The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Excelsior-PSV - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Excelsior-PSV (/showthread.php?tid=1968)

Pages: 1 2

Excelsior-PSV - FC Petr - 09-03-2007

Da Costa kan spelen tegen Excelsior

Ronald Koeman kan zondag weer een beroep doen op Manuel da Costa. De Portugees moest tegen Arsenal nog verstek laten gaan vanwege een keelontsteking, maar is inmiddels volledig hersteld en maakt deel uit van de wedstrijdselectie.
Door de terugkeer van Da Costa zal Carlos Salcido waarschijnlijk weer als linksback beginnen, waardoor Da Costa het centrum zal vormen met Alex. Jan Kromkamp zal vermoedelijk niet tijdig fit zijn, waardoor Csaba Féher vermoedelijk zijn vervanger is.

Gomes en Philip Cocu, die beiden lichte klachten overhielden aan de ontmoeting met Arsenal, lijken wel te kunnen aantreden tegen Excelsior. John de Jong is een twijfelgeval.

Dus waarschijnlijk geen Sun....

- waf - 09-03-2007

dan sun op het middenveld, piemel. tuurlijk speelt sun.

- FC Petr - 09-03-2007

waf Wrote:dan sun op het middenveld, piemel. tuurlijk speelt sun.

:roll: Natuurlijk Waf...

- Sjaak - 09-03-2007

Weet niet wie dat verzonnen heeft dat Feher speelt op Kromkamp zijn plaats maar ik denk toch echt dat Salcides met zijn snelheid op Rojer zal spelen en niet Feher.

Salcides-Costa-Alex-Salcido

Mendes-Simons-Cocu (Culina)- Afellay

Farfan-Tardelli

- Peter - 09-03-2007

Salcides? :lol:

Ik verwacht het volgende

Gomes (Moens)

Alcides, Da Costa, Alex, Salcido

Mendez/Culina, Simons, Cocu (Sun)
Afellay

Farfan, Tardelli

-
Ik heb geen flauw idee hoe het met Kluivert is eigenlijk. Vage blessure. Denk dat hij niet fit is, dus zal Tardelli moeten spelen. Sun verwacht ik als zekere invaller voor Cocu zodra de zege binnen is of zelfs als basisspelers als Koeman Cocu toch wil sparen. Achterin verwacht ik Sun iig niet.

- de nieuwe - 09-03-2007

Luigi Bruins moet zijn terugkeer in het team van Excelsior nog even uitstellen. De middenvelder is inmiddels volledig hersteld van de enkelblessure die hem de afgelopen weken aan de kant hield, maar ligt met griep op bed. Hierdoor kan hij zaterdag niet meespelen in de thuiswedstrijd tegen PSV.

- FC Petr - 09-03-2007

de nieuwe Wrote:Luigi Bruins moet zijn terugkeer in het team van Excelsior nog even uitstellen. De middenvelder is inmiddels volledig hersteld van de enkelblessure die hem de afgelopen weken aan de kant hield, maar ligt met griep op bed. Hierdoor kan hij zaterdag niet meespelen in de thuiswedstrijd tegen PSV.

Pffff...die heb ik gelukkig niet in mijn team opgesteld. :oops:

- Kleine Jan - 10-03-2007

Excelsior-PSV

PSV heeft wellicht een keepersprobleem. Gomes heeft last van zijn lies en is een twijfelgeval, terwijl het meespelen van reservekeeper Oscar Moens door ziekte ook onzeker is. Manuel da Costa en Alcides keren terug in de selectie. Phillip Cocu heeft last van zijn enkel en ook zijn meespelen is een vraagteken.

Excelsior: geblesseerd: Hertog, Steur. Ziek: Bruins.

PSV: geblesseerd: Kluivert, Koné, Kromkamp, Reiziger. Twijfelachtig: Cocu, Gomes, De Jong, Moens.

- Ekslem - 10-03-2007

Het Eindhovens Dagblad en het Algemeen Dagblad concluderen op basis van de laatste training dat PSV zal starten met een spits bij afwezigheid van Arouna Kone.

Vermoedelijke opstelling PSV:
Gomes
Afellay, Simons, Culina, Cocu, Mendez
Farfan

Nu maar hopen op een invalbeurtje van onze vriend Sun!

- Ricochan - 10-03-2007

Ekslem Wrote:Het Eindhovens Dagblad en het Algemeen Dagblad concluderen op basis van de laatste training dat PSV zal starten met een spits bij afwezigheid van Arouna Kone.

Vermoedelijke opstelling PSV:
Gomes
Afellay, Simons, Culina, Cocu, Mendez
Farfan

Nu maar hopen op een invalbeurtje van onze vriend Sun!

Hoe kan hij nou weer voor culina kiezen, wat een sukkel is het toch ook...

- RR - 10-03-2007

Phillip Cocu wel, Gomes niet tegen Excelsior
10 maart 2007 14:25
Gomes vóór Arsenal-PSV. Phillip Cocu kan zondag gewoon in actie komen in de competitiewedstrijd tegen SBV Exclesior, de aanvoerder hield een rugblessure over aan het duel met Arsenal maar is gewoon inzetbaar. Doelman Heurelho da Silva Gomes heeft lichte liesklachten en krijgt rust van de technische staf van PSV.

Heurelho Gomes
Gomes reist uit voorzorg niet mee naar Rotterdam, zijn liesklachten zijn niet van ernstige aard. De doelverdediger raakte geblesseerd bij het juichen na de 1-1 van landgenoot Alex in het Emirates Stadium in Londen. Naast Gomes en Koné kan Ronald Koeman tegen Excelsior ook niet beschikkan over Jan Kromkamp en Patrick Kluivert. De spierblessure van Kromkamp gaat de goede kant op, maar de verdediger is nog niet honderd procent fit. De revalidatie van Kluivert, rugblessure, licht op schema maar ook voor hem komt de wedstrijd van zondag te vroeg. Koeman heeft wel de beschikking over John de Jong (enkel) en Ibrahim Afellay. Doelman Oscar Moens zal morgen het doel van PSV verdedigen op Woudestein. Excelsior-PSV begint zondagmiddag om 14.30 uur.

- FC Petr - 10-03-2007

Op de sloebers met Gomes op 't doel. :cheers:

- Frits - 10-03-2007

sun op goal dan maar

- Treesong - 10-03-2007

Hup Rotjeknor! Hakkuh

- de nieuwe - 10-03-2007

Treesong Wrote:Hup Rotjeknor!
=;

- Treesong - 10-03-2007

Kep 2-0 voor ekselsieor in de TTT :wink:

- de nieuwe - 10-03-2007

Treesong Wrote:Kep 2-0 voor ekselsieor in de TTT :wink:
Vergissing zeker ?

- Treesong - 10-03-2007

Ik vergis me nooit

- de nieuwe - 10-03-2007

Ook nooit achteraf ?

- FC Petr - 10-03-2007

Treesong Wrote:Ik vergis me nooit

Inderdaad, hup Gomes. :-$

- goa - 10-03-2007

Ekslem Wrote:Nu maar hopen op een invalbeurtje van onze vriend Sun!

Dat lijkt me vrij zeker, aangezien Cocu nooit een hele wedstrijd gaat volmaken.

- FC Petr - 10-03-2007

Hier ook Sun en natuurlijk de verdediging van PSV........Alex. Notworthy

- Treesong - 10-03-2007

de nieuwe Wrote:Ook nooit achteraf ?

Dat is helaas onmogelijk

- Ekslem - 10-03-2007

Zou typisch PSV zijn om na de midweekse klapper hier punten te verspelen!

- Kleine Jan - 11-03-2007

K - Ronald Graafland
V - Sigourney Bandjar
V - Jos van Nieuwstadt
V - Henrico Drost
V - Mitchell Piqué
M - René van Dieren
A - Andwélé Slory
M - Kees Luyckx
A - Jarda Simr
M - Luigi Bruins
A - Eldridge Rojer