Deze week ook klassieke tennispoll - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Deze week ook klassieke tennispoll (/showthread.php?tid=1959) |
Deze week ook klassieke tennispoll - Mist - 09-03-2007 Deze week een TMS en die telt mee voor de klassieke poll. Iedereen kan (als je wilt) dus het hele toernooi pollen, gewoon in dezelfde topics als de knock-out poll. - andre - 09-03-2007 Mooi, dan doe ik mee. - Mist - 21-03-2007 Nu ook weer uiteraard, zal op korte termijn proberen wat scores te regelen - Elikian - 21-03-2007 In de meeste topics heb ik de uitslag onderaan opgeschreven - Mist - 20-04-2007 Eindstand Indian Wells: Code: 01 Jappiesevic___ 91 - Mist - 20-04-2007 CR t/m IW: Code: 01 Ad Wim .............50,5 - Mitch - 20-04-2007 Heb je van deze week ook al een tussenstandje? - Jappiesevic - 20-04-2007 deze week is alles optellen, maar geldt dat ook bij miami? - Mist - 20-04-2007 Verder dan dit ben ik nog niet. Miami ontbreken nog wat dagscores. Davis Cup is Tom bereid om de scores op te maken, dat zal binnenkort wel volgen. En dan Monte Carlo is gewoon weer optellen ja. - Elikian - 21-04-2007 Ik moet de zondagscores van Monte Carlo nog ff doen. Maar tis nu half 3 - Mitch - 23-04-2007 Is de klassieke poll voor deze week al uitgerekend? Dat vraag ik natuurlijk niet voor niets :wink: - Mitch - 23-04-2007 Als ik het goed heb geteld kom ik voor vorige week tot de volgende eindstand: Mitch 62 Ad Wim 59 De Kabbagaan 56 Dr. Pils 55 Juan Zueco 54 Mist 54 Omyaca 53 Jappiesevic 50 Centre Court 46 Kuiper 46 Elikian 34 THE MAILMAN 33 Kooltje 29 Chiel-Montagne 26 Tampie 26 Sao Paulo 22 Mac 19 Kratovsk 18 Scholten! 15 Haggie 8 RobbieDK 7 - Mist - 23-04-2007 Ah goed bezig, ik was hier nog niet verder dan de tweede ronde. Bedankt! - Mist - 22-06-2007 Beste deelnemers, Zoals aan de datum hierboven te zien, zijn er alweer twee maanden geen updates geweest. Hoe spijtig het ook moge zijn, ik denk dat we er maar beter een punt achter kunnen zetten. Er zijn nog aardig wat toernooien te verwerken en ik denk niet dat daar nog scores beschikbaar van komen. Toen ik voorstelde om de poll in afgeslankte vorm ook op de klassieke wijze te blijven spelen, had ik verwacht dat er net als voorheen daguitslagen en weektotalen gepubliceerd zouden worden. Dit gebeurde echter al gauw niet meer omdat a) Elikian met een oud script bleek te werken (zonder weektotalen) en b) steeds vaker handmatig scores van de onderlinge duels werden bijgehouden. Zelf heb ik simpelweg geen zin om óók alle uitslagen in te vullen en scores te berekenen. Ik verwijt de mensen die zich bezighouden met polluitslagen uiteraard niets, het liep gewoon anders dan ik had verwacht. Daarom is mijn conclusie onderhand dat het weinig zin heeft de illusie van een klassieke poll in stand te blijven houden. Sorry voor diegenen die nog altijd tot aan de finales pollden, vanaf Wimbledon kun je je de moeite besparen. - Fred Naaigaren - 23-06-2007 Toch bedankt voor je inzet Mist. Heel begrijpelijk dat je ermee stopt. |