FTM Forum
www.voetbalmaster[poll] - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: www.voetbalmaster[poll] (/showthread.php?tid=1984)

www.voetbalmaster[poll] - Bor de Wolf - 12-03-2007

Versturen of niet?

Quote:Geachte heer/mevrouw,

Ik doe dit jaar mee met het nieuwe spel “voetbalmaster”. Binnen dit spel ben ik bovendien een poule gestart (forumsjupliek) met aantal personen van een druk bezocht voetbalforum. Helaas hebben we de laatste tijd meerdere onregelmatigheden geconstateerd.

Ten eerste hebben meerdere personen niet kunnen inloggen om hun team te veranderen, omdat zonder duidelijke reden hun wachtwoord plotseling niet meer geldig was. Ten tweede zijn we recent onze eerste positie in het poule-klassement kwijtgeraakt. We hebben onomstotelijke bewijzen dat dit het gevolg is van het feit dat bij een andere poule zich op een later tijdstip nieuwe deelnemers hebben gevoegd. Dit is in strijd met de regels, waarin het volgende staat: “nieuwe deelnemers tellen echter niet meer mee voor de ranglijst van het Pouleklassement.”.

Ik zou graag opheldering van u willen hebben over deze gang van zaken. Afhankelijk van uw reactie, overwegen wij contact op te nemen met het College van Toezicht op de Kansspelen.

Vriendelijke groet,

Bor de Wolf

- Ekslem - 12-03-2007

Sloebers :8:

- goa - 12-03-2007

Versturen! Icon_twisted

- Peter - 12-03-2007

Niet zo sloeberen! In plaats van zeiken gewoon wat beter je best doen bij Competitiemanager en zorgen dat je daar een paar honderd euro opraapt.

- Kleine Jan - 12-03-2007

Als ik als organisatie een mailtje zou krijgen van "Bor de Wolf" zou ik deze niet echt serieus nemen...

- Bor de Wolf - 12-03-2007

Kleine Jan Wrote:Als ik als organisatie een mailtje zou krijgen van "Bor de Wolf" zou ik deze niet echt serieus nemen...

Daarom zal ik ondertekenen met prof. dr. Barabas

- Ricochan - 12-03-2007

versturen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- Ricochan - 12-03-2007

Peter Wrote:Niet zo sloeberen! In plaats van zeiken gewoon wat beter je best doen bij Competitiemanager en zorgen dat je daar een paar honderd euro opraapt.

die prijzen van CM zijn klote ! ik heb nog steeds shirtjes in de verpakking liggen...

- Bor de Wolf - 12-03-2007

De mail is verstuurd naar <!-- e --><a href="mailto:info@toto.nl">info@toto.nl</a><!-- e -->. Uiteraard is deze niet ondertekend met de naam Bor de Wolf...

- Dre - 12-03-2007

Top Bor =D> . Laat ze bloeden Icon_twisted

- Vret Mien Gras - 12-03-2007

Bor de Wolf Wrote:De mail is verstuurd naar <!-- e --><a href="mailto:info@toto.nl">info@toto.nl</a><!-- e -->. Uiteraard is deze niet ondertekend met de naam Bor de Wolf...

Goeie mail Bor!
Maar naar dat emailadres geef ik je (ons) weinig kans, aangezien ze mij ook pas na 3 weken hebben teruggemaild.

- Ricochan - 13-03-2007

Vret Mien Gras Wrote:
Bor de Wolf Wrote:De mail is verstuurd naar <!-- e --><a href="mailto:info@toto.nl">info@toto.nl</a><!-- e -->. Uiteraard is deze niet ondertekend met de naam Bor de Wolf...

Goeie mail Bor!
Maar naar dat emailadres geef ik je (ons) weinig kans, aangezien ze mij ook pas na 3 weken hebben teruggemaild.

Mij ook pas na 3 weken, maar dat is in dit geval niet erg want dan kunnen ze alsnog verwijderd worden...

Maar ik denk dat ze zich hierop gaan beroepen;

De poules vallen buiten verantwoordelijkheid van de De Lotto