The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Als ik een Hattrick-speler was... - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17) +---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18) +---- Thread: Als ik een Hattrick-speler was... (/showthread.php?tid=194) Pages:
1
2
|
Als ik een Hattrick-speler was... - Bakke - 01-10-2005 had ik de volgende eigenschappen en stats: Erik van Dam (13081986) --> geboortedag, -maand, -jaar. 19 jaar, zwak in vorm, gezond Een irritant persoon die interessant en bijdehand is. Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 520 Loon: 988 ââ¬/week Eigenaar: HIF Waarschuwingen: 1 Fysiek: fit Conditie: slecht Keepen: zwak Positiespel: matig Passen: redelijk Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig Scoren: matig Spelhervatting: redelijk En jullie? Graag serieus, ben wel benieuwd. - El Parasito - 01-10-2005 Koen Maaskant (20071986) 19 jaar, redelijk in vorm, gezond Een sympathiek persoon die slim en bijdehand is. Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider. Specialiteit: Technisch Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 1 580 Loon: 988 ââ¬/week Eigenaar: Los Parasitos Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: matig Keepen: zwak Positiespel: goed Passen: redelijk Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak Scoren: goed Spelhervatting: redelijk - Marshall - 01-10-2005 Dan bestond ik net niet..... Gelukkig schelen de Y en de O maar 3 toetsen op een QWERTY ![]() Benny Aalders (39953689) 21 jaar, redelijk in vorm, gezond Een populair persoon die kalm en oneerlijk is. Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider. Specialiteit: Koppen Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 21 840 Loon: 10 280 ââ¬/week Eigenaar: RRRFC Be Tough & Kick em Hard - DazMyBhoyz Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Doelpunten in carrière: 5 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 - Fabian - 01-10-2005 Fabian Verhoeks (04011983) --> geboortedag, -maand, -jaar. 22 jaar, goed in vorm, gezond Een aardig persoon, met veel overtredingen en aanmerkingen op de leiding. Hij heeft formidabel ervaring en is een uitstekend leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 1 930 Loon: 988 ââ¬/week Eigenaar: Flierefluiters Waarschuwingen: 25 Fysiek: fit Conditie: slecht Keepen: waardeloos Positiespel: uitstekend Passen: formidabel Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk Scoren: zwak Spelhervatting: uitstekend Vandaag nog 2x maal de lat geraakt bij 2 vrije trappen.... :eeeek: - El Parasito - 01-10-2005 Zo te zien ben jij een betere aanvallende back dan Urby, die kan voor geen meter passen.. - Mukkus - 01-10-2005 Ik ben een hattrick-speler (de insiders weten dat inmiddels, is ook speler bij Mkks F.C.): Harm Portijk (28591158) 25 jaar, zwak in vorm, gezond Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is. Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider. Specialiteit: Technisch Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 270 Loon: 540 ââ¬/week Eigenaar: Mkks F.C. Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: slecht Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos - Mac - 02-10-2005 Martijn van Doesselaar (15081984) 21 jaar, matig in vorm, gezond Een sympatheik persoon die evenwichtig en eerlijk is Hij heeft rampzalig ervaring en is matig leider. nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 1 120 Loon: 8 euro per uur Eigenaar: mazz productions Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit conditie: waardeloos Keepen: Matig Positiespel: redelijk passen: matig Vleugelspel: waardeloos verdedigen: goed scoren: matig spelhervatting: slecht - Jansoe - 02-10-2005 Rene Jansen (37489237) 24 jaar, goed in vorm, gezond Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is Hij heeft waardeloos ervaring en is zwak leider. nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 4480 Loon: 12 biertjes per wedstrijd Eigenaar: Masselink B.V. Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit conditie: waardeloos Keepen: Goed Positiespel: slecht passen: Zwak Vleugelspel: waardeloos verdedige: Rampzalig scoren: matig spelhervatting: Goed - gittermaster - 02-10-2005 Dennis Heisen is voor t laatst gezien in snackbar "de witte mayo", hij is een kilo of 30 aangekomen en was aan t sjansen met een heroinehoer. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij... - Bocaloca - 02-10-2005 Werner Waltman (19830607) 22 jaar, goed in vorm, gezond Een controversieel persoon die temperamentvol en opvliegend is Hij heeft zwak ervaring en is matig leider. nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 2700 Loon: 1100 Eigenaar: Bocastarz Waarschuwingen: 99 Fysiek: fit conditie: Uitstekend Keepen: waardeloos Positiespel: Redelijk passen:matig Vleugelspel: goed verdedigen: Uitstekend scoren: slecht spelhervatting: Goed - Jansoe - 02-10-2005 gittermaster Wrote:Dennis Heisen is voor t laatst gezien in snackbar "de witte mayo", hij is een kilo of 30 aangekomen en was aan t sjansen met een heroinehoer. :lol: :lol: :lol: - Mac - 02-10-2005 conditie: Uitstekend ![]() - Mac - 02-10-2005 hebben we toch al aardig team: Code: ------------------Jansoe------------------ missen nog 2 spitsen 1 centrale def en 1 aanvallende mid! - Vietjes - 02-10-2005 ![]() - Forever - 02-10-2005 Anthonie Renes (14101980) 24 jaar, matig in vorm, gezond Een aangenaam persoon die rechtvaardig en rustig is. Hij heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 650 Loon: 0 ââ¬/week Eigenaar: IB-groep Waarschuwingen: 2 Fysiek: fit Conditie: zwak Keepen: waardeloos Positiespel: zwak Passen: redelijk Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak Scoren: slecht Spelhervatting: slecht - Marshall - 02-10-2005 Marshall Wrote:Dan bestond ik net niet..... Nadere navraag leverde op dat Benny Aalders binnenkort naar wond. positiespel popt. - Lance - 02-10-2005 Ik zal die def dan wel zijn: Robbie van der Plaat (25061982) 23 jaar, redelijk in vorm, gezond Een sympathiek persoon, die kalm en eerlijk is. Hij heeft redelijk ervaring en is een slecht leider. Specialiteit: Snel Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 1 850 Loon: 843 ââ¬/week Eigenaar: Het Moraalteam Waarschuwingen: 1 Fysiek: fit Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: matig Vleugelspel: matig Verdedigen: goed Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig - Bakke - 02-10-2005 Iedereen schat zichzelf hier wel erg hoog in... - Mac - 02-10-2005 hoezo? goed is pas rating 7 van de 20 hoor. - Legion - 02-10-2005 gittermaster Wrote:Dennis Heisen is voor t laatst gezien in snackbar "de witte mayo", hij is een kilo of 30 aangekomen en was aan t sjansen met een heroinehoer. : ![]() - Legion - 02-10-2005 Emilio Mieloo (1234567) 27 jaar, slecht in vorm, ongezond Een sympathiek persoon, die opvliegend en eerlijk is. Hij heeft redelijk ervaring en is een goed leider. Specialiteit: Krachtig Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 2 450 Loon: 10 ââ¬/week Eigenaar: UefaCupWinners2002 Waarschuwingen: 1 Fysiek: fit Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: uitstekend Passen: goed Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed Scoren: redelijk Spelhervatting: matig - Marshall - 02-10-2005 Bakke Wrote:Iedereen schat zichzelf hier wel erg hoog in... Hoezo hoog inschatten? Ik zoek gewoon op naam in HT... - Bocaloca - 02-10-2005 Wij doelen hier op het zelf creeren van een HT speler, met dingetjes die een beetje gerelateerd zijn aan jezelf ![]() - Marshall - 02-10-2005 aha... ik dacht dat men zocht naar bestaande HT-spelers met je eigen naam.... Nu vind ik het onzinnig ![]() - Depor - 02-10-2005 Jeroen Blonk (19830607) 22 jaar, redelijk in vorm, gezond Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is Hij heeft goed ervaring en is redelijk leider. nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 2700 Loon: 1100 Eigenaar: Erm niemand op dit moment transfervrij Waarschuwingen: 5 Fysiek: fit Specialiteit: Koppen conditie: zwak Keepen: waardeloos Positiespel: zwak passen:goed Vleugelspel: matig verdedigen: matig scoren: goed spelhervatting: slecht - Depor - 02-10-2005 Op dit moment zaalvoetbal op het veld begon ik als laatste man en toen ik stopte was ik nr 10 Over 2 jaar gaan we weer es voetballen - Devlin - 02-10-2005 lopen kan ik wel...maar voetballen... :wink: Quote:Jorn Zijlmans - Bakke - 02-10-2005 Ach Dev, zodra ik je drie weekjes op verdedigen heb getraind wordt je wel wat beter, hoor ![]() - Birger - 03-10-2005 Birger Hauchecorne (12051984) 21 jaar, goed in vorm, gezond Een controversieeel persoon, die rustig en oprecht is. Hij heeft redelijk ervaring en is een slecht leider. Specialiteit:Snel Nationaliteit: Belg TSI: 4100 Loon:1000 Eigenaar:Sparta Bornem Conditie:uitstekend Keepen:zwak Positiespel: goed Passen:matig Vleugelspel:uitstekend Verdedigen:zwak Scoren:goed Spelhervattingen ![]() - Jansoe - 03-10-2005 21 jaar en al redelijkervaring? Das netjes. Heb je in de U20 van België gezeten? :wink: |