The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Wie gaan er dit jaar degraderen - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Wie gaan er dit jaar degraderen (/showthread.php?tid=1948)

Pages: 1 2

Wie gaan er dit jaar degraderen - gittermaster - 07-03-2007

Mijn voorspelling voor de laatste 3 van dit jaar:

16: ADO (blijft)
17: Heracles (degradeert)
18: Excelsior (degradeert)

- Peter - 07-03-2007

16: Heracles
17: Excelsior
18: ADO

De laatste 2 eruit, Heracles redt het in de nacompetitie. De Graafschap en RBC Roosendaal promoveren.

- Treesong - 07-03-2007

Het maakt me niet uit, zo lang het maar Brabantse ploegen zijn Hakkuh

- Frits - 07-03-2007

Treesong Wrote:Het maakt me niet uit, zo lang het maar Brabantse ploegen zijn Hakkuh

en dat zijn het dus niet helaas

Willem II en RKC zie ik niet gaan

- Peter - 07-03-2007

Frits Wrote:
Treesong Wrote:Het maakt me niet uit, zo lang het maar Brabantse ploegen zijn Hakkuh

Brabant is niet voor niets al jaren de voetbalprovincie van Nederland. Die vliegen er niet uit. Er komen er zelfs 1 of 2 (RBC en Den Bosch) bij :!:

- Treesong - 07-03-2007

Frits Wrote:

Het moet gewoon! Als RBS en Den Bosch ook nog eens promoveren, slaan we helemaal een pleefiguur in Europa! :|

- Depor - 07-03-2007

Peter Wrote:
Frits Wrote:

Brabant is niet voor niets al jaren de voetbalprovincie van Nederland. Die vliegen er niet uit. Er komen er zelfs 1 of 2 (RBC en Den Bosch) bij :!:

Tsja onderin moeten er (behalve PSV uiteraard) ook een zooi clubs zijn, met 10 clubs is de competitie ook zo saai.

- EB Sports - 07-03-2007

16. RKC Waalwijk (blijft)
17. Excelsior (degradeert)
18. ADO Den Haag (degradeert)

- centre court - 07-03-2007

EB!!! :lol:

16. Excelsior
17. ADO
18. RKC

De ploegen in de nacompetitie handhaven zich want in de Juup Liek zit behalve De Graafschap echt helemaal niets.

- Fabian - 07-03-2007

16 RKC
17 ADO
18 Kakkerlakken II

- Vret Mien Gras - 07-03-2007

16 Heracles (blijft)
17 Ado (blijft)
18 Excelsior (degr)

- Bocaloca - 07-03-2007

Ik ga voor Ado - Dord volgend seizoen =D> =D> =D> =D>

- D'r an met de lippe - 08-03-2007

16. RKC (blijft)
17. ADO (blijft)
18. Excelsior

- Stiene - 08-03-2007

16. Excelsior (eruit) verliest van Go Ahead Eagles
17. RKC (blijft) wint van RBC
18. ADO

- Ricochan - 08-03-2007

ADO gaat eruit die andere 2 blijven erin :cry:

- Mukkus - 08-03-2007

Ricochan Wrote:ADO gaat eruit die andere 2 blijven erin :cry:

Daar ben ik ook bang voor. Wat mij betreft mag grijze muis RKC er wel uit.

- Ad Wim - 08-03-2007

Ricochan Wrote:ADO gaat eruit die andere 2 blijven erin :cry:
Denk ik ook. Het niveau van de eredivisie is mijns inziens nog steeds te hoog voor de eerste divisie. Ik zie Volendam en GAE niet winnen van RKC of Excelsior.

- The Society - 08-03-2007

16: Excelsior (blijft)
17: Feyenoord(degradeert)
18: ADO (degradeert)

Ook al is het onmogelijk zou wel leuk zijn :lol:

- Gerben Zonderland - 08-03-2007

The Society Wrote:16: Excelsior (blijft)
17: Feyenoord(degradeert)
18: ADO (degradeert)

Ook al is het onmogelijk zou wel leuk zijn :lol:

Heeft je moeder je niet verteld dat je voor 11 uur 's ochtends je lolbroek en je grapjas niet aan mag trekken?

- Treesong - 08-03-2007

Gerben Zonderland Wrote:Heeft je moeder je niet verteld dat je voor 13 uur 's middags gewoon helemaal niet moet reageren op wat voor post dan ook?

:razz:

Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Heeft je moeder je niet verteld dat je voor 13 uur 's middags gewoon helemaal niet moet reageren op wat voor post dan ook?

Hier in Blauwestad staan op dit moment 100 auto's met sensatiezoekers (duikers, visclubs, omroepen, lokale politici, Piet Paulusma) die denken dat hier enorme vissen/zeehonden/monsters in het meer zwemmen, dus
ik heb 'tied zat' om wat te niksen. Iemand nog een broodje Aap?

- Bor de Wolf - 08-03-2007

Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:

Hier in Blauwestad staan op dit moment 100 auto's met sensatiezoekers (duikers, visclubs, omroepen, lokale politici, Piet Paulusma) die denken dat hier enorme vissen/zeehonden/monsters in het meer zwemmen, dus

Gewoon je team voor volgende week gaan maken....

Bor de Wolf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:

Welk team? Ik doe al jaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer mee aan die sloeberspellen van Sportdreams. En bij DvhN mag je maar 1 speler per week wisselen, dus das allang klaar ja!

Gerben Zonderland Wrote:
Bor de Wolf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:

Welk team? Ik doe al jaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer mee aan die sloeberspellen van Sportdreams. En bij DvhN mag je maar 1 speler per week wisselen, dus das allang klaar ja!

Dan ga je maar lekker sushi punniken

[Image: 115990303_c8abc73238.jpg]

Tering, wat knap. Ik ben in mijn schaarse vrije tijd scharensliep en marskramer, maar dit kan ik mooi thuis doen. Bedankt!

Gerben Zonderland Wrote:Tering, wat knap. Ik ben in mijn schaarse vrije tijd scharensliep en marskramer, maar dit kan ik mooi thuis doen. Bedankt!

Ben je Shinti of Roma?

- Treesong - 08-03-2007

Seth Gaaikema jr. Wrote:Tering, wat knap. Ik ben in mijn schaarse vrije tijd scharensliep en marskramer, maar dit kan ik mooi thuis doen. Bedankt!

Quote:Heeft je moeder je niet verteld dat je voor 11:47 uur 's ochtends je lolbroek en je grapjas niet aan mag trekken?

Bor de Wolf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Tering, wat knap. Ik ben in mijn schaarse vrije tijd scharensliep en marskramer, maar dit kan ik mooi thuis doen. Bedankt!

Ben je Shinti of Roma?

Nee, ik ben Shinto en voor Atalanta.

- Treesong - 08-03-2007

S. Gaaikema jr. Wrote:
Bor de Wolf Wrote:

Ben je Shinti of Roma?

Nee, ik ben Shinto en voor Atalanta.

Quote:Heeft je moeder je niet verteld dat je voor 11:49 uur 's ochtends je lolbroek en je grapjas niet aan mag trekken?

Treesong Wrote:
Seth Gaaikema jr. Wrote:Tering, wat knap. Ik ben in mijn schaarse vrije tijd scharensliep en marskramer, maar dit kan ik mooi thuis doen. Bedankt!

Quote:Heeft je moeder je niet verteld dat je voor 11:47 uur 's ochtends je lolbroek en je grapjas niet aan mag trekken?

Hee, laat me nou even. Ik ben net zo lekker bezig met Borremans. Nog drie kwartier, dan kan ik aan de hutspot.