van AAAKK :roll: Als er al AAKK op tafel ligt, is dat natuurlijk ook niet zo raar :wink: - Scholten! - 28-02-2007 Genomico Wrote:buurs Wrote:Ik heb ooit met KKAAA verloren van AAAKK :roll: : - buurs - 28-02-2007 Genomico Wrote:buurs Wrote:Ik heb ooit met KKAAA verloren van AAAKK :roll: Maar dat was niet het geval :wink: - Scholten! - 28-02-2007 De pijnlijkste nederlaag lijdt je toch door je eruit te laten bluffen. Zo klote om te zien dat de bluffer twee kutkaarten had. - Genomico - 28-02-2007 Ik speel op internet alleen maar low-limit games. Ten eerste heb ik daar meer aan m'n kansberekeningen. Ten tweede kan ik dan niet in 1 potje heel veel verliezen. En ten derde ben ik niet zo'n (goede) bluffer en zal ik best makkelijk weggebluft kunnen worden. - Jansoe - 28-02-2007 buurs Wrote:Ik heb ooit met KKAAA verloren van AAAKK :roll: Das knap. Exact dezelfde hand full house met 3 azen en 2 koningen, en dan toch verliezen. Of ben ik nu weer niet echt wakker? :oops: - _Tampie - 28-02-2007 buurs Wrote:Ik heb ooit met KKAAA verloren van AAAKK :roll: Dit lijkt me een split pot. - Scholten! - 28-02-2007 Haggie is zojuist aangeschoven bij mij aan tafel. Over 20minuten begint ons toernooi =D> - buurs - 28-02-2007 Jansoe Wrote:buurs Wrote:Ik heb ooit met KKAAA verloren van AAAKK :roll: :oops: Ik had KK in de hand en mijn tegenstander KA Valt er op tafel 9KAA6 - Kraai - 28-02-2007 Ik ga ook maar weer eens een tafeltje spelen.. :8: $10 +1 Everest Poker - buurs - 28-02-2007 Kraai Wrote:Ik ga ook maar weer eens een tafeltje spelen.. :8: Kom even aan een cash tafel. 5-10 cent 6 personen limit - Kraai - 28-02-2007 haha ...nu ff niet , andere keer misschien :wink: Jij bent trouwens ook welkom bij mij aan tafel : :8: - buurs - 28-02-2007 Kraai Wrote:haha ...nu ff niet , andere keer misschien :wink: 11 dollar wordt me iets teveel - Kraai - 28-02-2007 Dacht ik al :wink: ...als ik er snel uitlig kom ik wel ff kijken - buurs - 28-02-2007 Kraai Wrote:Dacht ik al :wink: ...als ik er snel uitlig kom ik wel ff kijken wat is jouw screennaam? - Kraai - 28-02-2007 bbart34...en die van jou? - buurs - 28-02-2007 Kraai Wrote:bbart34...en die van jou? Hoe heet de tafel? Ik heet Buurs :8: - Kraai - 28-02-2007 tafel heet Purace 16...single tafel toernooi |