![]() |
RODA JC - FC UTRECHT - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: RODA JC - FC UTRECHT (/showthread.php?tid=1969) |
RODA JC - FC UTRECHT - The Society - 09-03-2007 Waar is Castro, Bram ?????? [/img] - de nieuwe - 09-03-2007 Slotje! Ik was eerst :wink: - The Society - 09-03-2007 Echt Niet , maar gooi deze maar op slot ![]() - de nieuwe - 09-03-2007 Kheb de mijne al verwijderd ![]() Maar kweet evengoed niet wat er met Brammetje is..... - The Society - 09-03-2007 09-03-2007 20:30 Roda JC - FC Utrecht Eredivisie Locatie: Parkstad Limburg Stadion Voorbeschouwing Vrijdagavond wacht Roda JC wederom een belangrijke wedstrijd in de strijd om een plaats in play-offs. FC Utrecht is in het Parkstad Limburg Stadion de tegenstander. De Domstedelingen staan momenteel op een tiende plaats met vijf punten achterstand op Roda JC. Het winnen van deze wedstrijd betekent dat Roda JC een grote stap maakt richting de play-offs voor UEFA Cup voetbal. De club houdt dan zelfs nog zicht op een plaats bij de eerste vijf. En dat betekent play-offs voor voorronde Champions League. Trainer Raymond Atteveld kan morgen waarschijnlijk over een geheel fitte selectie beschikken (uitgezonderd Kevin van Dessel). Dieter van Tornhout is het enige twijfelgeval. Hij is nog niet volledig hersteld van zijn keelontsteking. Atteveld verwacht een leuke en spannende wedstrijd waarin de vorm van de dag én de details bepalend zullen zijn. "FC Utrecht heeft in uitduels moeite om na een achterstand weer in het spel te komen. Maar zij hebben wel degelijk een goed team. Dat bewijzen zij wel in de thuisduels. Onderv andere doelman Vorm, verdediger Dickoh en middenvelder Caluwé zijn uitstekende spelers." Staat niks over dat Casto niet speeltBron: rodajc.nl - Kleine Jan - 09-03-2007 Ik denk gepasseerd.... - The Society - 09-03-2007 Bram is ziek, we hadden het kunnen weten ![]() - Kleine Jan - 09-03-2007 ![]() - de nieuwe - 09-03-2007 Kleine Jan Wrote:Ik denk gepasseerd....Leuke woordspeling voor een doelman :razz: - de nieuwe - 09-03-2007 The Society Wrote:Bram is ziek, we hadden het kunnen wetenNee, maar wat heeft ie ? - The Society - 09-03-2007 Hij is in de Grote griep epedimie van nederland terecht gekomen - FC Petr - 09-03-2007 Ach... wie weet stunt Utrecht in Kerkrade en ben je blij dat ie met een griepje op bed ligt. :wink: - The Society - 09-03-2007 En boussabon met rood er af, echt smeringe overtreding maakte die : ![]() - FC Petr - 09-03-2007 Goed nieuws voor De Fauw en Ramzi! Ik ga zometeen ook naar huis, nog even de tweede helft bekijken. - Ricochan - 09-03-2007 dat was spannend zeg :| - de nieuwe - 09-03-2007 Het enige waar goed in gescoord is, zijn kaarten :roll: - FC Petr - 09-03-2007 Dat ik hiervoor zo hard naar huis ben gereden. :| - EJR - 10-03-2007 Castro bedankt! Typhusspel... :letitallout: - Frits - 10-03-2007 castro was al een tijdje ziek volgens mij... denk ook niet dat ie er weer bovenop komt :cry: - Ekslem - 10-03-2007 Wat een belachelijke grensrechter! - Bor de Wolf - 10-03-2007 Ik dacht dat Castro altijd een zekerheidje was... - Fred Naaigaren - 10-03-2007 Waarom speelde Saeijs eigenlijk niet? |